Yine her zaman olduğu gibi okulun bahçesinde oturmuş Alexi düşünüyordum.
Alex benim çocukluk arkadaşımdı. Kendimi bildim bileli yanımdaydı. O zamanlar sadece o ve ben vardık. Ailesiyle bazı sorunları vardı. O yüzden kimse onunla konuşmak istemezdi.
Annesine olanlardan dolayı biraz piskolejisi bozuktu. Sanarım benimde annem, evimize giren bir yabancı tarafından gözümün önünde öldürülseydi, benimde bozulurdu.
Ailem onunla konuşmamı istememişti. Çünkü garip davranıyordu. Değişik hareketler yapıyordu ve bir gün kayboldu. Öylece kayboldu. Kimse onu bulamadı.
Onu hiç unutmadım. Babasının ona yaptıklarından dolayı saatlerce ağlamasını. İnsanların bağzıları onunla sakat olduğu için konuşmazdı.
Evet o tekerlikli sandalyeye mahkumdu. Doğuştan sakattı ve hiç yürüyememişti. Bazen onun yerinde bende olabilirdim diye düşünüyorum.
"Ne düşünüyorsun?"
Julia elini omuzuma koydu ve yanıma gelip oturdu.
"Sadecee... Hiç."
"Sadece hiç?"
"Evet sadece hiç. Hadi gidelim. Derse geç kalmayalım."
Ayağa kalktım ve Julianın da elinden tutarak onuda kalkmasına yardım ettim.
"Ama daha yeni gelmiştim."
"Hadii!"
Tüm ısrarlarına rağmen onu kolundan tutup sınıfa doğru sürükledim.
Sınıfa girdiğimizde her kez baygındı. Sadece Jorge elinde beyaz bir küreyle masasında oturuyordu.
"Aa kızlar. Keşke hiç gelmeseydiniz."
"Geç kaldık özür dileriz."
"Konuşma, konuşma."
Julia sessizce kulağıma fısıldadı ve kolumdan çekiştirerek beni her zaman oturduğumuz cam kenarındaki yerimize götürdü.
"Ne olmuş burada?"
Juliayaya sesimi duyurmaya çalışarak sessizce fısıldadım. Tam cevap vericekken Jorge konuştu.
"Ben cevap vereyim. Şu elimde tuttuğum küreyi görüyormusunuz?"
İkimizde başlarımızı evet anlamında salladık.
"Bu küre insanların ruhlarını içine çeker ve onların en korkulu rüyalarını bilinç altlarında yaşatır."
"Nasıl yani?"
Kendimi bunu sormaktan alamamıştım.
"Nasıl yani? Güzel bir soru. Merak etme."
Ayağa kalktı ve yanımıza helip küreyi ikimizin arasında tuttu.
"Birazdan keşfedeceksin."
Bir anda gözlerim karardı. Ne olduğunu anlayamadan bedenimden bir şeyin çekildiğini hissetim ve bayıldım.
--------------------------------
Ve yine sizi sıkmamak için kısa yazılmış bir bölüm. Umarım iyi okumuşsunuzdur. Hani diyolarya bölümün sonunda iyi okumalar. Sen onu ilk başta zikrediceksin tatlım. Sonunda zikretmişsin neye yarar. Sanarım uzattım. Burda kesiyorum. Multimedya Julia. Her birinizle görüşülmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Elementin Efendisi
Fantasia-Elementler Serisi Bir- ○Dört Elementin Efendisi○ Kehanet edildiğine göre aynı dönemde dört elementide büke bilen iki çocuk dünyaya gelecek ve kız olan erkeyi öldürücekti.