○İkinci Bölüm○

687 50 6
                                    


Elimi tutmasını sevmiştim. O benimleyken kendimi güvende hissediyordum ve hep yanımda olmasını istiyordum. Hiç bırakmamasını. Ama Julya ya bunu yapamazdım. O benim en iyi arkadaşımdı. Onu sevgilisiyle aldatamazdım.

Elimi çektim ve hızlandım. Arkamdan bana şaşırmış bir şekilde baktığını hayaledebiliyorum.

Biraz daha hızlandım ve Su bükücülerin ortak toplanma yeri olan su kulesine gittim. Herkes kendi halinde, arkadaşlarıyla bir şeyler geveliyorlardı. Acaba benimkiler nerdeydi?

"Birinimi arıyorsun?"

Küçk bir çığlık atıp arkamı döndüm. Tahmin ettiğim gibi Jimmy'di. Yine beni korkutmayı başarmıştı. Jimmy benim en iyi arkadaşımdı. Diğerlerinden daha yakındık.

Eski hayatımla iligili hiçkimseyle bir şey konuşmazdım. Sadece o bilirdi. İçimi ona rahatça dökebilirdim. Oda bana eski hayatını anlatırdı.

Güçlerini keşfettiğinde on yaşındaymış. Annesi ve babası küçükken öldüğü için halasında kalıyormuş. Gücünü halasına  gösterdiğinde ona ucube demiş ve yetimhaneye vermiş.

Yetimhanede kendisi gibi özel güçleri olan bir çocukla karşılaşmış ve birlikte bu okula gelmişler. Bu okul onun eviymiş. Kendini ait hissettiği yer burasıymış.

Keşke bende onun gibi kendimi ait hissetiğim yerde olabilseydim. Evimde. Ama bu çok tehlikeli olurmuş. Yönetici Eva dedi. Eğer oraya gidersem kendimi çok büyük bir riske atarmışım.

"Hep aynı şeyi yapmak zorundamısın?"

"Evet."

"O zaman tam bir aptalsın."

Bunu gülerek söyledim ve ilerde duran ikili koltuklardan birine oturdum.

"Sanden bu tür iltifatlar duymayalı baya olmuştu."

"Ahha çok komiksin."

"İşimizin adı ne?"

"Bırak gevelemeyide bu gün napıyoruz? Gidiyormuyuz şelaleye?"

"Bilmiyorum."

"Yapma lütfen. Sen. Bilmiyorsun!"

Yüzüne bana oynama şeklinde baktım.

"Tamaam. Gidiyoruz. Jorge bizi götürecekmiş. Ama kimse bilmiyor. Öğlen falan açıklayacaklarmış. O yüzden bizimkilere de söyleme. Tammamı?"

Başımı tamam anlamında salladım ve etrafa bakınmaya başladım. Julya yayla Jack buraya doğru geliyorlardı.

"Naber çocuklar?"

"İyidir. Senden naber Jeck?"

Bunu söylerken Julya'ya bakıyordum. Adrianın neden onunla çıktığı az çok belliydi. Sarı saçları ve derin mavi gözleri vardı. Benim aksime boyu uzundu.

"İyilik."

"Adrian nerde?"

Bunu söyleyen Julyadı.

"Bilmiyorum? En son girişteydi."

"Tamam ben ona bakmaya gidiyorum."

Üçümüz de tamam dedik ve o gittikten hemen sonra biz de bahçeye indik.

"Hey size bir numara göstereyimmi?"

Jack ileriye doğru atıldı ve havada bir takla attıktan sonra dengesini kaybedip yere düştü.

"Ait olduğun yer orası Jack."

"Kes sesini pislik."

Aaron yine bize bulaşmanın bir yolunu bulmuştu. O çocuktan nefret ediyordum. Her seferinde Jackle dalga geçiyordu ve sadece Jack ondan daha iyi ateş büktüğü için yapıyordu.

"Kaybol pislik!"

Çıkabilcek her hangi bir kavgayı önlemek için Jimmy Jack'in önüne geçti. Okulun katı kuaralları vardı. Kavga etmekte bunlardan biriydi.

Eğer kavga edip okulun huzurunu bozarsan cezalandırılıyordun ve bu cezaların pek hafif olduğu söylenemezdi.

Bir keresinde Aaron Adrianla kavga etmişti ve sırf bu yüzden neredeyse okuldan atılıyorlardı. Julya'nın annesi bayan Maria olmasıydı ikiside şimdi burada olmazlardı.

"Defol Aaron, duymadınmı?"

Tartışmaya bende dahil olmuştum. Onun yüzünden Jack'in okuldan atılmasını istemiyordum.

"Tamam güzelim. Gidiyorum ama sadece sen istediğin için."

Bana göz kırptı ve diğer arkadaşlarıyla birlikte ağaçların olduğu tarafa doğru gitti. Bu çocuğun derdi neydi gerçekten çok merak ediyordum. İlk önce arkadaşlarımla kavga ediyor, sonrada bana asılıyordu.

"Hey siz iyimisiniz?"

Adrianla Julya koşarak yanımıza geldiler.

"Elena bir şey oldumu?"

Julya yanıma geldi ve kolumu tuttu.

"Hayır bir şey..."

Bir anda gözlerim kararmaya başladı ve ben yere devrildim. Gözlerim tamamiyle karamadan önce görebildiğim son şey endişe içinde etrafıma toplanan arkadaşlarım oldu. Sonrası karanlık.

-----------------------------------------

Selaam millet yine ve yine ben. Nasıl beyendinizmi? Bu seferkisi uzun oldu. Sanarım güzelde oldu. Herneyse yorum ve oyları unutmayın. Görüşmek üzere. Multimedya Jimmy.

Dört Elementin EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin