Kapının açılmasıyla ellerini yüzümden çekti ve ikimizde birbirimizden ayrılıp kapıyı açan kişiye baktık.
"Hey çocuklar ne yapıyorsunuz?"
Gelen kişi Jimmy'di ve iyiki de gelmişti. Beni büyük bir beladan kurtarmıştı.
"Elena bu arada Jorge seni arıyordu."
"Doğru ya unutmuşum."
Elimi alınma vurdum ve çıkmak için kapıya yöneldim. Ama Adrianın bileğimden tutmasıyla tekrar ona döndüm.
"Elena?"
Beklenti içinde gözlerime baktı ve bir şey demem için bileyimi farkında olmadan daha çok sıktı.
"Adrian. Olmaz."
Bileyimi ondan kurtardım ve arkamı dönüp tekrar kapıya yöneldim.
"Ne olmaz?"
Kapıdan çıkmış koridorda yürürken Jimmy'nin sesi arkamdan yankılandı ama duymamazlıktan gelip yoluma devam ettim.
Bir kaç dakika sonra müdür Evanın kapısının önüne gelmiştim.
Derin bir nefes aldıktan sonra kapıyı tıklattım ve bir cevap gelmesini bekledim.
"Gir."
Müdür Evanın seni duyunca kapıyı araladım ve içeriye girdim.
"Bizde seni bekliyorduk Elena."
Eliyle oturmam için Jorgeın karşısını gösterdi. Gidip Jorgeun karşısına oturduğumda bir süre bir birimize bakındık.
"Elena seninle konuşmak istememizin sebebi Evan. Şöyleki Evan kurulun tamamını kendi tarafına çekmiş durumda. Yani buda demek oluyorki burası senin için artık güvenli değil."
Şaşkınlıkla müdüre baktım.
"Nasıl?"
"Ben açıklayayım. Eğer burda kalmaya devam edersen Evanla karşılaşmadan ölmüş olursun."
--------------------
Evet canlarım. Uzun bir aradan sonra yine birlikteyiz. Kapağı nasıl buldunuz? Neyse daha fazla uzatmayayım. Hemen öteki bölümü yazmak istiyorum. Görüşürüüzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Elementin Efendisi
Fantasía-Elementler Serisi Bir- ○Dört Elementin Efendisi○ Kehanet edildiğine göre aynı dönemde dört elementide büke bilen iki çocuk dünyaya gelecek ve kız olan erkeyi öldürücekti.