Nagyon hálás vagyok, hogy olvassátok a blogom. Köszönöm a szavazatokat és a hozzászólásokat! Nagyon jól esnek. <3
Itt is van a következő rész. Bocsi, hogy uncsi, de kell egy kis átkötés. :)
Jó olvasást! ;)
---------------------------------------------
- Hogy érzed magad mostanában, Annabelle? – Kérdi a pszichiáterem, Dr. Thompson.
Mrs. Thompson egy ötvenes éveiben járó, fekete hajú, barna szemű, csinos hölgy. Nagyon jól bánik az emberekkel, nem véletlenül választotta ezt a szakmát, bár engem kissé idegesít.
Már két hónapja járok hozzá, de még mindig nem érte el azt a bizonyos áttörést nálam, amit szeretett volna, elmondása szerint. A csoportos foglalkozástól is többet remélt, de én igencsak passzívan veszek részt rajtuk.
Egy csapat szerencsétlennel vagyok együtt ezeken a foglalkozásokon, és beszélgetni kell velük, vagy valami hülye feladatot csinálni. Többek között lefesteni az érzéseinket, megformálni gyurmából, milyennek látjuk magunkat, stb. A beszélgetéseken pedig mindenki elmondja, mi nyomja a kis szívét, miért nem esznek, miért bántják magukat, ilyesmik. Mindenki csak panaszkodik, meg sír. Halál az egész.
- Szóval Annabelle? – Teszi fel ismét a kérdést Dr. Thompson.
- Jól. – Felelem kurtán, majd órámra pillantok. Ajj! Még csak tíz perc telt el.
- Bővebben? – Próbál meg tartalmasabb választ kihúzni belőlem.
- Nagyon jól? – Nézek rá kérdően, vajon megfelel-e számára ez a válasz.
- Mikor hagyod abba az ellenállást? Hidd el, én csak jót szeretnék neked. Bennem megbízhatsz. Tudod, orvosi titoktartás. – Mosolyog rám, bíztatva ezáltal, hogy nyíljak meg felé.
- Meddig kell még ide járnom? – Kérdem tőle unottan. Talán nem ma jött el az a nap, hogy feladom ellenállásom.
- Amíg rendbe nem jössz. – Válaszolja.
- Rendben vagyok. – Nézek rá szúrós szemekkel.
- Annabelle, kérlek! Mindkettőnknek egyszerűbb lenne, ha beszélgetnék egy kicsit. Ha továbbra is ilyen ellenséges leszel, és passzív, akkor bizony még sokat kell engem látogatnod. Gondolom, ezt nem szeretnéd. Igaz?
- Mit akar, mit csináljak? – Csattanok fel.
- Mesélj végre magadról, és válaszolj őszintén a kérdéseimre! – Feleli. Nem hiszem el, hogy ilyen higgadt tud maradni. Jó, hogy ez a dolga, de én erre biztosan nem lennék képes.
- Első kérdés? – Adom be a derekam, mivel minél előbb itt akarom hagyni ezt az egészet.
- Kezdjük az elején! Mesélj a gyerekkorodról! Milyen volt? – Teszi fel első kérdését, ezzel megkezdve a beszélgetést.
Különös mód belekezdek életem történetébe, és minden kis apró részletet elmondok. Gyerekkoromtól kezdve, át azon, hogy anyám elhagyott minket, hogyan is kerültem be a Dave-féle bandába, azt a bizonyos estét, amikor majdnem meghaltam, egészen mostanáig. Mindent elmesélek. Még magam is meglepődöm rajta, mennyire megnyíltam, hisz' ez tőlem rettenetesen távol áll, de úgy érzem, mintha talán kevesebb teher nyomná a vállam. Különös ez az érzés. Nem tudom, hova tegyem.
- Gratulálok Annabelle! Sikerült elérned az első mérföldkövet a gyógyulásod felé vezető úton. – Mosolyog rám Dr. Thompson, miközben valamit még feljegyez a kezében lévő kis noteszbe.
- Mehetek? – Tér vissza az igazi énem.
- Karácsony után találkozunk. Akkor majd megbeszélünk pár dolgot. Kellemes ünnepeket! – Int kedvesen az ajtó felé.
- Önnek is! Viszlát, Dr. Thompson! – Köszönök el, és viharzok ki a helyiségből.
Hazaérve megdöbbenve tapasztalom, hogy apa már itthon van. Történt valami?
- Szia, Annabelle! – Köszön.
- Szia, apa! Hát te? – Nézek rá értetlenül.
- Ma csak egy tárgyalásom volt. Beszélnünk kell! – Mutat a kanapé felé, hogy üljünk le. Rosszat sejtek. Ami így kezdődik, az már nem jelent jót.
- Igen? – Húzom fel szemöldököm.
- Tudod, hogy alapítottam egy új céget. Már a társam is megvan, aki segíteni fog nekem az ügyeket intézni, és mivel szeretnénk világszerte terjeszkedni mostanában rengeteg megbeszélésre, konferenciára és tárgyalásra jártam, aminek meg is lett az eredménye. A finneknek nagyon tetszettek a feltételeink és az egész cég szerkezete, működtetése, ezért leszerződtek velünk. – Magyarázza.
- Örülök neki, de ez engem miért érdekel?
- Mert jövő héten kell véglegesíteni a szerződést, valamint lesz egy jótékonysági karácsonyi estély, aminek keretein belül jelentik be az üzletkötést.
- Szóval megint nem lesz normális karácsonyunk, mert ismét valahol máshol töltöd a karácsonyt. Remek! – Mondom neki csalódottan, majd felállok eddigi helyemről.
- Nem, Belle! Ez azt jelenti, hogy mind a hárman elutazunk Finnországba, és ott töltjük az ünnepeket. Meglepetés! - Tárja szét karját, és vár a reakciómra.
- Szuper! – Húzom el a számat.
- Meglátod, nagyon jó lesz! Ott most hó is van. Imádni fogod. – Lelkesít, de nem igazán jön be.
- Hát, hogyne. – Mondom ironikusan, majd otthagyom.
Finnországban karácsonyozni egy csomó arrogáns, kopaszodó, középkorú befolyásos üzletemberrel és beképzelt feleségeikkel biztos nagyon jó lesz... Már alig várom. Ja, nem!
YOU ARE READING
Never lose hope (L.H. hungarian)
FanfictionTörténet egy lányról és egy fiúról, akiknek élete egy váratlan esmény során hatlamas fordulatot vesz. Hogyan befolyásolja életüket néhány véletlennek tűnő cselekmény? Lehet-e két ellenségből több, mint barát? Tarts velem, és megtudod.