Aveam un vis atat de frumos pana cand... *suna alarma*
-Ahhh...nu din nou. Spun eu revoltata.
-De ce trebuie sa ma trezesti cand imi e lumea mai draga? Nici nu am terminat bine propozitia si intra mama la mine in camera.
-Bine ca te-ai trezit. Avem ceva de discutat.Spune ea suparata.
-Daca e vorba de Mike, las-o balta. Ma indrept spre baie, sperand ca poate va pleca.
-Sti cumva la ce ora ai venit aseara?si isi pune mainile in san asteptand o explicatie.
-Nu. Si nici nu ma intereseaza. Acum poti te rog sa ma lasi in pace? Spun eu cat se poate de calma.
-Fetit-o, nu se mai poate asa. Cand a fost ultima data cand ai luat o nota mai mare de 4 la scoala? Daca nu iti vezi de scoala nu o sa ajungi nimic... nu a apucat sa termine fraza ca am intrerupt-o.
-Vrei sa ma scutesti? Deja nu am mai putut si am inceput sa ridic tonul. Nu mai sunt un copil de 5 ani care face tot ce zice "mami" si "tati". Sunt majora si pot sa fac ce vreau EU. Si am accentuat ultimul cuvant. Apoi mama a iesit nervoasa pe usa.
M-am dus in baie sa fac un dus ca sa scap macar un pic de nervi. M-am dezbracat, am intrat in cabina de dus si am dat drumul la apa fierbinte. In momentul in care apa mi-a atins pielea mea catifelata parca simteam usor cum toti nervii au iesit din mine.
Ies din cabina, imi iau prosopul pe mine si ma duc sa imi caut ceva de imbracat. Bineinteles ca nu gasesc nimic sa imi placa, dar pana la urma imi iau un tricou negru, jeansi si niste adidasi, negri, of corso :).
Imi iau telefonul, rucsacul si cheile si am plecat. Ma duc repede in bucatarie si iau un mar de pe masa. Cand dau sa plec din casa, ghiciti cine era pozitionata in fata usi... mama.
-Ma lasi sa ies?
-Da-le aici. Si intinde mana catre mine.
-Ce dracu vrei sa iti dau? Si uite cum au revenit nervii.
-Nu te prefa ca nu sti. Drogurile...
-Nu am nici un drog femeie. Bineinteles ca minteam.
Am dat-o laoparte si am iesit pe usa. Ma indrept spre autobuz cand primesc un mesaj pe telefon.
"Ce faci, pisicut-o. Ne vedem in 10 minute la locul nostru."
Mike e genul de iubit cu care chiar vrei sa iti petreci timpul. E amuzant, cateodata prost dar in acelasi timp dragut. Ne-am intalnit la club. El statea intr-un colt mai mereu si fuma iarba. La un moment dat m-am bagat in seama cu el, fumam iarba. Ne distram...in felul nostru.Dupa vreo 10 minute ajung la locul nostru care e defapt doar un bloc parasit de vreo 10 etaje si noi cu niste prieteni ne pierdem vremea pe acolo.
Mike era cu spatele si s-a intors catre mine cand mi-a auzit pasii.
-Buna. Simteam din vocea lui ca ceva nu e in regula.
-Buna. Ai patit ceva? Nu arati prea vesel.
-Ămm...uite...nu stiu cum sa iti spun.
-Spune si gata!
-Katherine... wow...stai asa...CE? Nu mi-a zis niciodata Katherine. Ceva sigur nu e bine...noi doi nu mai putem fi impreuna.
-Stai, ce? IMI DAI PAPUCII? Oh...frate. Nu imi era de ajuns cu ai mei, imi mai fac nervi si cu ăsta.
-Nu e vina ta... ci a mea.
-Wow...ce cliseu. Bai inteleg ca sunt mai mica decat tine, da asta nu inseamna ca nu putem fi impreuna. M-am apropiat de el cu un pas si l-am luat de maini. Dar el a facut un pas inapoi, inlaturandu-si mainile dintr-ale mele.
-Hmm....deci asa vrei sa faci?! Eram cat se poate de calma chiar daca in sufletul meu luam foc. Am facut cativa pasi inapoi, m-am intors cu spatele si am plecat de acolo.
"Deci, Kat. Acum ce ai de gand sa faci?", ma gandeam eu. Chiar daca urasc sa spun asta...hai la scoala.
Ma indreptam cu pasi repezi spre liceu. Eram atat de ingandurata ca aproape m-a lovit o masina. In Bucuresti se poate intampla orice. Am ajuns la liceu, am intrat val-vartej pe usa de la intrare si m-am indreptat spre clasa. Am ajuns in fata usii, am tras aer in piept si am batut usor la usa apoi am intrat.
-Buna dimineata. Ma scuzati ca am intarziat, am pierdut autobuzul. Profa nici nu a mai zis nimic...mi-a indicat doar banca cu degetul.
M-am dus in ultima banca si am asteptat sa se termine ora. Pentru prima data eram tacuta in ora. Pana si profa era uimita.
Deja imi faceam planuri ce o sa fac restul zilei. "Cu siguranta nu pot sa ma duc la club, pentru ca o sa fie si Mike acolo. Deci o sa caut un alt club. Sigur gasesc eu un club mai bun...Bucurestiul e mare."
Insfarsit am terminat orele si am plecat din liceul ala care imi facea sila. Prima data m-am dus la magazin sa iau tigari pentru ca nu mai aveam, apoi m-am plimbat pana am gasit un club...era deja ora 18:00.
Am intrat, si m-am dus direct la tejghea.
-Un pahar de Tequila. Tipul mi-a pus paharul pe tejghea si in doua secunde l-am dat pe gat. Apoi a mai urmat unul, si inca unul, si inca unul. Tipul ala mi-a zis la un moment dat sa ma opresc dar nu am vrut. Pe la 3 dimineata am plecat din club si am vazut un taxi. M-am dus la el si am observat ca nu era nimeni inauntru dar motorul era aprins. Probabil soferul s-a dus pana la magazin.
In momentul ala nu mi-a mai pasat de nimic, am urcat in el si am plecat spre casa. Eram foarte ametita, nu vedeam aproape de loc drumul. Dintr-o data am pierdut controlul volanului si m-am bagat intr-un copac....Va urma. Cum vi se pare primul capitol? Merita sa pun next?
CITEȘTI
Wicked Games
FanfictionKatherine, o fata de 19 ani ar da orice sa aiba o viata normala. Oare va putea? Oare misterioasa intalnire a ei cu Klaus o va determina sa renunte?