In momentul acela, nu mai auzeam pe nimeni, nu mai vedeam pe nimeni...inafara de el. La un moment dat vroiam sa ma indrept spre el dar ma gandeam ca poate el vrea sa o faca. Totul era asa de linistit in capul meu pana cand simt ca cineva ma strange tare in brate, incat aproape nu mai aveam aer. Dupa ce am scapat din acea imbratisare m-am uitat sa vad cine aproape m-a sufocat.
-Kat...ma bucur ca in sfarsit ai venit. Te-am tot asteptat la locul nostru.
-Mda... sunt aici.
-Esti mai bine? Sti tu... dupa chestia aia... cu lupii.
-Da...adica sunt mult mai bine decat inainte. Nu ai de ce sa iti faci griji.
-Ok...pai atunci hai in clasa. In 2 minute se suna.
-Bine...dute in fata. Te prind si eu din urma.
-Sigur esti bine? Si isi pune mana pe umarul meu, in semn de "imi fac griji pentru tine".
-Andy...nu ai de ce sa iti faci griji. Sunt bine. Apoi se indreapta spre clasa.Dupa ce Andy a plecat, ma uitam dupa blondul care imi zambea mai devreme. Dar nu mai era acolo. Poate s-a dus si el in clasa. Dar nu imi fac griji...sigur il voi vedea din nou in pauza. Mica problema e ca mai e inca o ora si 45 de minute pana la pauza. Sunt curioasa cum il cheama...si parca am o presimtire ca e roman. Eh...as vrea eu. Si dragut, si roman.
*Dupa ora de istorie*
Am iesit repede in curte si am asteptat sa iasa. Ma uitam la fiecare om, nerabdatoare. Poate imi fac prea multe iluzii...poate el nu se uita la mine, ci la alta fata. Si chiar daca l-as vedea ca iese pe usa, ce i-as spune? Nu stiu chiar atat de bine germana incat sa am o conversatie calumea cu cineva.
Toata lumea a iesit, inafara de el. Andy plecase de mult pe terenul de fotbal asa ca eu m-am dus sa ma plimb. Cum ma tot plimbam eu prin curte, parca aud pe cineva ca ma striga din spate. Cand ma intorc sa vad cine era, o vad pe Ava alergand spre mine.*D.T.*
-Kat...te-am... te-am cautat peste tot. Gafaia toata. Imi imaginez cat a alergat dupa mine :).
-Ce e? S-a intamplat ceva rau?
-Nu...defapt. Am vesti bune despre tine.
-Ma muta in clasa ta? Ava e in clasa a -12-a. Si chiar vroiam sa merg in clasa a 12-a, pentru ca toate lectiile pe care le fac eu intr-a 11-a, le-am mai facut o data in Romania. Deci e destul de plictisitor.
-Din pacate nu. Apropo, unde ai fost astea 3 zile?
-Paai...am fost racita.
-Ok...imi facusem griji pentru tine. Adica am vorbit cu tine duminica si ai zis ca vi la scoala, aveai nu stiu ce test.
-Da, dar sti si tu cum e raceala asta. Te ia pe nepregatite.
-Mda...ma rog. Hai sa iti arat vestea cea mare. Zicea ea entuziasmata cu un zambet mare pe fata.
-Okeeey...m-ai facut curioasa.
-Oh...sunt sigura ca o sa iti placa.
-Macar da-mi un indiciu.
-Nu pot...o sa vezi. Acum haide ca ne asteapta. Si ma trage de mana pana ajungem undeva pe langa terenul de basket.
-Aa...deci e o persoana.
-Da..
In astea cateva luni de cand sunt in scoala asta, jur ca stiu fiecare persoana in parte. Adica, oamenii astia sunt asa de prietenosi incat ajungi sa ii cunosti pe toti. De la piticii din clasa intai, pana la cei din clasa lui Ava. Cat timp Ava ma tragea dupa ea, ma mai salutau cativa copii din a-5-a si parca din a-7-a. La un moment dat vad o fata mai dubioasa. O fata pe care nu o cunosteam. Sper sa fie ceea ce cred eu. Ajungem in fata acelei fete si observ ca Ava nu mai inainteaza. Se pare ca ea e vestea cea mare.-Kat...ea e Adina...si e romanca. M-am uitat prima data la Ava, apoi la Adina care imi zambea si astepta sa spun ceva. Nu stiam ce sa fac, asa ca i-am sarit in brate.
-Vai...nici nu sti de cand te asteptam. Apoi am lasat-o sa respire, dar ea inca zambea.
-Scuze... nu prea suntem multi romani in scoala. De fapt suntem doar doi. Eu si inca un baiat. Ii intind mana si spun:
-Katherina. Dar imi poti spune Kat.
-Incantata. Si apoi dam mana una cu alta. La prima vedere mi se pare o fata de treaba. E un pic mai mica decat mine, satena, ochi caprui... cred ca o sa ne intelegem destul de bine. Si sper sa mai vina romani la scoala. Ar fi fain.
-De cat timp esti in germania? O intreb eu pe Adina.
-Pai...de vreo 3 saptamani. Tu?
-Am deja cateva luni. In ce clasa esti?
-A-12-a.
-Esti norocoasa. O ai pe Ava in clasa...e prietenoasa.
-Ei bine, tu il ai pe tipul ala dragut...Andy.
-Mda...suntem prieteni destul de buni. Hai sa il cautam sa ti-l prezint. Poate va fac lipeala.
-Cee?? Dar mie nu imi place de el. Oricum, intai trebuie sa iti prezint eu pe cineva.
-Ok...m-ai facut curioasa. Haide. I-am zis afisand un zambet mare pe fata.
-Dar mai intai...ma duc sa imi iau ceva de mancare. Mor de foame.
-Bine...ne vedem in 5 minute aici. Ma duc sa dau un telefon.
-Ai grija sa nu te vada vre-un prof. Zici ca sunt camere de supraveghere. Si am inceput amandoua sa radem. Apoi eu m-am dus catre toalete pentru ca e singurul loc unde profesorii nu ne urmaresc. Doamne, zici ca e inchisoare de maxima securitate.
CITEȘTI
Wicked Games
FanfictionKatherine, o fata de 19 ani ar da orice sa aiba o viata normala. Oare va putea? Oare misterioasa intalnire a ei cu Klaus o va determina sa renunte?