In cautare de raspunsuri

152 7 4
                                    

Sunt treaza, dar inca in ceata. Nu sunt sigura daca a fost doar un vis sau daca a fost real ce s-a intamplat ieri. Ma ridic din pat, si ma indrept spre camera de zi. Andy era intins pe canapea si se uita la televizor cu volumul destul de mic, ca sa nu ma trezeasca.
-Hei...neata. Cum ai dormit? Zice el in timp ce se ridica de pe canapea.
-Destul de bine. Dar ma doare capul rau.
-Stai jos, ma duc sa fac niste ceai. Imi zice si apoi se duce la bucatarie.
Dupa nici doua minute, aud telefonul de dincolo cum suna. Sigur e mama. Ar trebui sa raspund.

*C.T.*

-Alo.
-KAT!... ce s-a intamplat? Ieri ai plecat asa grabita de acasa.
-Ăăăă... Andy a avut o problema iar eu aveam telefonul pe silentios.
-Ok...sigur esti bine?
-Da...totul e ok.
-Bine...sa vi acasa. Pa!
-Pa.

-KAAT! Striga Andy din bucatarie.
-DA...VIN ACUM. Strig eu din camera si ma duc la bucatarie.
-Ti-am facut ceai si paine prajita.
-Mersi. Ii spun in timp ce ma asez la masa, apoi face si el acelasi lucru.
-Poate te mai lasa un pic durerea de cap.
-Andy...ce s-a intamplat ieri? Il intreb doar ca sa fiu sigura daca chiar s-a intamplat ce cred eu ca s-a intamplat.
-Nu iti mai aduci aminte?
-Ba da...doar ca speram sa fi fost un cosmar.
-Din pacate...nu a fost.
-Auzi...cand ti-am spus numele tipului acela, erai speriat. Il cunosti cumva? Andy s-a uitat fix in ochii mei pentru cateva secunde si apoi s-a ridicat de la masa.
-Ce?! Nu. Doar ca...de aici s-a blocat.
-Doar ca ce?
-Nu conteaza...ar trebui sa te duci acasa. Am niste treaba.
-Andy, tu sti ceva si nu vrei sa imi spui. Ce poate fi atat de grav?
-Nu e nimic grav...doar ca ma grabesc. Pa.

A plecat grabit...sunt sigura ca imi ascunde ceva. Si trebuie sa aflu ce se intampla si care-i faza cu Klaus. Dar nu astazi. Azi ma duc acasa si ma linistesc. Ma imbrac si am plecat repede spre casa.

Am intrat usor pe usa dar nu era nimeni. Am cautat prin toata casa pana am ajuns in bucatarie unde era un biletel pe frigider. Scria "Kat, noi avem niste treaba, asa ca o sa lipsim cateva zile. Ai mancare in frigider si bani pe masa din sufragerie."
Ce pot eu sa fac, incat sa nu ma plictisesc? M-am dus la mine in camera si am inceput sa fac curat.
Of, doamne...am atatea intrebari si nici un raspuns. De ce vroia omul ala sa ma omoare? De ce m-a salvat Klaus? De ce imi ascunde Andy adevarul?...

Se facuse ora 19:00 si insfarsit am terminat de aranjat lucrurile. Mi-a luat ceva timp, dar macar acum e totul curat. Imi era foame asa ca m-am dus sa imi fac un sandwich. L-am mancat, apoi am spalat repede farfuria. Era inca devreme sa ma culc. Plus ca nu imi era deloc somn. Daca tot nu aveam ce face, am zis sa il sun pe Andy. Ma duc in camera, imi iau telefonul si il sun...dar nu raspunde. Poate s-a intamplat ceva. Ok, daca maine nu vine la scoala, o sa ma duc sa il caut...unde, nu stiu.
Imi pun telefonul la incarcat si imi caut niste haine de pijama prin dulapul deabea aranjat. Imi iau un maieu destul de lejer pe care scrie "I love summer" si niste pantaloni scurti. Intru in baie si ma bag la dus unde ma pot relaxa si eu macar pentru cateva minute. Dupa ce termin, imi iau un prosop pe pine si unul pe cap. Ma duc sa ma schimb si sa ma usuc pe par si apoi ma tolanesc in pat. Imi aprind televizorul sa vad si eu ce se mai intampla prin Romania, pentru ca de curand ne-am montat antena romaneasca. Dupa vreo jumatate de ora ma ia somnul si adorm cu telecomanda in mana.

*Dimineata urmatoare*

Pe la 7 a sunat alarma si mi-a stricat dulcele meu somn...nu ca ar fi prima data. Ma ridic eu din pat, un pic adormita inca, si ma duc la bucatarie sa mananc ceva. Dupa care ma duc inapoi in camera si imi aleg hainele pe care vreau sa le port astazi. Imi iau un tricou alb simplu, o bluza de trening gri si niste blugi. Ma duc sa ma spal pe dinti si sa imi fac parul dupa care mi-am luat telefonul, geanta, cheile si am plecat spre scoala. Pe drum am mai incercat odata sa il sun pe Andy dar nu a raspun nici de data asta.

Wicked GamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum