Cand am intrat in clasa, toata lumea s-a oprit din ce faceau si toate privirile erau atintite asupra mea. Ma simteam ciudat...era ca si cum am facut ceva rau. Mai rau decat ce facusem deja :).
Directoarea a inceput sa bolboroseasca ceva prin germana...al naibii de limba. Cel mai probabil ma prezenta clasei. Apoi ma duce sus unde e profa de germana. Mai era ceva lume pe acolo.
Directoarea a plecat cu treburile ei, iar eu m-am asezat la o masa. Dar pana la urma, nici nu aveam clasa. Erau doar niste mese si scaune pozitionate in mijlocul unui hol, in apropiere de biblioteca. Profa avea in jur de 50-60 de ani, scunda, cu parul castaniu si scurt si ochi albastri. Avea o fata prietenoasa.
Fiindca eu nu stiam boaba de germana, a inceput sa imi explice cate ceva pe engleza.
Mi-a spus ca orele incep de la 8:00 si se termina la 12:25...deocamdata. Cand o sa incep sa vorbesc cat de cat bine, o sa am pana la 15:30. Mi-a mai explicat cateva chestii pe care nu am voie sa le fac, cum ar fi sa stau pe telefon in timpul orelor sau in pauza, sa nu plec mai devreme de la scoala...
Dupa un minut sau doua, profa se intoarce cu spatele si eu ma uit rapit pe telefon sa vad cat e ceasul.. 9:13. Ciudat...a trecut de mult o ora... de ce nu avem pauza. Apoi profa se intoarce cu o foaie in mana. Mi-o da mie si imi spune ca ala va fi orarul meu pentru clasa normala. Era chiar intortochiat. Si asa aflasem de ce nu s-a sunat inca. Prima ora tine pana la 9:30, a doua pana la 10:25, a a treia pana la 13:10, a patra pana la 15:30. Iar pauzele sunt ceva de genul: prima de 20 de minute, a doua de 10 minute si a treia (pauza de masa) 40 de minute. Wow... avem ore si pauze mai lungi. Intr-un fel e bine, dar intr-un fel nu, pentru ca aveam ore mai lungi.
Dupa, profa m-a invatat cateva chestii esentiale... numerele pana la 20, pronumele, obiectele care erau prin jurul nostru. Si deodata se aude un sunet, tare de zici ca aveam volumul la maxim cu boxele. Deci suna de zici erai in gara si venea trenul...stiti soneriile alea pe care le fac aia cand vor sa faca un anunt:"Mai sunt 20 minute si vine trenul...". Deci jur ca m-am speriat cand am auzit soneria...care e defapt clopotelul de pauza. Cred ca am scos si un mic tipat. Si toti din jur se uitau ciudat la mine :).
Imi iau geanta si scot subtil din ea o tigare si bricheta, apoi le bag in buzunarul de la pantaloni si ma duc jos. Dar nu apuc sa ies pe usa pentru ca ma prinde profa din urma, care era cu o fata destul de draguta, cu parul foaaaarte cret, castaniu, cu ochelari si ochi caprui. Profa zice ca stie si ea destul de bine engleza.
*D.T.* ( Dialog Tradus )
-Buna. Sunt Ava. Imi spune ea cu o fata prietenoasa.
-Katherine...dar imi poti spune Kat.
-Incantate de cunostiinta. Si intinde mana catre mine, asteptand ca eu sa fac acelasi lucru.
-Si eu. Apoi dam mana.
-Frau.Bick m-a rugat sa iti arat scoala. Aha...deci asa o cheama pe profa. Ciudat nume :).
-Ok. Haide. Si ii zambesc.
Wow...scoala chiar e mare. Si toate clasele sunt asa de...altfel fata de clasele noastre. Sunt mult mai curate si mari.
-Hei...Spun eu la un moment dat.Directoarea mi-a spus ca mai e un roman in scoala.
-Oh da... Andy.
Si ma conduce spre curtea scolii. Cat timp noi ne plimbam prin curte ca sa il gasim pe Andy, ma mai uitam prin jur. Pana si curtea e imensa. Are teren de basche, de fotbal, un mic parc pentru skateri, masa de pinc-ponc. Dupa ceva timp de cautari... l-am gasit pe Andy pe terenul de fotbal.
-Hei, Andy. Hai sa iti prezint pe cineva. Zice ea pe germana. Ea e Kat si e romanca.
-Ohoho...mai dam si de romani prin scoala asta plictisitoare. Zice el catre mine ( in romana ) cu un zambet mare pe fata.
-Pictisitoare? Sunt aici de o zi si cred ca mai mult de jumate din scoala asta e dusa cu capul.
-Si eu cum sunt. Si isi ridica spranceana dreapta, dar zambetul ala tot a ramas pe fata lui.
-Pai...din moment ce nu te prea cunosc...nu stiu inca. Intreaba-ma maine. Si am ras subtil.
-De unde vi mai exact? Ma intreaba el.
-Din capitala. Tu?
-Sighisoara.
-Misto...nu am fost niciodata acolo, dar presupun ca e un oras destul de dragut.
Ma examineaza repede cu privirea, din cap pana in picioare, dar cand ajunge la buzunar observa ceva ciudat. Se apropie de mine si zice in soapta.
-Fumezi?
-Da...de ce? Incalc cumva vreo regula? Si schitez un mic zambet.
Si-a dat sapca jos care ascundea un par de juma de metru :)))), baga mana in sapca, apuca ceva de acolo, mai precis o tigare si mi-o arata pe furisi.
-Hm...presimt ca o sa ne intelegem bine. Aveam asa un zambet de copil retardat pe fata. :)
-Auzi...stiu eu un loc unde ma duc eu in pauze. Vrei sa vi?
-Ok...dupa tine. Imi spun mainile in san si zambetul ala inca era pe fata mea.
Dupa terenul de fotbal era un mic drumulet care ducea la sala de sport. Si fiindca erau multe tufisuri, nu ne vedea nimeni. Cand ajungem in pozitia in care nici un profesor nu ne mai poate vedea ( pentru ca unii profesori se plimba prin curte ), mi-am scos tigarea si bricheta din buzunar, la fel si Andy, am aprins-o, am tras adanc in piept si am rasuflat usurata. Cu tot stresul din ultimul timp dea bea ma pot relaxa si eu un pic. Pentru mine relaxarea inseamna iarba, muzica, LINISTE.
-Vrei? E de calitate buna. Si i-am intins tigarea spre el.
El a luat-o in mana, a tras un fum, si a spus:
-Nu am mai fumat de mult iarba. De unde o ai?
-Aveam eu niste cunostinte in Romania.
-Pai...imi da tigarea inapoi... aici iarba se gaseste greu.
-Inseamna ca va trebui sa ma descurc cu cele normale.
Am auzit clopotelul destul de incet sunand pentru ca eram putin cam departe de scoala. Nu am vrut sa irosesc tigarea...asa ca am mai tras cateva fumuri, i-am mai dat si lui Andy apoi am aruncat-o pe jos si am calcat-o cu piciorul fara sa vada cineva...inafara de Andy bineinteles.Ei...cam atat pentru astazi. Ma pun la somn ca sunt foarte obosita. Maine mai am ceva treaba de dimineata dar sper sa apuc sa fac capitolul urmator. Nu uitati de like, share si follow... v-am pupicit 😋😘😘😘😘😘❤
CITEȘTI
Wicked Games
FanfictionKatherine, o fata de 19 ani ar da orice sa aiba o viata normala. Oare va putea? Oare misterioasa intalnire a ei cu Klaus o va determina sa renunte?