Andy comes first

79 4 2
                                    

-Maine vin sa vorbim...ok? Imi spune Elijah cu o voce calma si linistitoare.
-Bine. Pa.
-Pa.

Nu stiu ce sa mai cred... adica intr-un fel Elijah vrea sa ma ajute, dar daca nu pot avea incredere nici in el. Il credeam pe Klaus un om bun...care nu-i putea face rau nici unei muste. Cand am avut accidentul nu si-a facut griji pentru mine pentru ca e el bun. Doar vroia sa ma tina in viata pana la sacrificiu. Nu il credeam in stare de asa ceva. E doar un monstru si o bruta.
Inainte ca Elijah sa plece, mi-a dat o cutiuta cu verbina...e o planta care cica ma va proteja de Klaus. M-am dus in bucatarie si am pus apa la fiert pana a inceput sa clocoteasca. Am luat o cana din dulap si mi-am facut un ceai din planta aia.
M-am pus pe canapea, uitandu-ma la televizor si sorbind din ceai. Incercam sa nu ma gandesc la cele intamplate, dar nu era deloc usor. Unde ma uit imi amintesc de Klaus si de cat de proasta am putut fi ca m-am indragostit de el si ca l-am indepartat pe Andy. Doar stateam acolo, pe canapea, cu cana in mana si chiar daca parea ca ma uit la televizor, eu defapt cazusem pe ganduri... Pana cand o stire mi-a atras atentia. Am lasat cana pe masuta de cafea din fata mea si am dat volumul la televizor mai tare.
"Astazi, in jurul orei 21:45 a avut loc un atac de animal in padurea de la iesirea din Bucuresti. Victima avea semne pe gat si zacea intr-o balta de sange. Doctorii au facut tot ce au putut dar din pacate victima a murit. Noi credem ca un leu a scapat de la gradina zoologica din apropiere. Controlul animalelor va porni maine de dimineata in cautarea fiarei."

-Degeaba cautati...nu o sa gasiti nici un leu. Spuneam eu cu o voce trista.

Doamne...cum sa fi asa de nepasator. A omorat un om si pun pariu ca acum nu are nici un fel de remuscare. Cum am putut avea incredere in el?..

***

Imi deschid usor ochii din cauza razelor de soare care m-au trezit. Dupa ce ma intind un pic ca sa ma dezamortesc, ma ridic de pe canapea si ma uit la ceas. Era ora 11:30. M-am dus in bucatarie sa imi fac niste cafea cand mi-am adus aminte ca Andy trebuia sa vina aseara. Am lasat cana de cafea pe masa si l-am cautat prin toata casa dar nici urma de el. Apoi m-am dus sus sa il sun. Aveam 15 apeluri pierdute de la el. Daca s-a intamplat ceva? Daca i-a facut Klaus ceva? Nu o sa mi-o pot ierta in veci daca pateste si el ceva.

*C.T.*

-Andy esti bine? Unde esti? Spuneam eu ingrijorata.
-Sunt bine...nu iti face griji.
-Unde esti?
-Sunt la aeroport. Zborul s-a anulat si trebuie sa il astept pe urmatorul.
-Pai si cand e urmatorul zbor?
-Maine dimineata.
-Offf...m-am speriat cand am vazut atatea apeluri pierdute de la tine.
-Kat...stai in casa pana maine dimineata. Sa nu pleci de acolo.
-Bine...dute si tu acasa. Doar nu o stai atata timp la aeroport.
-O sa ma duc. Ai grija.
-Si tu. Pa.

Dupa convorbirea telefonica cu Andy am auzit soneria si m-am dus sa vad cine e. Am deschis usa si il zaresc pe Elijah cu costumul lui, ca de obicei si cu parul aranjat bine cu gel.

-Buna dimineata. Imi spune el cu o voce calda.
-Ei bine nu chiar asa de buna. Spun eu, cu subinteles.
-O sa vezi...totul se va rezolva. De asta sunt aici. Sa te ajut.
-Intra. I-am facut loc sa intre in casa si ne-am aseszat pe canapea.

-Vrei o cafea sau ceva de baut? il intreb eu.

-Nu multumesc. imi raspunde el cu un zambet mare pe fata care m-a facut si pe mine sa zambesc putin. Ai vazut stirile de aseara? ma intreaba el putin ingrijorat.

-Mda. Inca nu imi vine sa cred ce se intampla. 

-Imi pare rau ca trebuie sa treci prin asta. imi spune Elijah ca si cand ar fi si el vinovat pentru ce se intampla cu Klaus. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Wicked GamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum