Am iesit de la scoala si ne-am indreptat direct spre casa cea noua a lui Andy. Nu imi pasa daca nu ajungeam acasă pana la ora limita, adica 6. Astazi vroiam sa ma imbat, dar de data asta nu ma mai urc in nici o masina :). Am ajuns in fata casei care era doar un bloc mai mic, iar cat timp Andy parca masina eu mi-am aprins o tigare, una normala pentru ca nu vroiam sa imi irosesc ultimele 9 tigari cu iarba. Mai trag de ele pana ma intorc in Romania si mai iau cateva. Dupa ce reuseste Andy sa parcheze masina ( cu chiu cu vai ) vine si el cu cheile in mana.
- Deeci... intri tu prima sau intru eu? Zice el zambind...din nou.
- Pai...sti vorba aia: "Lady's first". Si am luat-o inainte.
Am intrat in casa si am dat fix intr-un hol micut care ducea apoi spre camera de zi. Am auzit usa cum s-a trantit in urma mea si pe Andy cum si-a aruncat ghiozdanul in debara.
-Deeeci. Vrei sa iti fac un tur?
-Mi-ar placea. Ii zic eu cu un mic zambet pe fata.
-Pai...aici este camera de zi. Dupa cum puteti observa are si televizor. Pe dreapta este bucataria, unde poti oricand sa te servesti cu ceva din frigider.
-Ok...si ce e cu usile alea 3 de acolo? Si imi indrept privirea spre niste usi de langa canapea.
-Pai...prima usa este baia. Misto...destul de spatioasa. Cu cabina de dus, cada...tot tacamul. Iar celelalte usi sunt niste dormitoare.
-Sa fiu sincera...chiar imi place. Ai facut o treaba buna.
-Mersi. A...si apropo. Ia de aici. Imi indinde niste chei.
-Ce sunt astea?
-Pai...din moment ce exista doua persoane in toata Germania asta in care am incredere, adica tu si unchiul Zac, m-am gandit ca poti avea si tu un set de chei.
-Pai...mersi. Acum te pot bantui noaptea.
-Ha ha... pe mine nu ma sperie nimic...
-Mai vedem noi.
Era deja ora 18:00 si primisem vreo 5 apeluri de la maicamea. Macar o seara o sa stau departe de casa.
*suna telefonul*-Eh haide Kat...mama ta e ingrijorata. Spunei si tu ca dormi la mine.
-Ai innebunit? O sa faca crize daca afla ca dorm la un baiat.
-Bine...atunci spunei ca dormi la Ava.
-Bine... spun eu pe un ton suparat.*C.T.* (Conversatie telefonica)
-Doamne dumnezeule...Kat pe unde umbli?
-Hoooo...calm. Ce te aprinzi asa?
-Este ora 6 si tu nu esti acasa. Cum ai vrea sa ma comport?
-Pai in orice caz nu asa... Apropo. Nu ma astepta. Dorm la o prietena.
-In nici un caz. Treci acasa.
-NU! Nu imi mai comanzi tu ce sa fac. Nu moare nimeni daca nu vin astazi acasa. Hai pa.-Okeeey...nu crezi ca ai fost putin cam dura cu ea? Zice Andy.
-Nu...chiar deloc. Deci. Ne apucam de jocul ala de remi sau ce?
-Bine. Se duce si cauta setul de remi prin dulap in timp ce eu imi mai torn niste whisky in pahar si il dau pe gat.Am jucat pana la 1 dimineata. Cele mai multe jocuri le-a castigat Andy. Dar asta e. Poate data viitoare :). Sincer am fi stat mai mult dar efectiv ni se inchideau ochii de oboseala. Alte dati stateam pana la 4 dimineata si nu eram obosita. Dar presupun ca m-am dat de tot peste cap de cand sunt in Germania.
Am adormit amandoi in sufragerie, cu piesele de remi in mana. La un moment dat ma scol, caut telefonul prin intuneric cat de incet pot si ma uit la ceas. Era 3:24 dimineata. Nu vroiam sa il trezesc pe Andy asa ca am aprins lanterna de la telefon si m-am dus la baie. Eram destul de beata, dar nu ca de obicei. Cand ma imbatam nu eram constienta de ce fac. Dar acum eram cat se poate de treaza, desi nu ma puteam tine pe picioare prea bine, ma descurcam intr-un fel. Am ajuns in fata oglinzii si ma rezemam cu mainile de ghiuveta. Am dat drumul la apa si m-am clatit pe fata. Desi eram foarte obosita, ceva nu ma lasa sa ma duc in pat. Dintr-o data am auzit un scartait in spatele meu. Ma intorc speriata si nu e nimic. Apoi se deschide brusc geamul. Ma duc repede sa il inchid fara sa ma mai intreb de ce s-a deschis singur. Sigur era vantul. Vroiam sa plec la culcare asa ca ma indrept spre ghiuveta sa imi iau telefonul.
-Ce nai... zic eu in soapta. Pot sa jur ca l-am lasat aici.
Il caut peste tot dar nu il gasesc. Nici in buzunare nu e. Stai...iar se aude un zgomot. Becul incepe sa palpaie dar nu se stinge. Ma intorc cu fata spre oglinda si vad o silueta de barbat. Nu i-am putut vedea fata, dar am vazut ce haine purta. Niste blugi si o bluza neagra. Nu avea cum sa fie Andy pentru ca el nu era imbracat asa. Acum cinci minute l-am vazut in sufragerie in hainele lui cu care a venit si la scoala. Nici de cum in hainele astea. M-am speriat atat de tare incat am tipat tare. Tipatul meu l-a trezit pe Andy si a venit numai decat in baie sa vada ce s-a intamplat. Cand a intrat in baie, mi-am intors privirea spre usa iar acel om disparuse. Pana si becul s-a oprit din palpait.
-KAT! Ce s-a intamplat? Esti bine?
-U...uuu...un. Nici nu mai puteam vorbi calumea.
-Ce-i?! Kat ma speri...pe bune. Ce ai?
-E...era un...o..om in spatele meu...si...lumina...si geamul.
-Ok...cred ca ai baut un pic cam mult. Hai la culcare. Ma ia de brat si ma duce in una din camere, ma aseaza in pat si ma inveleste. Apoi pleaca si el la culcare.
CITEȘTI
Wicked Games
FanfictionKatherine, o fata de 19 ani ar da orice sa aiba o viata normala. Oare va putea? Oare misterioasa intalnire a ei cu Klaus o va determina sa renunte?