כל אותו השבוע לא הצלחתי לחשוב על שום דבר אחר חוץ מאותו בחור... וכמובן, גם מהספר החדש שלי.
לילה אחד חלמתי חלום מפחיד. בחלום ראיתי פרופיל פנים של בחור. עיניו היו אדומות ועויינות ושיניו, שיניו היו מחודדות?!
הכל היה שחור ושקט מסביבי, כאילו רק אני והבחור קיימים.
לפתע, אותו בחור נעמד והתחיל ללכת בכיוון ההפוך ממני ועם כל צעד שלו הרגשתי שהלב שלי מתכווץ ומתרחב. הרגשתי אכזבה שהוא הולך ממני והרגשתי הקלה שהוא מתרחק- מהפחד ממנו.
אחרי כמה צעדים ופעימות לב קיצוניות שלי, אותו בחור נעצר והביט בי מעבר לכתפו כך שראיתי חלק מפניו.
ואז כאילו קורא את מחשבותיי אמר בקול שהעביר בי צמרמורת של תענוג.
"את לא רוצה לראות אותי, אבל את עוד תראי אותי ואז - ". הוא צחק צחוק קטן שהעביר בי צמרמורת של פחד.
"תתחרטי".קמתי בבהלה שטופת זיעה. התיישבתי על המיטה וחיבקתי את עצמי. אחרי שעה שמילמלתי לעצמי ש'הכל בסדר', בדקתי את השעה בפלאפון. השעה הייתה 3:00 בלילה! 'לעזאזל' חשבתי לעצמי במירמור. אחרי החלום כבר לא הצלחתי לחזור לישון.
שבוע עבר ושוב הגיע סוף שבוע ארוך של הסבב הקבוע; הזמנת קניות, ספרייה ודרק. הפעם הייתי חכמה יותר ולקחתי איתי אופניים. עברתי בדרכי לעיר שוב ב"חורשה החצוייה". שמתי אוזניות והתחלתי את המסלול. אחרי כמה דקות, של רכיבה ובהייה בנוף, התנגשתי במשהו לא - במישהו. מהבהלה צרחתי כל כך חזק שנהייתי צרודה אחר כך. הרגשתי שאני נחנקת מחוסר אויר, אז לקחתי אויר ובאתי לצרוח שוב, אלא שהפעם יד סתמה לי את הפה. אותה היד הייתה שייכת לבחור שהייתי בטוחה שדרסתי למוות לפני רגע.
אני מגזימה כשאני בלחץ.
אני יודעת."אממאממ" ניסיתי לדבר דרך היד שלו ותוך כדיי ניסיתי למשוך את היד שלו ממני.
לא הצלחתי לעשות את שניהם.
התחלתי להיכנס ללחץ. קודם דרסתי מישהו באופניים והוא קם ללא שריטה ועוד חוסם לי את הפה בחזקה.
פה.חשדתי.נאבקתי כדיי לשחרר את הפה שלי ממנו, ולבסוף החלטתי לעשות מעשה חייתי- לנשוך אותו.
הוא שיחרר את הפה שלי והביט ביד שלו בהפתעה.
"מה אף פעם לא נשכו לך את היד כשסתמת לאנשים תפה?!" נשפתי בכעס. הרמתי את האופניים שלי והתחלתי ללכת איתם, מנסה להתרחק כמה שיותר ממנו.אחרי כמה צעדים התחיל זמזום מעצבן בראש להציק לי. לאט לאט אותו זימזום הפך למונולוג שלם עם עצמי, "את לא יכולה ללכת ככה בלי לראות שהוא בסדר!
אני לא חייבת ללטף אותו עד שיעבור לו.
יכול להיות שפגעת בו באופן רציני והוא זקוק לרופא!
די לחשוב פסימי, לא היה לו סימן אדום אפילו לא אחרי שנשכתי אותו.
את לפחות חייבת לברר שהוא בסדר את נשכת אותו בנוסף לדריסה..
הוא סתם לי את הפה בכוח!
כי צרחת כמו משוגעת!!
בגללו!
מאיפה הוא הופיע בכלל?! לעזאזל!"
YOU ARE READING
Second Love- אהבה שניה
Fantasyהסתכלתי מסביבי ביעף. הכל היה רגיל. הייתי היחידה שם כמו בכל פעם. אף אחד לא עבר בחורשה החצוייה חוץ ממני. הבית שלי היה ממוקם בקצה השני של החורשה והיה מבודד מכל סימני חיים כל שהם. הכל היה רגיל. עד שהוא הופיע. הבחור עם הורדים.