ממליצה לשמוע את השיר. הוא שיר שאני מאד אוהבת והמילים שלו, שמדברות על לקיחת סיכון לאהבה, מאד קשורות לפרק. תהנו♡!
****
הייתי בחזרה לבית, עוברת שוב דרך "החורשה החצויה".זימזמתי לעצמי את השיר שנשמע דרך האוזניות שלי, "I'm ready to fall, am ready to fly..". מדוושת בעייפות לכיוון הבית.
לא ציפיתי לפגוש אותו שוב, אבל מסתבר שמישהו אחר חיכה לי. הגעתי כבר לאזור של הבית. ירדתי מהאופניים כדיי לפתוח את שער הברזל הגדול, כשהרגשתי נשיפה על העורף. הסתובבתי מיד לראות מי זה, אך לפני שהספקתי לראות את פניו קיבלתי מכה חזקה בראש. הכל נעשה מטושטש.
אני זוכרת ששמעתי את הבחור אומר בלעג למי שתפס אותי, "אתם ממש זוג יונים, אני מחכה לראות מה יקרה כשציפור אחת תהרוג את השנייה". ושוב הכל היטשטש.שבתי להכרה מלאה מגלה את עצמי קשורה באחת מידיי לאופניים שלי. 'מה הולך פה?!'. שמעתי צעדים.
הרמתי את ראשי לכיוון הצעדים. זה היה ה'בחור עם הורדים'!.
"היי!" צעקתי לעברו. מנסה להשתחרר מהאופניים. לאחר כמה נסיונות נוספים הצלחתי.
"היי! אני קראתי לך. תעצור!" רצתי אליו. החלטתי שהפעם אני חייבת לראות אותו, לברר מיהו.נקודת מבט שלו ('הבחור עם הורדים'):
שמעתי את קול פסיעותיה כבר מהרגע שהיא התחילה לרוץ. יכלתי לרוץ משם, לברוח. נתתי לה לתפוס אותי, הייתי חייב. היא תפסה ביד שלי מתנשפת מעט מהריצה.נקודת מבט של רוני:
"מה אתה רוצה ממני? למה אתה עושה לי את זה? למה אתה גורם לי לפחד ממך ולרצות אותך בו זמנית? מי אתה?", יריתי את כל השאלות הללו תוך כדיי שאני מנסה להסדיר מעט את הנשימה מהריצה. הבטתי בבחור שמולי בפעם הראשונה באמת. ראיתי את פניו בבירור.
את העור החיוור שלו, את השיער השחור והארוך הקשור בקוקו על עורפו, את תוי הפנים החדות שלו, את עיניו הכחולות והכהות. ראיתי אותו. והתאהבתי בו ממבט ראשון.הוא התקרב אליי והחזיק בידי, גורם לי לזרמי חשמל עם כל ליטוף של האגודל שלו על גב ידי.
'מה לעזאזל אתה עושה לי שאני מאבדת את עצמי ככה?'.נקודת מבט שלו:
"רוני-", התחלתי לומר והיא קטעה אותי בעצבים. "את השם שלי אתה אפילו יודע ואני את שלך לא!".
תפסתי את ידיה בשני ידיי והבטתי לתוך האפור שבעינייה. "רוני תקשיבי טוב למה שיש לי להגיד לך. אני חייב ללכת מכאן למקום רחוק ואת לא תוכלי לראות אותי שוב. אני עוזב מחרתיים, בראשון. אני רוצה שתבואי איתי אני לא רוצה לאבד אותך. בבקשה תצטרפי אליי!" היא משכה את ידייה מידיי. הסתובבי מעט כאילו בכוונתי ללכת יודע שהיא לא תסכים, ואז אאלץ להישתמש בכוח.
נקודת מבט של רוני:
"למה עשית לי את זה מההתחלה? למה נכנסת לחיים שלי בכלל אם ידעת שאתה עומד לעזוב?". אני לא יודעת מה גרם לי להגיב לו ככה. אני בקושי הכרתי אותו!
YOU ARE READING
Second Love- אהבה שניה
Fantasiaהסתכלתי מסביבי ביעף. הכל היה רגיל. הייתי היחידה שם כמו בכל פעם. אף אחד לא עבר בחורשה החצוייה חוץ ממני. הבית שלי היה ממוקם בקצה השני של החורשה והיה מבודד מכל סימני חיים כל שהם. הכל היה רגיל. עד שהוא הופיע. הבחור עם הורדים.