נקודת מבט רוני:
הגענו לטירה תוך יומיים, מהר.
כפי שקיוויתי.
התחושה שעוקבים אחרינו לא עזבה את שנינו. ידעתי שאלו משרתיו של הלורד.
"אני חושבת שמשרתיו של הלורד עוקבים אחרינו".
לומר את האמת זו הדרך הטובה ביותר לשקר.
"גם אני חושב כך. אני לא אתפלא אם אני צודק", אמר בקול עמוק ורציני.
"אנחנו די מבוקשים", חייך חיוך קטן וממיס.'אתה רק מקשה את העניין!'
חשבתי לעצמי בתסכול.
כל הדרך סקיידר ניזון מדם חיות ואילו אני אכלתי אוכל שקנינו בדרך.
סירבתי אפילו לחשוב על דם. זוועה.
ככל שהאוירה נהייתה מתוחה הבנתי שאנחנו מתקרבים לטירה. הבנתי שעוד מעט אני אמסור את עצמי למען שני האנשים שאני אוהבת, שאני אצטייר תיכף כבוגדת.
זה לא שינה לי. הרעיון של הבגידה קצת עירער אותי אבל הרעיון שאצליח להציל את שניהם חיזק אותי.התנערתי ממחשבותיי והזכרתי לעצמי שאני חייבת להישאר ממוקדת. הייתה לי תוכנית.
אני אמסור את סקיידר אקבל את אימי ואז אמסור את עצמי בתמורה לחייו של סקיידר. לא ממש לקחתי בחשבון שאין מי שיהיה לי ערב לכך. אבל הייתי בטוחה שאצליח.
בחיי שראיתי יותר מידי סרטים.נזכרתי ברגע הזה שבו אמא שלי הסכימה לי לטוס ומייד חייכתי. מי היה מאמין שבגלל טיסה אחת ארורה החיים שלי ישתבשו כל כך?
_______
"אני מרשה לך לטוס", היא אמרה בקול נכנע(?!).
"בשביל זה הערת אותי מוקדם כל כך?". החזרתי את השמיכה עליי ושנייה אחר כך הברחתי את אמא שלי בצרחות.
"רגע מה?!?! את מרשה לי לטוס?! אני טסה? אני טסה!!!". קפצתי בהתרגשות בצווחות אושר."רוני, אני מצטערת כל כך!", היא כסתה את פניה והמשיכה בקול רועד.
"אני רק רציתי להגן עלייך. פחדתי שיהרגו אותך, את מבינה? רוני את חזקה. יש בך כוחות אדירים! ואת צריכה להיזהר! זה קופסה שיש בה את כל התשובות לשאלות שיהיו לך בהמשך. תשמרי על זה כמו על החיים שלך! ובבקשה תשמרי על החיים שלך חזק. אני מצטערת-" היא פרצה בבכי בלתי נשלט. צפירות נשמעו מלמטה. המונית.
"את חייבת ללכת. כשאת תגלי על עצמך את חייבת לזכור מי את ושאני אוהבת אותך! זה ברור?". הבטתי בה מבובלת.
היא תפסה את זרועותיי בכוח עם מבט חייתי בעינייה, "את חייבת לזכור מי את ושאני אוהבת אותך ומצטערת על הכל!"
--------
הגענו לסמטה.צמרמורת עברה בגבי, נזכרת ביום הראשון שהייתי פה, היום הראשון שראיתי את סקיידר בצורתו הלא אנושית. ביום בו הוא משך אותי בכוח ושהוא נשך אותי.
זו גם הייתה הפעם הראשונה בה ראיתי את הלורד. קימטתי את אפי נזכרת בהבל פיו המסריח.
סקיידר הביט בפרצופים שעשיתי בתימהון. אני מבינה אותו.
"רוני, הכל בסדר?".
חייכתי חיוך קטן, "כן בטח".
YOU ARE READING
Second Love- אהבה שניה
Fantasyהסתכלתי מסביבי ביעף. הכל היה רגיל. הייתי היחידה שם כמו בכל פעם. אף אחד לא עבר בחורשה החצוייה חוץ ממני. הבית שלי היה ממוקם בקצה השני של החורשה והיה מבודד מכל סימני חיים כל שהם. הכל היה רגיל. עד שהוא הופיע. הבחור עם הורדים.