Imceputul carti este pe profilul Dana04Habeanu07. Deci va sfatuiesc sa cititi prima carte daca nu ati citit-o.
Jessy pov.
Ash:Nu ai auzit inceputul discutiei ?
Eu:Nu. Acum unde mergem?
Ash:Vrei sa mergem in parc sa ne plimbam?
Eu:Ok.
Ajungem intr-un parc foarte mare coboram din masina si incepem sa ne plimbam. Trecem pe langa un baiat iar acesta fluiera dupa mine. Eu ii arat "semnul paci" (degetul sin mijloc) si imi continui drumul alaturi de Ash. Si se mai intampla asta de vreo 5-6 ori.
Ash:Ia-ma de mana ca sa nu mai fluiere astia dupa tine.
Eu:Ok.
Si Ash imi da mana iar eu il iau de mana si ne continuam plimbarea si spre marea mirare a mea niciun baiat nu ma mai fluierat.
Eu:Ash esti un geniu!!
Ash:O mersi!!
Si incepem sa depanam amintiri.
Eu:Spune-mi si mie despre familia ta.
Ash:Pai am fost singur la parinti si cand aveam vreo 10 ani mama si tata au murit iar eu am stat cu bunici mei.*spune incepand sa fie agitat si trist si scurgandu-se doua lacrimi din ochi lui caprui*
Eu:Nu plange. Nu trebuia sa te intreb. Imi pare rau!!*spun landu-l in brate si incepand si eu sa plang *
Ash:Nu trebuie sa iti para rau! Daca nu se intampla asta poate nu eram cel de azi. Si nu trebuie sa plangi mai putin pentru mine.*spune stergandu-mi lacrimile si incepand sa isi apropie buzele sale de ale mele si sarutandu-ma dulce......pe obraz*Mergem acasa?
Eu:Da.
Urcam in masina si pornim spre casa ajunsi acolo ii vad pe toti inafara de CC , Eva si Lilly. Andy se saruta cu Juliet iar restul jucau carti.
Jinxx:A da Jessy , Eva a zis sa te duci la adresa asta.
Eu:De ce?
Jinxx:Pentru ca acolo s-au mutat Eva si Lilly.
Eu:Ok.
Si Jinxx imi da o foita pe care era o adresa. Juliet a plecat .Iar eu am plecat dupa ea luand masina lui Jinxx. Am ajuns la destinatie si intru intr-un bloc apoi urc pana la etajul 3 acolo o intalnesc pe Juliet.
Juliet:Mai mai prima data cand te prind singura.
Eu:Vreo problema Juliet?
Juliet: Da tu esti aia.
Dupa ce zice astea ma impinge si cad pe scari. Si apoi numai negru in fata ochilor.
Dupa 5min.....
Eva pov.
Intru in bloc si raman cu gura cascata Jessy era intinsa pe jos intr-o balta de sange. Incerc sa o trezesc dar fara folos e inconstienta ii iau telefonul si il sun pe Ash care sigur va veni in cea mai mare viteza aici.
Ash:Alo ce este Jessy?
Eu:Nu sunt Jessy sunt Eva. Sti cumva unde stau?
Ash:Nu.
Eu:Dar sti unde sta Juliet?
Ash:Da. De ce?
Eu:Jessy e intr-o balta de sange in fata scarilor. Vino cat mai repede.
Ash:Oh Doamne! Ai grija l! Acum vin!
*apel terminat*
Dupa 5min.
A ajuns Ash.
Ash:O ce rau e lovita!
Eu:Hai mai repede ca a pierdut mult sange.
Ash o ia pe Jessy in stil mireasa si o urca in masina. Ajumgem la spital si doctori o panseaza bine pe Jessy , ea avand capul spart si mana fracturata si mult sange lipsa. Ash ma trimis acasa la ei aa ii informez pe ceilalti oar el aa ramana cu Jessy.
Dupa o saptamana...
Ash pov.
Hai Jessy trezeste-te te rog!! Imi spun in gand luind-o de mana. E inconstienta de o saptamana.
Eu: Jessy daca ma auzi vreau sa iti spun ca te iubesc si ca imi este dor de tine. Te rog trezeste-te!! Macar da-mi un semn ca ma auzi. Si simt cum multe lacrimi imi curg pe obraji imi pun capul pe marginea patului si o mana ca sa nu se vada ca plang si dau deumul lacrimilor. Nu dupa mult timp aud suspinete dar nu ale mele. Imi ridic capul si vad cum Jessy plange in somn.
Eu:Nu plange!
Si imcepe sa isi deschida usor ochii imi vine sa plang de fericire.
Eu:Jessy te-ai trezit!!
Jessy:Nu imi vine sa cred ca esti aici!! De ce plangeai?
Eu: Pentru ca nu te mai trezeai. Stai aici ma duc sa chem un doctor.
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanfictionVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...