Hei ! Sunt eu dinnou ammm a vrut sa va spun ca totusi pentru acele putine voturi dar sunt... Va multumesc! Dar totusi vreau un pic de sustinere pentru ca sa stiu daca sa continui sau nu cartea. Cum prea putini stiti eu am viata foarte incarcata si in tot cea ce fac vad ca avansez dar aici pe wattpad unde ma linistesc foarte mult si imi place ce fac aici pare ca dau innapoi. Cred ca marea majoritate care citesc cartea asta de la inceputul inceputului stiu ca am avansat pe vechiul cont foarte mult amnm poate o discut si de ce am schimbat contul.....
Acum hai sa trecem la capitol. Va saluta @DanielaDana77 si @Dana04Habeanu07 adica aceasi persoana!ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
29 Febrorie 2016.... Deja in viitor cu o luna aproape......
Jessy pov.
E dimineata si ma trezesc pe jos in bratele lui Ash. Ma tinea asa de strans incat debia mai puteam respira. Ii dau un cot in piept. Si el se trezeste...
Ash:Ce ai patit?
Eu:Ma sufoci!
Ash:A scuze ...*si imi da drumul*
Eu:Ce cautam pe jos?
Ash:Row ne-a dat jos.
Eu:Oh vai de capul meu! Azi e concertul! Cu ce sa ma imbrac?
Ash:Cu ce vrei tu ca oricum arati bine in toate...
Eu:Mersi! Hai sa mancam!
Ash:Ok.
Coboram jos si nu este nimeni. Pe bune?
Eu:Ce vrei sa facem de mancare?
Ash:Clatite! Si vafe si suc de portocale.
Eu:De cand nu ai mai mancat PurdyBoy?
Ash:De aseara. Cred ca mam molipsit de la tine.... PurdyGirl.
Eu:Eu cred ca esti insarcinat nu stiu...
Ash:Da o sa nasc o fata...
Eu:O sa ai o fetita...*spun si pun tigaia pe aragaz si fix cand zic asta intra Jinxx*
Jinxx:O sa am o nepotica , Ashley frate? Jessy, esti insarcinata?
Eu:Nu sunt insarcinata! Ash e ca are pofte....... De mancare!
Jinxx:*rade* Sa iti traiasca frate! Ce nume ii pui?
Ash:Mother Jinxx...cel mai potrivit nume...
Jinxx:Asa sa faci!
Andy:Ce sa traiasca?*spune Andy somnoros*
Jinxx:Copila lui Ash.
Andy:Jessy esti insarcinata?
Eu:Nu pentru numele lui Dumnezeu! Ash e! Acuma lasa-ma sa fac clatite daca vrei sa mananci!
Andy:Sunt confuz. Cum e Ash insarcinat?
Eu:Offf Ash are pofte de mancare. Dasta!
Andy:Aaaaa.
Eu:Jinxx na si fa clatite si vafe si suc de portocale!
Jinxx:Bine , Bax Bannie!
Eu:Sa ii mananci coada lui Bax Bannie!! Unde dracu sunt restu?
Andy:Jake doarme , Cc si Eva nu stiu ce fac si restu la casele lor. ...
Eu:Aaaaaa. Ok mai multe clatite pentru Ash cel gravid. Cu cine ai copilul? Doar intreb ca sa stiu....
Ash:Nu stiu sigur. Cred ca Max sau Ronnie....
Eu:*ma inec si scuip tot sucul de portocale* Ce? Ash te rog spunem daca esti Homosexual sau Heterosexual sau Bisexual.... Macar sa stiu....
Ash:Sunt Heterosexual stai linistita!
Eu:Mam speriat un pic...
Ash:Da pot deveni si Bisexual.
Eu:Ash ma sperii... Cum?
Ash:Daca o sa am un fiu nu trebuie sa il iubesc?
Eu:AAAAA asta mi-se pare normal.. Doamne ai noroc ca nu am probleme cu inima PurdyBoy!
Spun si ma asez pe picioarele lui... El isi etaleaza boticul si eu il sarut scurt.
Toti:Awwww ce draguti sunteti...
Eu:O stiam!
Ash:Iepuras! Bax Bannie!
Eu:Sa te violeze BaxBannie!
Ash:Nu ma supar....
Eu:Ai vrea tuuuu.....
Ash:Chiar sa sti ca as vrea....
Eu:Alta data...
Ash:Da stiu....
Eu:Ce sti?
Ash:Ca esti in perioada aia....
Eu:WTF? Cum ti-ai...dat seama?
Ash:Ammm am ghicit.
Eu:Vai tu....
Ash:Vai tu....*si ma saruta* Te iubesc PurdyGirl!
Eu:Te iubesc PurdyBoy!
Jinxx:Si eu iubesc linistea deci shhh ca vreau sa mananc in liniste!
Dupa un an si o luna....
Ashley pov. PURDYBOY69😁😇
Mai este o ora si ne incepe concertul azi am de gand sa fac ceva uimitor. Vreau sa o cer pe Jessyca in casatori pe scena. Am asa multe emotii eu si baieti am pus totul la punct cand Jessy facea pe dadaca cu Jason si Willow. Debia astept .... Imi vine sa plang de emoti dar trebuie sa ma tin tare! Pana la urma sunt Ashley Purdy. Jessy pare confuza ca o tot neglijez cam de o saptamana. Si imi pare rau. Dar nu mai pot de emotii imi tremura si boxeri de pe mine. In tot acest timp eu si Jessy am fost de nedespartit dar de i saptamana ma feresc de ea ca sa nu afle vreau sa fie o surpriza. Ce e ciudat ca acum amundoi ne machiem si stam in aceasi camera dar nu vorbim.
Eu:Ai emoti?
Jessy: Nu prea. Tu?
Eu:Am cateva...
Jessy: De ce? Ai avut atatea concerte si ai emotii?
Eu:Imi pare rau ca te-am neglijat in ultima vreme dar am vut emotii pentru concertul asta si am avut multa treaba cu site-ul.
Jessy:Nu este nimic... Ma ajuti cu machiajul?
Eu:Da. Cel original?
Jessy: Da.
Eu:Bine.
Incep sa o machiez si dupa ce termin incepe concertul.
Dupa 2 ore ...
Gata asta este si ultima melodie. Multumim fanilor si ne retragem mai putin eu. Iau cutiuta neagra care era ascunsa o pun in buzunarul blugilor si imi asez bine microfonul la gura.
Eu:Jessica !
Jessy: Da?
Eu:Ti-a cazut pana de la chitara!
Jessy:Aaaaa.
Ea lasa chitara si vine sa ia pana.
Eu:Stai ca am pus-o in buzunar.
Toti fani ju miscau. Cred ca si-au dat seama intr-un fel...scot cutia si ma pun in genunchi deschid delicat cutia...
Eu:Jessyca Mary Philliph imi faci onoarea de a-mi fi sotie?
Ea incepuse sa planga.
Jessy: Da! DA PURDYBOY! VREAU SA FIU SOTIA TA!!;*spune cu lacrimi in ochi*
Toti fani aplaudau si fluierau pana si baieti ne aplaudau si strigau. Ii pun inelul pe deget care era din argint cu o piatra neagra inauntru si la exterior rosie. Apoi ea imi sare in brate eu o prind si o invart de doua-trei ori apoi o mai tin in aer. Sunt cel mai fericit! Apoi ea imi cuptinde fata cu palmele ei delicate si ma saruta apasat eu ii raspund la sarut. Toti ne aplaudau iar noi doi plangeam fara oprire eu de fericire si Jessy la fel. Dupa ce rupem sarutul ea ma ia in brate.
Jessy: Te iubesc PURDYBOY!
Eu:Si eu te iubesc my PURDYGIRL!!
Toti:AWWWWWWWW!
Baieti vin si ne felicita apoi facem o imbratisare de grup ne luam ramas bun de la fani si mergem in culise. Jessy inca plangea.
Eu:De ce plangi iepurasi?
Jessy: Oh Ash!!!*spune si ma imbratiseaza foarte strans* M-ai surprin total placut! Te iubesc!
Eu:Te iubesc te-am iubit si te voi iubi de acum in colo pentru toata viata!!
Andy:Casa de piatra!
Restu:Sa va tina!
Eu&Jessy:Meltumim!
Jake:Si cand aveti de gand sa faceti nunta?
Jessy:Avem timp sa ne hotaram!!
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanfictionVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...