Capitolul 13

117 9 0
                                    

Jessy pov.
Eu:Dave am terminat?
Dave:Da cum sa nu! Ne vedem maine!
Eu:Baieti hai sa mergem....
Jacky:Eu ma duc acasa...
Max:Eu vin cu voi la Ronnie...
Ash:Ok. Rugati-va ca au lasat tampiti aia masina...
Iesim si se pare ca au lasat masina lui Ash. Eu urc in spate si incerc sa nu sparg nimic pe cand Max si Ash cantau Hotline Bling(reclama).......
Eu:Voi nu aveti ce canta decat melodia asta?
Max:Nu prea....
Eu:Sper , doar sper ca "fratele" meu sa nu asculte JB....
Max:JessBlack?
Eu:1Justin Bieber si 2 e BlackJess nu JessBlack....
Max:.................... Stai asta e numele tau de scena?
Eu:Nu e PurdyGirl.... Normal ca e BlackJess... Nu o fi numele meu.
Ash:Mie imi place PurdyGirl...
Eu:Opreste radioul ala handicapat!! Ma doare capul!
Insfarsit ajungem si se pare ca si fosta sotie a lui Ronnie e aici ... Iesim din masina si intram...
Ea:Buna!
Noi:Buna!
Ronnie:Deci drum bun....
Ea:Sa ai grija de Willow! Si mersi!Pa scumpete!
Willow:Pa mami!
A plecat....
Eu:Ce faci frumoaso?
Willow:Bine... Matusa Jeje!!.
Max:Matusa?
Eu:La figurat prostovanule!
Ronnie:Jessy poti sta cu Willow cateva ore?
Eu:Da...
Ash:Frate ma duci acasa?
Ronnie:Da ai venit cu masina....
Ash:I-o las lui Jessy ca sa viba cand termina...
Max:Lasa frate ca o aduc eu... Ca oricum dorm aici...
Eu:Ai ditamai apartamentul si tu dormi aici?
Max:Sunt singur daca nu stiai si e naspa sa stai singur intr-un apartament mare...
Ash:Bine. Atunci pa si Iepuras ne vedem acasa! Te iubesc!
Eu:Si eu te iubesc!
Ash pleaca...
Max:Hai odata Ronnie!
Ronnie:Acum nu imi gasesc telefonul...
Eu:Apropo unde mergeti?
Max:Pai mergem sa luam ceva de la posta apoi trecem pe la mama si apoi merg la mine apoi mergem sa luam mancare si ne intoarcem...
Eu:Ok...
Max:A dat Domnu Ronnie!
Ronnie:Noi plecam aveti grija ce faceti. Willow ai grija de Jessy!
Eu:Hahaha.... Esti tate amuzant!
Au plecat si ei....
Eu:Ce vrei sa facem Willow?
Willow: Imi citesti o poveste?
Eu:Da! Adu tu ce carte vrei!
Se duce cred ca in camera ei apoi imi aduce o carte aceea find PeterPan ...
Eu:Willi vrei sa iti citesc mai tarziu?
Willow:Da. Vrei sa ne jucam cu papusile?
Eu:Da scumpete!
Mergem in camera ei si incepem sa ne jucam cu papusile.... Nu ma intelegeti gresit dar iubesc sa ma joc cu copii mici... Ne jucam asa cam doua ore. Apoi mergem in sufragerie ii citesc cartea apoi ne uitam la Barbie. Ea sta in bratele mele iar eu stau pe canapea. O ia somnu apoi si pe mine. Ma intind pe canapea fara sa o las pe Willow din bratele mele si ma indrept spre tara viselor fara sa imi dau seama...
Dupa 3ore....
Max pov.
Ma intorc acasa. Intru si le vad pe Willow si Jessy dormind pe canapea imbratisate. Awwwww sunt asa dragute mai ca iti vine sa le mananci... Opresc televizorul care era pe un post de desene animate si era un maraton cu Barbie. O iau usor pe Willow fara sa le trezesc pe niciuna dintre ele si o duc in camera ei o pun in patul ei roz si o invelesc. Ma intorc in sufragerie si o iau pe Jessy in stil mireasa. E chiar foarte usoara pentru cat mananca. Si o duc in camera mea. O asez bine in pat apoi o invelesc. Ma duc in baie unde ma schimb intr-un tricou si niste pantaloni trei-sferturi si ma pun pe canapeaua pe care o aveam in camera... Nu vreau sa ma cert cu Jessy din cauza ca am dormit in pat cu ea asa ca dorm pe canapea...(am facut o rima).
De dimineata pe la 12:00 a.m.....
Ma trezesc. Si observ ca Jessy nu s-a trezit. Imi iau un prosop un tricou si niste pantaloni cu tur si ma duc sa fac un dus. Pornesc apa care era foarte fierbinte. Ma dezbrac repede apoi intru sun jetul fierbinte de apa. Dupa 15 min. ies ma sterg cu prosopul si ma imbrac repede. Imi usuc parul luuuuung si m-il indrept. Apoi aud...
Jessy: Futu-ti natia ma-ti de mobila!
Ies din baie si o vad pe Jessy cum statea pe parchet si tinea mana la cap.
Eu:Esti bine?
Jessy: Cred ca da.... Unde dracu sunt?
Eu:In camera mea. Ai adormit aseara pe canapea. Stai calma nu ti-am facut nimic... Nici macar nu am adormit cu tine in pat. Da dormi adanc nu gluma...
Jessy: Stiu...
Eu:Puteam sa te violez daca vroiam ca oricum nu te trezeai.... Dar nu am facut-o....
Jessy: Daca vroiai.... Mai bine zis daca iti trecea prin cap..... Si tu ai porcarie daia?
Eu:Ce?
Jessy:Bara pentru tractiuni... Dracu au toti din trupa pana si Andy care e cat usa... Macar poti sa faci?
Eu:Da normal....
Jessy:Ia!!
Merg pana la usa o deschid ma prind de bara si incep sa fac tractiuni....fac 30 si ma opresc.
Jessy:Doar atatea? Fac mai multe..
Eu:Hai sa te vad!
Se duce la usa se intinde putin apoi se ptinde de bara si face.....
Jessy:1...... 15........ 25........35......
Mama chiar daca e fata are muschi nu gluma.....si prin tricoul pe care il avea se vedea cat de incordata e.....
Jessy;50.
Eu:Bravo!
Jessy:Cat e ceasu?
Eu:Aproape 1p.m.
Jessy:Vai de capul meu! Ma duci acasa?
Eu:Da.... Dar nu iti este foame?
Jessy: Nu.
Eu:Atunci hai!
Plecam spre casa ei..... Ajungem si o las in fata casei... Eu ma duc sa imi iau o cravata.... Ce ciudat suna...
Jessy pov.
Eva:Unde ai fost?
Eu:La Ronnie ma luat somnu acolo...
Eva:Ne-a zis Ash ce faci azi.... Deci hai sa te pregatim...
Eu:Am de ales?
Sammy:Nu!
Eu:Offf bine!
Dupa  5 ore....
Insfarsit sunt gata.... Am fost chinuita timp de 5 ore.... Mi-au facut unchile negre cu rosu mi-au facut parul bucle m-au obligat sa port rochie (si pe mine ma obliga mama sa port rochie dar eu nu fac asta) care era rosie pana la genunchi m-au obligat sa port pantofi cu tocul de 10cm. m-au fardat... Si mi-au pus ochelari de vederevla ochi aceaia fiind rosi ca rochia.M-au impodobit cu bijuteri... Acelea fiind un lantisor care avea un medalion in forma de chitara un inel cu o piatra neagra niste cercei cu fluturasi bratara de la Ash si piersingurile erau rosi... Se pare ca sunt gata.... Ies din camera si incerc sa cobor scarile , zic ca incerc ca la jumate ma impiedic si cad. Inchid ochi si astept sa fac contact cu gresia scarilor dar nu. Deschid ochi si il vad pe Ash care ma tine in brate...
Ash:Esti bine iepuras?
Eu:Da. Mersi...
Termin de spus apoi ma saruta pe buze... Dupa ce rupem sarutul observam ca toti se uitau la noi...
Toti:Awwwwwwwwwww ce draguti sunteti....
Eu:Hai gata... Unde imi este paltonul?
Lilly:L-am imprumutat eu.... E la mine...
Eu:Da-mil acum!
Cobor si restul scarilor apoi Ash imi ia mana si fac o piruieta...
Ash:Ce frumoasa esti..!!
Eu:Oh , mersi!!
-cioc-cioc-
Ma duc cat de repede pot la usa si o deschid in ea isi face aparitia tata...
Tata:Oooo Jessy ce frumoasa esti!!
Eu:O mersi!!
Tata:Buna lume!
Toti:Buna seara domnule Philliph!!
Tata:Nu imi mai spuneti asa! Spuneti-mi Stefan! Care este norocosul care i-a furat inima fetei mele?
Eu:Tata!
Ash:*se ridica in picioare* Eu sunt!
Tata:Oho Marele Ashley Purdy! Cel mai pervers bassist din lume! Ma bucur pentru voi! Bravo voua! Sa va tina! Si te rog Ash sa ai grija de Jessy..
Ash:Da domnule!
Tata:Jessy esti gata?
Jessy:Da.
Tata:Atunci sa mergem....
Dupa 30de min.
Cred ca am ajuns. Tata a oprit in fata unei case mari de culoare verde. Imi deschide portiera masini apoi ia buchetul de trandafiri rosi... Si ne indreptam spre usa. Tata bate de doua ori si in fata usi apare o doamna cred ca de 49 de ani... Cu parul castaniu si ochi verzi.
Ea:Buna Stefan! Buna Jessica! Eu sunt Amanda, Amanda Green. Ma bucur sa te cunosc!
Eu:Buna seara doamna Green! Si eu ma bucur sa va cunosc!
Amanda:Hai intrati! Aaam fiul meu inca nu a aparut...
Ne duce in camera de zi unde se afla o masa in mijlocul camerei cu multe scaune singurul lucru care lumina camera era un candelavru de cristal. Ne asezam eu fiind cu spatele la usa Amanda fiind in stanga mea si tata in dreapta iar in fata ar trebui sa fie fratele meu...
Amanda:Deci Jessica in ce domeniu lucrezi?
Eu:Deocamdata nu lucrez oficial dar in principal in muzica. Ar trebui sa fiu clasificata ca muzician dar inca nu mi-au acceptat dosarul. Si mai este o afacere de familie din partea mamei. Nu stiu cum sa va zic dar lucrez la F.B.I. ca agent... Dumneavoastra?
Amanda:Sunt creatoare de moda. Ai meseri frumoase...
Se aude usa deschizandu-se...
??:Mama imi pare rau ca am intarziat dar nu am gasit asa de usor maci pentru sora mea...
Amanda:Nu este nimic. Hai vino si tu . ea te asteapta ca sa va cunoasteti!
??:Acum stai doar sa imi las paltonul...
Max pov.
Imi las paltonul si inaintez spre camera de zi. Intru si vad ca o fata cu parul roscat ai varfurile negre cu parul buclat si imbracata cu o rochie rosie sta pe scaun. Avea mana stanga pusa pe masa si se observa inelul cu piatra neagra...
Eu:Buna seara! Imi cer scuze ca am intarziat!
Ea se ridica in picioare si vine alaturi de tata spre mine. Cand o vad mai de aprope observ ca e Jessy? Stai nu are cum!!
Eu:Jessy? Ce cauti aici?
Jessy:Max? Am venit sa imi cunosc fratele si pe mama sa.
Eu:Suntem frati?
Stefan:Da tu si Jessy sunteti frati de tata mai exact!
Jessy:Sti ma bucur... Mai bine tu decat un contabil!
Eu:Ma bine tu decat o pitipoanca!*spun si o imbratisez* a da maci acestia sunt pentru tine!
Jessy:Oh mersi! Sunt florile mele preferate (si ale mele ~_•)
Amanda:......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Efectiv iubesc poza de la media cu Max  Green. Sper sa va placa idea ca Max Greem sa fie fratele Jessycai... Mmda e cel mai lung capitol din cariera mea de scriitoare pe wattpad. Deci sper sa apreciati!!!

I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum