Jessy pov.
Ronnie:Jessy poti canta la concertul nostru ca sa iti poti lua certificatul de muzician. Stiu cum e.... E foarte greu de obtinut porcaria asta....eu si Max am tot adaugat cate ceva mult timp..
Eu:Nu stiu ce sa zic , adica eu nu fac asta daca trupa nu e deacord.
Ash:Mie mi se pare ok....
Jinxx:Da Jessy poti sa faci asta... Sunteti de acord baieti?
Jake:Da!
Andy:Da!
CC:Da!
Ash:Da!
Jinxx:Da!
Eu:Mersi baieti!
Dave:Incercam ceva? Eu as zice sa alegem ce melodi sa cante Jessy!
Ronnie:Staiti ca vine Max si Jacky... Dar suntem cam multi daca vin si ei..
Jinxx:Pai noi am terminat Dave?
Dave:Da... Ne vedem maine!
Jinxx:Ash ramai cu ea. Restu acasa cu voi!
Ash:Ok. Venim mai pe seara...
Jinxx:Ok. Pa si spor la lucru!
Restu:pa! Mersi!
Dupa ce pleaca....
Eu:Deci... Unde sunt aia?
Ronnie:ar fi trebui sa ajunga....
Jacky:*cioc-cioc* E cineva?
Ronnie:Ma-ta!
Jacky:Hei mami!
Ronnie:Hai ma nu mai fa pe prostu si intra!
Jacky:Bine!
Intra....
Max:Hello Ce faceti ma?
Ash:Dupa cum se vede va asteptam!
Max:Cui ii este foame?
Eu:Mie!
Max:Poftim!* imi arunca un sandwichi*
Eu:Ba sper sa nu ma otravesti!
Max:Eeeee cu ce? Cu un snitel?
Eu:Poate....
Max:De ce ne-ai chemat?
Ronnie:Jessy va canta la concertul de pe 29 Februarie...
Max:Misto! Iar ma bate.... Vai de capul meu!
Ash:De ce te-a batut?
Max:I-am luat peria de par...
Eu:Doar atat?
Max:Si balerini.
Eu:Si.....
Max:Si sutienul pe care il avea de schimb!
Ash:*rade* Deci nu sunt singurul care a facut asta!
Ronnie&Dave&Jacky:*rad*
Eu:De ce dracu va chemat Ronnie aici?
Max:Habar-n-am! L-a chemat pe Jacky si eventual pe mine....
Ronnie:Gata! Trebuie sa o ajutam cu certificatul de muzician....
Max:Ce trebuie sa facem?
Eu:Imi mai trebuie doua genuri muzicale pentru dosarul ala...*spun si ma asez langa Ash care ma ia in brate*
Max:Ce genuri?
Eu:Pop-Punk sau Rap sau Jezz sau Clasica.... Eu mam hotarat sa cant Pop-Punk si Rap.... Ce melodi?
Ronnie:Eu as sugera GameOver...
Max:Eu Devil...
Jacky:Eu BadGrils Club...
Ash:Eu pentru iepurasul meu sugerez StupidBoy...
Eu:Eu ma gandeam la Who can stop now?.
Max:Poti tu sa canti asa ceva?
Eu:Cred. ..
Dave:Incercam. Eu ma gandeam la Devil , StupidBoy , GoodGril Bad Guy si GameOver.... Si un duo de chitara cu Max Maiestrul In Solo-uri...
Max:*se ridica in picioare* Ma simt ma simt!
Eu:Mi se pare o idee buna. Ce zici Ash?
Ash:E perfect! Adica o sa iasa bine... Si ma gandeam ca in CameOver sa va costumati in personaje din jocuri si anime-uri...
Toti:Da de ce nu?
Eu:Sunt Sonic!
Ronnie:Eu Lougi!
Max:Eu Mario!
Jacky:Eu Pickaciu!
Eu:Willow sa fie peintesa! Ce zici Ronnie?
Ronnie:Da...
Eu:Voi canta tot concertul?
Ronnie:Da normal!
Eu:Si la ce cant?
Ronnie:La bass cu Max! Si la chitara cu Max la duo... Si la voce... Si in cor...
Eu:Ok.
Dave:Incepi sa le exersezi?
Eu:Da. Incep cu GameOver?
Toti:Da...
Ronnie:Eu trebuie sa va las ca trebuie sa merg sa o iau pe Willow....
Eu:Pot veni mai tarziu sa o vad?
Ronnie: Da... Pa!
Max:Pa Frate ne vedem acasa!
Jacky:Pa ne vedem maine!
Ash:Pa ne vedem mai incolo!
Eu:A da pa ne vedem mai incolo!
Dave:Pa! Hai Jessy sa incepem! Sa nu iti fie rusine!
Intru in camera micuta imi pun castile si aprind telefonul ca sa am versurile in fata... Incep sa cant....
Max pov.
Ce bine canta mai ca zici ca Ronnie canta. Ce bine imi pare ca ai intrat dinnou in viata mea. Acum o simt ca o sora mai mica... Am asa un sentiment ca o sa fie in viata mea de acum in colo.Revinoti Max! Nu are cum sa stea atata pe langa tine. Gata Xam(Max in oglinda). Imi suna telefonul.... E mama...
Eu:Da mam?
Mama:Ce faci Max?
Eu:Bine la studio. Tu? De ce m-ai sunat?
Mama:Bine acasa... Te-am sunat sa iti spun ca trebuie sa vorbim despre ceva important...
Eu:Zi!
Mama:Sigur nu te retin?
Eu:Nu. Canta o fata.... Sti Jessy... Nu am treaba momentan...
Mama:Am luat legatura cu tatal tau care dupa ce ne-am despartit s-a recasatorit si cu acea femeie a facut o fata care e mai mica decat tine cu 7 ani. Mama ei a murit. Si am discutat cu tatal tau si al ei ca trebuie sa va cunoasteti. Si vorbim de ceva vreme si suntem dinnou impreuna. Si maine seara ne intalnim ca sa va cunoasteti...
Eu:Mama e superbe vestea si ma bucur ca am o sora dar de ce nu mi-ai zis mai devreme?
Mama:Deoarece fata lui nuva fost aicivin California pana acum.... Si am zis sa fiti mai mari sa va intelegeti si cand om muri noi sa va aveti unul pe altul....
*apel terminat*
Am asa de multi nervi. Argh! Mama de la o vreme se gandeste numai la moarte.... Are 51 de ani pe bune? De ce imi face asta? Da sa fim mai mari ma mir ca nu mai a asteptat ca sa fac 40 de ani! Jessy a terminat de cantat toate melodiile. Si acum a primit un telefon de la tatal ei....
Jessy pov.
Imi suna telefonul si observ ca e tata....
Eu:Alo tata? Ce s-a intamplat?
Tata:Hei Jessy! Ce sa se intample?
Eu:Pai tu ma suni cand se intampla ceva...
Tata:Nu s-a intamplat nimic! Ce faci?
Eu:Sunt la studio tocmai ce am terminat eu treaba! De ce m-ai sunat?
Tata:Misto! Te-am sunat sa iti spun ca.... Sti inainte sa ma casatoresc cu mama ta... Am avut inca o sotie si am avut un fiu cu ea care este cu 7ani mai mare decat tine. Si am vorbit cu ea si am hotarat ca ar fi bine sa va intalniti sa va cunoasteti. Si am inceput sa ma reintalnesc cu ea... Doar sper sa vrei sa iti cunosti cum ar veni fratele.
Eu:Si de ce tocmai acuma mi-ai zis?
Tata:Acum am hotarat sa va spunem amundurora... Si mam gandit daca va cunosteti cand sunteti mai mari o sa va intelegeti si o sa fiti apropiati ca atunci cand nu vom mai fi sa va aveti unul pe altul...
Eu:Cat de mare vroiai sa fiu? Cred ca te gandeai ca sa imi spui cand o sa fiu insarcinata..... Adica NICIODATA!
Tata:Scumpo niciodata sa nu spui niciodata (nu ma refer la cantecul ala handicapat),......
Eu:Asta nu consta ca apare si dispare nu au fost cand mam nascut nici nu o sa fie....... Ok cand il cunosc?
Tata:Maine seara cam pe la 7:00a.m vin si te iau.... Iti alegi tu ce te imbraci.
Eu:Ok..
*apel terminat*
Eu:Fuck!
Ash:Ce sa intamplat iepuas?
Eu:Tata acum s-a trezit sa imi spuna ca am un frate! Care are 31 de ani. Sigur e contabil sau asa ceva! Si maicasa sigur e bibliotrcara! Si cica trebuie sa ma inteleg cu el....
Max:Si mie mi-sa intamplat la fel... Adica acum s-a trezit si mama sa imi zica ca am o sora. Si sigur ca "sora" mea e o curva sau pitipoanca!***************************************
Scuze ca nu prea postez asa des dar cam de o sptamana sunt foarte stresata si nervoasa si suparata si mi se cere cateceva din fiecare parte si nu pot sa ii multumesc pe toti. Sunt foarte stresata deoarece eu explic cateceva unor persoane si ele imi dau peste bot ... Scuze pentru greselile gramaticle de pana acum.,......
***************************************
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanfictionVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...