Dupa o saptamana....
Jinxx pov.....
Am ajuns acasa insfarsit.... Dau sa intru in casa dar imi suna telefonul.... E Dave menegerul nostru care stie ca in casa suntem doar7 nu 13 (si copilul lui Eva si CC) Raspund...
Eu:Oh Dave! Ce mai faci?
Dave:Ce mai fac? Astept sa aud vesti de la voi de o luna in coace... Unde dracu umblati?
Eu:Am fost o saptamana in NewYork...
Dave:Cu ce ocazie?
Eu:Vacanta de iarna?
Dave:Intr-o ora sa veniti toti la studio!
Eu:Dar,.....
Dave:Niciun dar ca a trecut Craciunul! Ai inteles?
Eu:Ce?
Dave:Ca intr-o ora sa veniti toti la studio!
Eu:Chiar vrei asta?
Dave:Da!
Eu:Bine!
Dave:Pa!
*apel terminat*
Intru in casa....
Eu:Adunare de familie !
Vin toti de pe unde erau si se aseaza pe canapea....
Eu:Deci.....
Jessy:Fara deci...... :D =D (: ;) ~_•
Eu:Revenim... Dave m-a sunat si a zis ca in 50 de min. Sa fim la studio toti..
Andy:I-ai zis ca ne-am inmultit?
Jessy:Poate voi dar eu nu m-am inmultit....Din 7 ati ajuns 13...
Jake:Care 13?
Jessy:Esti greu de cap! Eu , Andy ,Ash. Jinxx, tu ,Ella ,Sammy ,Eva ,Cc, Ronnie, Lilly , Juliet si cel/cea mic/mica a lui Eva si CC.
Jake:Aaaaaaaaaaa am inteles....
Eva:E cel mic....
Jessy:E baietel?
Eva:Da!
Jessy:Ce dragut...!! A daca tot vorbim de dragut , Ronnie ce face Willow?
Ronnie:E la maica-sa... S-a facut o frumoasa! Urmeaza sa stea de acum in colo cu mine..... Acum are cine sa stea cu ea.....*uitandu-se la Lilly care ea zambea*
Eu:Hai gata ca trebuie sa ajungem la studio! Ca daca nu ne "omoara"Dave!
Toti merg in camerele lor. Eu sunt cu Sammy in camera sa ne uitam unul la altul....
Sammy:Facem ceva in seara asta?
Eu:Da, daca vrei!
Sammy:Normal ca vreau! *si incepe sa ma sarute*
Dupa ce rupem sarutul incepem sa ne imbracam....
Jessy pov.
Imi caut sireturile de la tenesi dar fara folos! Pana la urma ma decid sa imi iau bocanci ma incalt imi iau curaua din sifonier si cand colo gasesc si sireturile.....
Eu:&$#&%#%%$%∆×'=°¢Π{£}℅!!!!
Andy:Ce ai patit Jessy?
Eu:Chiesti....
Andy:Ce faci?
Eu:Imi pun cureaua de la blugi nu se vede? ×_× Da tu ce cauti in camera mea? Nu te-am auzit sa batand la usa...
Andy:M-a trimisis Jinxx sa te aduc in sufragerie trebuie sa plecam....
Eu:Dar imi este foame....
Andy:Spunei lui Jinxx...
Coboram si ii vad pe toti... Cum dracu?
Jinxx:A dat Domnu!
Eu:Shhh!
Jinxx:Hai ca trebuie sa plecam!
Eu:Suck it!! Mie imi este foame....
Jinxx:Cand nu iti este foame?
Eu:Shut up! Imi este foame si nu o poti schimba!
Jinxx:Esti mai rau ca o gravida!
Eu:Bine ca nu sunt gravida....
Jinxx:Hai!
Eu:LASA-MA SA MANANC!!!
Merg in bucatarie si mananc un corn cu ciocolota....
Jinxx:Asta mananci?
Eu:Da!
Jinxx:Hai mai repede ca am intarziat!
Eu:Offf bine!!
Urcam cu toti in 3 masini... Ajungem in 10 min. Coboram din masini...si intram in studio...
?:A dat Domnu sa veniti!
Jinxx:Avem pe cineva care e ca o gravida!*uitandu-se la mine*
Eu:Sti ceva? *aratand semnul "paci" (degetul din mijloc)*
?:Ba da va-ti inmultit nu gluma din 7 in 12...
Eu:Gresit suntem 13...
?:Sa nu zici ca tu esti gravida....
Eu:Nu nu , ea e gravida! *aratand spre Eva*
?:Tu frumoaso... Cine esti? *uitandu-se la mine*
Eu:Eu sunt Jessica Mary Phillip....
?:Eu sunt Dave Lucacin (doamne ce nune :D :D) ... Nu cumva esti fiica lui Shtefan Phillip?
Eu:Da! Ma bucur sa ve cunosc!
Dave:De asemenea mica stea! Iar voi?
Eva:Eu sunt Eveline Morin(WTF) si el e Jason Coma *aratand spre bebe* ...
Lilly:Iar eu sunt Lilly Cavarsion (nu ma intrebati de unde le scot)....
Dave:Ma bucur sa va cunosc! Jessica ce face tatal tau? Si cum iti mai merge cu viata?
Eu:Tata e Whishinton in vacanta... Merge bine cam de 3 luni sunt bassista in trupa astora...
Dave:Hai sa va vedem talentul!
Eu:Aveti ceva de mancare pe aici?
Jinxx:Iar incepi?
Sammy:Las-o!
Eu:Da! E vina mea ca nu m-ai lasat sa mananc?
Dave:Da iti arata Ash! Ca si el de fiecare data cand vine rontaie ceva!
Jake:Pai dar nu sunt iubit si iubita? Nu trebuie sa se asemene?
Dave:Sunteti impreuna?
Ash&Eu:Da...
Dave:Sa va tina! Ash ai ales ceva special!
Ash:Stiu.... Deci daca ea e speciala si eu sunt special nu?
Dave:Da....
Ash:*scoate limba la Jake*
Eu:Pff copii mici!
Imu suna telefonul numar privat? WTF?
Eu:Alo?
??:Buna ziua domnisoara Phillip sunt Nick Morgan. Sunt unul dintre menegeri casei de discuri care se ocupa cu dosarul tau... Am o veste rea..
Eu:Care este acea?
Nick:Dosarul dumneavoastra nu este complet.
Eu:Ce imi mai lipseste?
Nick:Trebuie sa mai cantati doua genuri muzicale pentru rangul de muzician .
Eu:Care sunt acelea?
Nick:Ai de ales dintre rap , pop-punk ,jazz sau clasica.. Trebuie sa alegi doua dintre ele... Si sa canti cate doua melodi...
Eu:Am inteles o sa il contactez pe Morgan Justin... Cand o sa ma hotarasc sa cant si aceste genuri. La revedere!
Nick:La revedere!
*apel terminat*
Eu:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
DAVE:Ce ai patit?
Eu:Mai trebuie sa mai adauj doua genuri muzicale la dosar!!! Ba***i-as @#%$&@%%# ! NU LE AJUNGE CA DE DOI ANI TOT COMPETEZ DOSARUL ASTA! AAAAAAAAAAAAAAAAAA! UNDE DRACU SA CANT RAP ,JEZZ , POP-PUNK SAU CLASSICA???? AAAAAAAH!!!! DE DOI ANI TOT INCERC SA AJUNG MUZICIAN!
Ash:Gata Jessy calmeaza-te! *spune si ma satuta dulce pe buze si ma ia in brate*
Ronnie:..........#################################
Imi pare rau ca nu postez asa de des dar nu am asa de mult timp.... Da stiu e inca vacanta dar teme..... O sa incerc sa postez macar de 1 data pe saptamana... Dar sper sa nu ajung asa...
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanfictionVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...