Jessy pov.
Placam acasa. Nu zicem nimic tot drumul. Nici acum nu stiu ce cadou sa ii iau lui Ash. Ce prietena mai sunt si eu... Ajingem intram pe usa si toti erau stransi in sufragerie ...
Jinxx:Ce faci frate cu rujul ala pe buze?
Fuck i-a ramas rujul meu pe buzele lui.
Ash:Nimic.....
Eva:Jessy nu cumva este rujul tau preferat?
Eu:Nuuu...
Eva:Atunci m-il imprumiti si mie?
Eu:Nu....
Eva:De ce?
Eu:Pentru ca l-am pierdut...
Eva:Atunci de unde il mai ai?
Eu:L-am avut la mall si l-am pierdut....
Eva:Ok. Ati scapat deocamdata...
Chris:Unde ati fost?
Ash:La mall.
Chris:De ce?
Ash:Sa luam placa de par ca tu ai stricat-o...
Eva:Te-ai tuns frumos apropo si imi place ce culoare ti-ai facut varfurile... Da nu aveti ceva ce trebuie sa ne spuneti?
Eu&Ash: Ce?
Eva:Jessy nu ai vazut masina?
Eu:Ce masina?
Eva:Haideyi sa ii aratam masina...
Mergem spre garaj il deschid si acolo isi face loc un Ferrari nou nout violet (p.s daca nu este ferrari ma doare fix undeva mie mi-a placut masina si oricum nu le am eu cu marcile masinilor deci... Gura mica si indura ) .
Eu:E superba...
Ash:E a ta.
Eu:Ba voi sunteti prosti? Nu pot sa o accept...
Ash:Ba da. Nu ai mai cerut bani pe concert si oricum o meriti.
Eu:Dar dar cu ce ocazie?
Ash:Craciunul asta este cadoul pentru tine.
Eu:Multumesc dar nu trebuia ma multumeam si cu o felicitare...*ii iau pe toti in brate*
Eva:Acum ne spui de ce Ash avea rujul tau pe buze...
Ma uit la Ash si da din umeri cu intelesul "Inventeaza tu ceva dar nu le spune adevarul"
Eu:Pai mam impiedicat si am cazut peste Ash si pisica lui Andy a sarit in capul meu si buzele mele s-au lipit de ale lui Ash.
Eva:Sigur?
Eu:V-ati hotarat ce nume o sa puneti copilului /copiilor...*incercand sa ii distrag
Eva:Nu.
Eu:Cine vine la o plimbare?
Ash:Eu!
Andy:Apoi eu.
Eu:Hai sa vedem ce poate draguta asta...
Intram in masina stau putin ca sa ma acomodez un pic. Pornesc motorul apas acceleratia si o iau la goana pe sosea. Oho merge super tare. Adica imi pot lasa dragostea mea pentru viteza sa zboare. Nu ma judecati o mostenesc de la tata si el iubeste viteza... Daca in ziua in care am inceput facultatea a parcurs 400km. in aprox.2 ore... Va dati seama ce tata nebun am...dar eh seman cu el...
Ash:Aaaaam Jessy nu crezi ca ai exagerat un pic cu viteza? Ai 120km/h in apropierea orasului...
Eu: Offf bine incetinesc.
Ash: Ai mania vitezei nu gluma.
Eu: Ma lasi? Nu am mai condus asa o frumusete de ani buni...
Ash:Chiar esti foarte inventiva.
Eu:Huh?
Ash:Cu sarutul.
Eu:Aaaa dar nu vroiai sa le spun ca te-am sarutat nu?
Ash:Nu.
Eu:Hai sa ne intoarcem ca trebuie sa il plimb si pe Andy...
Ash:Ok. Pitico!
Eu:Ha , cine vorbea! Avem aceasi inaltime daca eu sunt pitica atunci si tu esti pitic.
Ne intoarcem acasa si il iau pe Andy la o plimbare si ma hotarasc tot odata sa ii iau un cadou lui Ash. Dar ce? Gata stiu niste cercei un colier si un tricou cu PURDY69 vai de capul meu o sa adore acest cadou mai ales ca ii innebunit dupa nr. 69 ce sa zic om pervers.... Ma duc cu Andy si ii spun ce vreai sa ii iau...
Andy: Mi se pare un cadou bun. Mai ales partea cu tricoul o sa ii placa tricoul PURDY69. Cum sa nu ii placa? Perversului ala ii place si daca ii cumperi si un sutien.
Eu:Pacat ca deja i-am dat unul...
Andy:Ce?
Eu:Nu m-a lasat pana nu i-am dat sutienul. Era sa ma violeze.
Andy:Nu te viola tine foarte mult la tine si a tinut mult la tine de cand ai venit in casa asta.
Eu:Serios?
Andy:Da. Si el a insistat sa iti luam masina. Si tot el a pus cel mai mult la pretul masini.
Am ramas cu gura cascata.Cum? Am plecat de la mall cu cadoul lui Ash si ne indreptam spre casa. Ii las cadoul in porbagaj si direct in camera lui ma duc. Intru si trantesc usa. Il vad intins in pat uitandu-se la sutienul meu. Cand ma vede se ridica de pe perna si se uita la mine. Eu il ridic nervoasa si il lipesc de perete. Sunt asa nervoasa cum sa puna atatia bani doar sa imi cumpere mie masina...
Eu:De ce?
Ash: De ce ce?
Eu:De ce ai insistat sa imi cumparati masina? De ce ai pus mult la pretul ei?
Ash:Fiindca te iubesc Jessica!
Eu:Dar nu trebuia! Nu trebuia sa imi luati masina!
Ash:Jessy trebuia te iubim cu totii si am decis decat sa iti luam cadouri neinsemnate mai bine iti luam o masina.
Eu:Dar ati dat o caruta de bani pe ea.
Ash:Am dat atat cat trebuia sa iti dam ca ai cantat cu noi si am mai pus eu 2000$. Credeam ca o sa fi fericita....
Eu:Sunt dar nu trebuia!*de la cat de nervoasa sunt din instict l-am sarutat pe Ash dupa ce se rupe sarutu *
Toti:Awww....
Eu:Nu mai are omul intimitate...
Jinxx: Deci asta s-a intamplat cand Ash avea ruj pe buze l-ai sarutat....
Eu:Ati ghicit...
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanficVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...