Inceputul carti (volumul 1) este e contul Dana04Habeanu07
**********************************
Jessy pov.
Stau pe patu asta nesuferit. Ma uit prin camera si deja ma dor ochi e prea alba camera asta. Ma uit pe noptiera si imi vad telefonul il deschid si vad ca telefonul e in aplicatia pentru notite si vad un folder nou il deschid si acolo scrie o poezie.
Esti asa frumoasa,
Cand ma atingi dragostoasa,
Inima mea bate asa de tare
Incat cred ca sare,
Asa de tare din al meu piept,
Si sufletul ma doare,
Cand vad in ce stare
Esti acum
Si nicicum
Nu o sa plec de langa tine
Pana nu o sa iti fie bine
Ce scriu in aceasta foaie
Doar o amimtire sa sti ca imi e dor de tine...
Citesc aceste civimte si pur si simplu imi dai lacrmile. Atunci intra doctorul si Ash in salon. Doctorul imi verifica pulsul si alte chiesti care pe mine una nu ma intreseaza...
Dr.:Domnisoara Jessica sunteti perfect vindecata puteti merge acasa , dar...."mereu e un dar la doctori astia" va trebuie multa liniste si odihna si o persoana sa va supravegheze tot timpul si peste doua saptamani sa veniti sa va scot atele din frunte (scuze nu prea o am cu medicina dar sper ca ati inteles).
Ash:Multumim!!
Dr.:Asta imi este meseria domnule Purdy.
Doctorul pleaca si ramanem singuri.
Eu:Deci..... Tu ai scris poezia aia din telefonul meu.
Ash se inroste foarte rau.
Ash:Mda...
Eu ii sar in brate ca un copil mic.
Eu:E foarte frumoasa. Acum hai sa mergem acasa.
Plecam spre casa si cand ajungem Ash intra primul.
Andy:A dat Domnu' sa vi si tu acasa.
Stai stai Ash a stat in spital toata saptamana?
Jinxx:Ba nu fii rau nu iti amintesti ca si tu ai stat cinci zile la Jessy? A da ce face Jessy?
Ash:Ea e chiar aici!!
Toti:Jesssyyy!!!
Ash:Aveti grija ca doctorul a zis ca trebuie sa fie linistita!!
Toti:Ok.
Ash:Acum Jessy hai sa te odihnesti!
Eu:Si tu faci asta!!!
Ash: Bine.
Vine in spatele meu si isi pune mainile pe talia mea si na ajuta sa urc scarile. Ajungem in camera mea si ma asez pe pat si Ash facand acelasi lucru si adorm...E dimineata pentru ca il aud pe Ash cascand. Deschid ochi si il vad cum sta cu spatele la mine observandu-se stelele de pe spate lui.
Eu:De ce te-ai trezit?
Ash tresare si se intoarce cu fata la mine .
Ash:Pentru ca este ora 2p.m. am dormit aproape o zi intreaga.
Eu:A da? Ce repede a trecut timpul.
Ash:Cum te mai simti?
Eu:Ma simt bine. De ce?
Ash:Intrebam.
Eu:Ok. Eu ma duc sa fac un dus.
Ash:Eu astept aici.
Eu:Daca vrei poti sa pleci ma simt foarte bine.
Ash:Nu.
Imi iau hainele si intru in dus.
Dupa 15min.
Ash:Jessy e totul in regula?
Eu:Da.
Ma imbrac cu o pereche de pantaloni de trening si un tricou alb pe care scria Ne me stressez pas... Ies din baie si il vad pe Ash in pantaloni de trening negri fara tricou si cu un prosop in cap cauta feonul.
Eu:Feonul e in baie daca il cauti.
Ash:Ok...
El isi usca parul iar eu il stergeam pe al meu. Apoi el termina si imi imaneaza mie feonul si el acum cauta placa de par pentru asi indrepta parul sau negru cu varfuri blonde.
Eu:E pe sifonier.
Ash:Mersi.
Acum eu imi usuc parul si el si-l indreapta. Bate cineva la usa dau sa ma ridic de pe scaunul de la masuta de machiaje dar Ash mi-o ia inainte si deschide usa la usa era Andy.
Andy:Va-ti trezit si voi insfarsit. Da ce faceti voi doi aici in camera?
Eu:Dupa cum se vede ne aranjam parul ca doua fete ce suntem.
Ash: Eu nu sunt fata.
Eu:Si ce?
Andy:Noi mergem in oras veniti?
Incerc sa spun ceva dar Ash mi-o ia inainte.
Ash:Nu.
Andy:Ok. Aceti grija ce faceti.
Andy pleaca si eu ma chinui sa imi indrept parul.
Ash:Te ajut?
Eu:Mda...
Si incepe sa imi aranjeze parul...
Dupa o luna.....
Jessy pov.
Ies din baie nervoasa deoarece Coma (CC) mi-a luat dinnou placa fara sa imi spuna.... A da ve am facut in ultimul timp cam mai nimic doua saptamami am stat foarte linstita deoarece ma mere(Ash) a insistat sa stau linistita si apoi am facut pe nebuna a tecut si Craciunul si revelionul tot. In acest timp eu so Ash am devenit buni prieteni. Si pot spume ca mam indragostit de el. Ies din camera mea pentru a il bate pe Coma. Din cauza lui parul meu e cret ca dracu. Adica cum il am eu normap dar eu mi-l indrept.
Eu:Coma , unde este placa de par?
Coma:Jessy placa a facut bum....
Jinxx:Jessy ce s-a intamplat? Ai bagat degetele in priza?
Eu:Nu am bagat-o pe ma-ta in priza!
Jinxx: A da? Misto!
Merg nervoasa in camera mea unde il vad pe Andy.
Eu:De ce esti aici?
Andy:De cand nu te-am mai vazut cu parul asa....... Am venit sa te intreb daca l-ai vazut pe Craw(mata)
Eu:Nu. Scuze.
Andy: Nu este nimic...
Andy pleaca si eu ma duc la Ash in camera. Avand in considerare ca mai este putin si e ziua lui acum fiind 25 ianuarie ziua lui find pe 28 magandeam sa il car prin magazine la mall sa vad la ce se uita si sa imi iau plaxa de par evident..
Eu:Ash.......
*******************
Dana04Habeanu07
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanfictionVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...