Jessy pov.
Am ajuns. Ma asez pe o banca si astept nerabdatoare. Ma uit prin jur dar nu vad pe nimeni cunoscut. Ca si cunosti tu multe persoane din California. Sti cam ai dreptate. Dintr-o data cineva imi pune mainile la ochi...
Eu:Ash?
Ash:Exact! Ai ghiciti iepurasi! Esti gata pentru prima noastra intalnire?
Eu:Da...
Ash:Atunci hai sa pornim ca avem multe de facut...
Atunci vine in fata mea si imi intinde mana eu o iau in a mea si nu inainte de....
Ash:Astea sunt pentru tine!!!*spune si imi imaneaza un buchet de trandafiri negri*
Eu:Ooo ce frumoase sunt! Cum ai ....
Ash:Secret! Hai sa mergem!!
Eu:Unde?
Ash:Si asta este secret!
Eu:Offf bine....
Atunci pornim pe jos de mana spre nu stiu ce destinatie.... Tot drumul am vorbit tot felul de chesti si am ras. Pana am ajuns in fata unei vile mari rosiatice.
Eu:Ce cautam aici?
Ash:Asta e vila mea cea veche unde stateam inainte sa intru in trupa. Aici ne tinem jumate din lucruri... Si cred ca o sa ne mutam aici cat de curand ca sa stam cu toti.
Eu:Tot nu mi-ai zis ce cautam aici...
Ash:Am venit sa luam motocicleta...
Atunci deschide garajul vilei si acolo apare mai multe motociclete si o duba mare... Se duce si scoate din garaj o motocicleta neagra cu rosu... Inchide garajul si imi imaneaza o casca de motocicleta mi-o pun pe cap si acelasi lucru facand si el se pune pe motocicleta iar eu in spatele lui si imi infasor mainile pe talia lui. Porneste si dusi am fost... Mergem pe sosea cuva viteza destul de mare.
Eu:Si ziceai de mine ca am mania vitezei....
Ash:Tu io ai io masina eu cu motocicleta e diferenta... Nu pot sergi cu 20km/h cu asa ceva.
Eu:Unde mergem?
Ash:Nu stiu... Tu ce nu intelegi ca e surpriza ce facem azi?
Eu:Inteleg dar sunt curioasa... Curioasa mam nascut curioasa mor (asa e si la mine)...
Ash:Poate...
Ash pov.
Sunt foarte curios daca Jessycai o sa ii placa ce am pregatit... Ma tine foarte stans.
Eu:Jessy esti bine?
Jessy:Da dar mergi cam tare... Poti incetini un pic?
Eu:Desigur iepuras!
Incetinesc si nu dupa mult timp ajungem. Ma dau jos urmat de Jessy ne lasam castile si ea se uita nedumerita.
Jessy: Unde suntem?
Eu:Intr-un loc special la fel ca tine!
O iau de mana si incepem sa ne plimbam prin padure... Mergem ce mergem si ajungem la cascada. Aici e locul meu unde veneam si ma linisteam cand eram suparat... Aici e un lac destul de mare si o barca care ne astepta...
Eu:Hai Jessy sa ne plimbam cu barca...
Jessy: Ok...
Ne urcam in barca si eu stau la vasle...
Jessy pov.
E totul asa de frumos si de linistitor. Ma uit in ochii caprui ai lu Ash care aratau fericirea. Incepe si canta din Rebel love song ... Ne oprim in mijlocul lacului si ma ia de maini si ne uitam unul in ochii celuilalt cantand.
Ash:Te iubesc! Ti-am ziso si o sa o zic pana voi muri!
Eu:Si eu te iubesc!
Apoi ne sarut dulce... Il iubesc extrem de mult pe Ash. E prima persoana care am incredere deplina in ea...
Ash:Hai ca mai avem multe de facut...
Eu:Ce?
Ne intoarcem la motocicleta si plecam.
Dupa 15min.
Ajungem in fata celeu mai inalte cladiri din oras. Urcam pana pe acoperisi si acolo erau asezate o masa rotunda cu doua scaune si o umbrela avand in considerare ca e 5Febroarie e destul de cald si luminos. Ma conduce pana la masa imi trage scaunul ma asez si ma impinge putin cu scaunul. El pune pe masa spagete cu sos si cate un pahar de cola...
Eu:Nu trebuia sa te deranjezi atata!!!
Ash:Eeee e prima noastra intalnire trebuie sa fie speciala!
Eu:Cum te-ai putut organiza asa de subtil?
Ash:Pur si simpu(napolact LOL)...
Dupa 2ore...
Eu:Cat este ceasu?
Ash:Este 6:50p.m. de ce?
Eu:Intrebam si eu....
Ash:Hai sa mergem mai avem....
Ma ia de mana delicat si ne indreptam spre motocicleta. Efectiv m-a impresionat cat de romantic a fost azi...
Dupa 3min
Am ajuns pe plaja. Ne luam de mana si incepem sa ne plimbam apoi ne asezam pe nisipul caldut so ne uitam la asfintit... Ah ce frumos poate fi.
Eu:Ash.... Azi a fost cea mau frumoasa zi din viata mea!
Ash:Nu sa terminat inca ziua...
Eu:Ce mai ai in cap?
Ash:Eeee....
Se intoarce spre mine imi prinde fata in palmele lui mari se apropie de mine incetisor. Buzele noastre se lipesc usor una de alta apoi imi introduce usor limba in gura eu ii dau voie acum limbile noastre danseaza usor. Dupa ruperea sarutului ne uitam fiecare in ochii celuilant.
Ash:Mergem iepuras?
Eu:Ok.
Ma ia de mana si ne indreptam spre motocicleta. Si plecam spre urmatoarea destinatie...
Dupa 30mim...
Mergem de atata timp si tot nu am ajuns. Incepe sa se intunece ce are de gand sa faca? Mai mergem putin si ajungem pe cel mai inalt deal.
Eu:Am ajuns?
Ash:Da.
Ma ia de mana si ne indreptam spre o patura care era pe jos. Se aseaza iar eu langa el. Si dintr-o data toate luminile orasului se aprind. Vai ce frumos este... Si dintr-o data se sting. WTF? Ce se intamla ,apoi se reaprind dar mu toate. Cu luminile stinse parca poti citi ceva...." I.........LOVE.....YOU...... JESSICA" si mai jos scria "-ASH-" ....... asica daca nu v-ati prins....
" I LOVE YOU JESSICA...
-ASH-"
Mi-au dat lacrimile.
Eu:Cum ai facut asta?
Ash:Un magician nu isi dezvaluie secretele. Iti place?
Eu:Da. M-ai surprins total! Si eu te iubesc Ashley!!*si il iau in brate , el imi raspunde la imbratisare si ma saruta in continuu pe frunte*
Nu imi vine sa cred cat de frumosa a fost ziua asta. Mi-au dat si lacrimile de fericire. Ash ma vede ca plang imi sterge lacrimile.
Ash:Ce ai patit iepuras? De ce plangi?
Eu:Nimic. Plang de fericire. Mersi asta a fost cea mai frumoasa zi a mea!
Mai stam cam i o ora si apoi plecam spre casa.
Acasa....
Am ajuns Ash vine inaintea mea si imi deschide usa ca sa intru. Intru in casa si ii vad pe toti chiar toti ...
Jake:A dat Domnu sa veniti!
Ash:Muie ba!
Max:Jessy unde ai fost? Mi-am facut griji!
Eu:1 am fost la prima intalnire cu Ash 2 nu mai puneti intrebari ca nu stiu cum sa descriu si 3 nu mai am 5 ani... Mie imi este foame. Ce avem de mancare?
Eva:Pizza. Sa imi aduci si mie o felie.
Eu:ok!
Ma duc in bucatarie si mananc apoi ii duc Evei Pofticioasei o felie.
Eu:Ce faceti in seara asta?
Jake:Eu si Ella mergem la familia ei.
Jinxx:Restu stam acasa.
Eu;Adica toti de aici raman aici?
Jinxx:Da. Poate jucam ceva. Nu stim...
Eu:Mult noroc eu ma duc sa dorm. Vi Ash?
Ash:Te superi daca mai stau iepuras?
Eu:Nu. Poti sta cat vrei! Noapte buna! Si distractie placuta.
Ash:Somn usor iepurasi! Te iubesc!
Max:Somn usor surioara!
Restu:Noapte buna!
Merg in camera mea imi iau pijalele intru in baie imi fac un dus ma schimb si ma bag la somn cu Row in brate....Imi pare rau ca postez chiar foarte rar dar nu prea am idei ammm si nu sunt lasata sa scriu.... Aaaam Da mam chinuit destul de mult sa scriu capitolul asta avand in vedere ca nu sunt o fire romantica de fel. Si in plus a inceput scoala si am deja o grada de scris si de invatat si sunt drranjata de fiecare data cand ma pun sa scriu un capitol. Sper ca v-a pacut , sa votati chiar ny prea sunt in curajata cu cartea asta... Zici ca o citesc doar eu... O sa postez urmatorul capitol pentru inceput cand acesta v-a avea cel putin 5 voturi. Da stiu am inceput sa cer voturi deoarece nimeni cunoscut care cica citeste cartea nu zice ca e buna sau nu. Pana data viitore BYE!
P.S IMI CER SCUZE PENTRU GRESELILE GRAMATICALE
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanfictionVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...