Capitolul 8

90 10 0
                                    

Ash pov.
Toti:Ook. Hai sa ne facem bagajele.
Urc la mine in camera si imi scot valiza mea neagra care era vopsita cu alb in initialele AP .Imi iau niste blugi albastri un tricou alb un hanorac negru geaca mai groasa avand in considerare ca in NY este mai frig... Un fes negru si o pereche de ochielari de soare. Geaca , fesul si ochielari ii duc in sufragerie apoi urc si bat la usa camerei lui Jessy...
Jessy: Intra!
Intru si o vad cum sta in leagan si se joaca cu Row..
Eu:Ti-ai facut bagajul?
Jessy:Da. Uita-l
Si imi arata catre o geanta sport micuta care era langa pat.
Eu:Asa putine?
Jessy: Da. Ai uitat ca eu mai mi-am lasat haine acasa?
Eu:A da.
Ea era imbracata cu niste blugi verzi inchisi un maieu si un plovar negru pana peste fund in picioare avea bocanci ei visini..si pe pat era un palton negru la fel ca al meu dar eu prefer sa ii zic geaca si avea un fes cenusiu... Iar Row avea un hanorac pentru caini si o zgarda neagra.
Jessy: Vi sa vedem daca putem pleca?
Eu:Ok.
Coboram jos si nimeni nu era...
Jessy: EU SI ASH PLECAM SA LUAM MANCARE NE ASTEPTAT LA AEROPORT!
Toti:Bine!
Jessy: JINXX SA NU UITI SA IL IEI PE ROW!!! CA DACA IL UITI MERGI PANA IN NY SI APOI TE INTORCI IL IEI PE ROW SI VI INAPOI!
Jinxx: Ok!
Ne punem bagajele in masina mea imi pun ochelari de soare si pornim catre un supermarket. Eu stau pe locul pasagerului iar Jessy conduce. E 5:20 a.m. si noi mergem sa cumparam mancare... Ajungem la supermarket intram luan de toate dar mancare mai putin eu platesc doar nu era sa o las pe Jessy sa plateasca. Punem bagajele in masina si ne indreptam spre aeroport. Fac schimb de locuri cu Jessi o sarut dulce pe buze si asteptam sa vina si ceilalti.
Dupa 30min.
Au ajuns insfarsit pornim motorul si direct la drum cu noi.
Dupa 5 ore....
Am ajuns insfarsit in NewYork. Normal ne trebuia sa facem 4 ore dar na lui Jake i sa terminat benzina si a trebuit ca CC sa i-o traga pana la cea mai apropiata benzinarie. Da ii aplaud cum sa gasesti asa de usor o benzinarie pe autostrada?
Eu:Ash!*tip*
Ash:Da?*panicat*
Eu:Imi moare telefonul! Hai mai repede!* par nervoasa*
Ash:Da unde dracu mai stai?
Eu:Uite.....chiar aici....*opreste masina*.....acolo! *razand cu lacrimi*
Ash:Nu te poti abtine nu-i asa iepuras?
Eu:Nup!
Ash:Cu prima ocazie cand o sa vad un costum de iepure ti-l cumpar...
Eu:Vai tu! Eu iti iau costum de fata.....a stai deja ai!*spun nervoasa*
Ash:De ce esti nervoasa?
Eu:Mam plictisit!! ....Opreste ca am ajuns!
Ash:A dat Domnu!
Opresc cu toti! Ne dam jas din masini si observ ca a venit si Max. Il iau in brate.
Eu:Ce cauti aici?
Max:In vacanta. 
Eu:Dar nu trebuia sa stai cu matele si catei de la noi?
Max:Ba da dar am venit in vacanta.
Eu:Si cu matele lu Andy cine sta?
Max:Jacky.... Nu are ce face oricum toata ziua sta pe capul meu...ca sa ii gasesc o iubita...
Eu:Ha , el nu stie pe unde sa caute?
Max:Nu cred..
Eu:Hai sa mergem ca imi moare telefonul.... Si nu vreau sa moara...
Ne luam bagajele si urcam.
Eu:Jinxx si Sammy vreti sa stati cu mine si Ash?
Jinxx:Da. Cum sa nu?
Eva:Andy stai cu noi?
Andy:Da.
Lilly:Jake stai cu noi?
Jake:Da.
Eu:Si Max la mine...
Ash:Avem loc?
Eu:Da cum sa nu....
Intaram eu Ash Jinxx Sammy si Max in apartament.
Eu:Deci...
Jinxx:Fara deci....
Eu:Voi doi logoditilor dormiti in dormitor eu in camera mea si voi doi amundoibin sufragerie....
Sammy:Aaaaaaa Jessy cumva dormitorul si camera ta nu sunt aceleasi?
Eu:Nu. Dirmitorul e dormitorul si camera mea e camera mea.
Max:De ce dorm cu Ash? Imi este frica sa dorm cu el poate ma violeaza... Nu stiu inca ce atracti sexuale are.... Poate fi gay sau bisexual sau trisexual.
Ash:Trisexual WTF? Esti tampit? Nu sunt niciuna din ele... Dar depinde pot deveni... Deocamdata iubesc femeile...
Eu:Deocamdata Ash?
Ash:Da. Te iubesc pe tine si daca ajungem sa facem un copil si sa fie baiat o sa il iubesc si pe el.... Mai ales daca e facut cu tine....
Eu:Parca nu ai zis ca nu vrei copi deocamdata? Si de unde sti ca pot face copii sau daca vreau?
Ash:Eeee o sa vrei tu candva si o daca vrei tu sa facem asta asta facem!
Max:Gata! Ca ma doare capul! Deci de ce stau cu Ash in sufragerie?
Eu:Pentru ca sunt sigura ca Ash s-a saturat de farsele mele........ *spun si incep sa rad*
Ash:Nu m saturat chiar imi plac! Perversa mica!
Msx:Ce ti-a facut?.
Ash:Mai era putin si ma viola... Si mai era si mai putin si lesinam din cauza ei dar imi place cand face pe perversa...
Max:Ce i-ai facut Jessy?
Eu:Aaaaa pai mam prefacut cum am facuto in seara dinainte de ziua lui....
Ash:Da sti sa joci teatru nu gluma!
Sammy:Mie imi este foame! Si nu este nimic in frigider!
Eu:Na de aici!*spun ai ii dau o plasa plina cu mancare* eu ma duc sa ma schimb in baie deci sa nu va prind mai ales pe tin Purdy69 Perversul Pamantului!
Ash:Bine iepuras!
Max:Eu nu promit nimic pana cand nu o sa ma lasi sa dorm departe de perverul asta!
Eu:Of bine.... Dormi in camera mea si eu dorm cu Ash in sufragerie pe canapea...
Ash:Dar nu avem loc.
Eu:Canapeaua e extensibila...
Ash:Aaaa...
Plec in dormitor sa imi iau haone ca sa ma schimb....

I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum