Max pov
Amanda:Ma bucur ca deja va cunoasteti!
Stefan:De unde va cunoasteti?
Jessy:Tata , am avut un turneu si cinci concerte cu el si trupa lui....
Amanda:Va este foame?
Jessy:Da mie imi este foame! (asa sunt si eu mananc mereu sunt o mancacioasa ce pot spune ?)
Stefan:Cand nu iti este tie foame?
Jessy:Nu am mai mancat de o zi....Deci lasa-ma in pace...
Amanda:Ce vrei sa mananci? Paste sau piure de cartofi?
Jessy: Piure de cartofi doamna...
Eu:Si eu vreau...
Dupa 2 ore...
Jessy:Tata noivam cam ar trebui sa plecam...
Eu: Si eu ar trebui sa plec maine am repetiti...
Stefan:Stiti cum facem? Eu raman aici voi mergeti acasa...
Eu&Jessy: Ok...
Ne imbracam ne urcam in masina si ne indreptam spre casa Jessicai. Ajungem o las in fata casei si eu ma indrept spre casa lui Ronnie... Ajung parchez masina si intru in casa se pare ca sunt singur. Merg in camera mea si ma dezbrac de camasa aia nenorocita pe care o urasc , apoi de blugi aia foarte largi si imi caut un tricou albastru inchis niste pantaloni cu tur negri si un hanorac . ma inmbrac si ma incalt cu niste tenesi imi desfac parul si imi pun un fes. Cobor apoi ies pe usa ma urc in masina si ma duc sa hoinaresc prin oras...
Jessy pov.
Eva:Cum a fost?
Eu:Misto featimiu e Max...
Jake:Care Max?
Eu:Offff! Max Green... Bassistul din Falling in Reverse....
Jake:Misto....
Eu:Mie imi este somn asa ca noapte buna!
Ash:Stai ca vin si eu...
Toti:Noapte buna!
Eu si Ash urcam in dormitorul meu. Eu ma duc sa fac un dus imi iau costumul de iepuras lengerie intima si intru in dus imi fac un dus rapid apoi ma imbrac cu pijama. Ies din baie si il vad pe Ash schimbat intr-un tricou alb si niste pantaloni cu tur.
Ash:Gata iepuras?
Eu:Da.
Ma pun langa el in pat el ma ia inbrate si ma saruta in crestetul capului apoi ma intorc spre el si il sarut sulce pe buze.
Ash:Noapte buna iepurasi! Te iubesc!
Eu:Noapte buna si tie! Si eu te iubesc!
Apoi ma ia somnu...
De dimineata...
Ma trezesc de dimineata si observ ca Ash nu este langa mine. Ma ridic din pat si vad ca pe nopiera lui era in biletel...
Draga Jessy...
Azi vreau sa te scot la o intalnire.... La prima noastra intalnire... Vreau sa fie speciala... Daca tu vrei sa ne intalnim... Ne vedem in fata blocului Evei la 10:30 a.m. sa fi imbracata cat mai lejer imbracata.
P.s. nu in rochii sau pantofi cu toc.
Te iubesc!
Cu dragoste, Ashley
Purdy.
Ma uit la ceas si vad ca este 8:00a.m. cobor in sufragerie si apoi ma duc in bucatarie. Mananc ne luand in considerare rasul tampitilor astia. Merg la mine in camera si intru in baie si ma pregatesc. Ies din baie imbracata cu niste blugi negri rupti foarte mult un tricou albastru inchis si geaca de piele neagra. Ma incalt in bocanci si apoi imi aranjez parul. Dupa ce termin ma uit la ceas si vad ca e 10:20a.m. fug la masina si dusa am fost.Scuze ca nu am mai postat dar am avut cativa (10)virusi in telefon si a trebuit sa ii sterg..
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
Fiksi PenggemarVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...