Capitolul 17❤❤

85 7 2
                                    

Andy pov.
Ma doare extraordinar de tare in gat si vocea imi este ragusita cred ca o sa ragusesc sau mai rau adica la ultimul cantem mam cam chinuit sa cant noroc ca mai mult au cantat Jessy si Ash. Suntem in autocar si stau in spate cu Jessy si Ash care el incerca sa o faca sa nu mai planga de fericire dar si el are lacrimi in ochi. Il trag pe Ash de maneca spre mine si ii soptesc usor la ureche.
Eu:Ash ma doare foarte tare in gat cred ca o sa raguseac cat de curand. Sau poate mai rau.... Imi este frica...
Si el imi spune tot la ureche.
Ash:Stai calm frate ca o sa iti revi!
Jessy: Sa stiti ca va aud!!*spune Jessy in soapta* Mie de ce nu imi spui Biersack? Sau nu mai sunt prietena ta cea mai buna?
Eu:Vroiam sa iti spun si tie. Normal ca imi mai esti prietena mea cea mai buna, dar nu vreau sa iti iau fericirea..
Jinxx: Bai ce facem in seara asta?
Jake&Cc:Sarbatorim!!!
Ash:Ce sarbatorim?
CC:Ca tu ai avut curajul sa o ceri pe Jessy de sotie. Sincer sa fiu nu credeam ca o sa ai curaj....
Jessy:Stai ce? Il faci pe Ash un fricos?
Eu:Jessy lasa-l in pace ca a baut ceva. ...
Jessy: Tu, Andrew Dannis Biersack TACI DIN GURA!
Eu:De ce?
Jessy: Sti tu de ce....
Eu:Ok...
Jessy: Am zis sa taci din gura!! Imi este foame!! Jinxx da-mi geanta mea.!!
Jinxx:Uite!*spune si ii arunca geanta*
Cauta in geanta dar nu gaseste nimic...
Jessy: Cine mi-a mancat sandwich-urile?
Jake isi baga fata intr-o revista sperand ca Jessy sa nu il vada...
Jessy:Jake?
Jake:Nu am mancat eu....
Jessy: Cine se scuza , se si acuza!
Acasa....
Ashley pov.
E ora 2:45 a.m si noi debia am ajuns acasa. Sunt frant... Se pare ca Eva , Sammy , Ella si Lilly stau fara nicio treaba pe canapea si se uita la filme.
Eu&Jessy:Neata!
Ele:Oh hey ati venit?
Jessy:Nu am plecat...
Eva:Atunci drum bun!
Jessy:Doamne fereste! Ati baut ceva?
Ella:Nu am baut nimic.... Stai un pic....*si se indreapta spre noi care Jessy statea in bratele mele vine si ia mana dreapta a Jessicai si se uita la inel* O DOAMNE!!! Ce frumos e!! Cum?......*cred ca am rosit* Oh ce dragut! Sa va tina!!
Sammy:Ce ce e dragut?*ea sare peste canapea si ajunge direct la noi*
Ella:Ei doi!!! Nu aveti ceva sa ne spuneti?
Jessy:Ash m-a cerut de sotie!!*spune foarte bucuroasa si ma ia in brate, iar eu sunt rosu ca racul*
Ele:Sa va tina! Cum sa intamplat?
Jessy&Eu:Va spunem maine dimineata ca suntem obositi!
Si urcam scarile ajungem in camera ei unde Row ne intampina... Ea intra in baie si isi face un dus si iese din baie in pijamalele ei negre. Apoi intru si eu dau drumul dusului ma dezbrac si intru in dus stau cam 15-20 min apoi ies si ma imbrac cu niste pantaloni cu tur si un tricou negru. Ies din baie si o vad pe Jessy dormind ma pun in pat si o trag mai aproape de mine si o iau in brate ...(ca la media)
Eu:Te iubesc! Somn usor iepuras!*si o sarut pe obraz la care ea zambeaste angelic*
Jessy: Si eu te iubesc!*spune in soapta*
Si ma ia somnul cu ea in brate...
Dimineata....
Andy pov.
Ma trezesc cu aceasi durere in gat. Firar azi merg la un control! Juliet e dusa dracu cum i-am spus ca am ragusit cum s-a despartit de mine , ce curva.... Ma ridic din pat ma duc la baie ma spal pe fata si imi asez oarecum parul si cobor in sufragerie. Acolo erau toti inafara de Ash si Jessy cand am nevoie de ei ei dorm...
Toti:Neata!
Eu:Mmmmmneata!
Jinxx:Ce vrei sa mananci?
Eu:Nu conteaza...
Jinxx:Ooook....
Eu:Ma duc sa vorbesc cu Jessy si Ash...
Jake:Ai grija poate ii intrerupi...
Eu:Cap sec!
Urc in liniste sjung in fata usi lui Jessy bat la usa si il aud pe Ash cum zice intra intru in camera si il vad pe Ash cum o inveleste usor pe Jessy imi face semn sa ma asez pe leagan si el se aseaza cu spatele la Jessy pe pat.
Ash:Cum iti mai este gatul?
Eu:Rau chiar foarte rau... Mai tare de atat nu pot vorbi.
Ash:Si ce ai de gand sa faci?
Eu:Azi merg la.........
Ash:Andy , Andy! Ce ai frate!
Nu mai pot vorbi nu mai vorbi...
Ma ridic din leagan panicat iau un carnetel si un pix si scriu.
Nu mai pot vorbi....*il arat lui Ash*
Ash:Stai calm frate iti revi!
Sunt foarte panicat. Ma pun pe parchet si incep sa plang ca un prost.
Ash:Nu mai plange!*si ma bate pe umar frateste*
Nu pot!
Ash:Hai frate sti doar ca nu rezovi nimic daca plangi...
Jessy: Ce se intampla? Andy nu mai plange!
Se ridica din pat sta putin si se uita in gol , apoi isi revine se aseaza in fata mea in stil turcesc si ofteaza.
Jessy: De ce plangi? Plangi din cauza voci? Sau ai alt motiv?
Plang si din cauza voci dar si ca Juliet s-a despartit de mine. O iubeam si o iubesc...
Jessy: Pentru curvita aia plangi tu? Off Andy chiar daca nu o suport imi pare raum dar trebuie sa treci peste. Voce o sa iti revina stai linistit si femei gasesti peste tot...
Ai dreptate. Mersi!
Jessy: Nu ai pentru ce!*si ma imbratiseaza chiar aveam nevoie de o imbratisare de la ea* Acum hai sa coboram ca o sa traga la banuieli....
Ok. Te iubesc Jessy!
P.s ca pe o sora.
Jessy: Si eu te iubesc Andy! Si pe tine Ash te iubesc foarte mult!
Eu ar trebui sa plec la spital pentru controlul acela....
Ash:Venim si noi cu tine!
Jessy: Da!
Mersi!
Eu merg in camera mea si ma imbrac cu niste blugi negri o bluza neagra geaca de piele tot neagra ma incalt cu bocanci negri ma pieptan si ies din camera. Jessy ma astepta la usa. .. De ce?
Jessy:Sa nu trebuiasca sa le dai explicati celorlalti!
Cum a putut?
Jessy:Se citeste pe fata ta si in ochi tai. Si ai uitat ca ne cunoastem de 11 ani?
Dau din cap ca nu...
Jessy:Ash s-a dus sa scoata masina din garaj BatMobilul... Hai sa mergem...
Plecam si ajungem la spital. Fac control si se pare ca nu o sa mai pot canta ceva timp. Si de vorbit trebuie sa vorbesc foarte rar si incet... Ce nasol! Plecam spre casa Jessy si Ash stau in fata si eu in spate plang ca prostu'.
Jessy: Nu mai plange! Nu esti prost!
Ma speri Jessy!
Jessy: Asta e si intentia mea...
Jessy pov.
Asa trece o saptamana in care Andy e din ce in ce mai trist si deprimat sta toata ziua pe canapea si priveste in gol. Ma cam enetveaza nu mai da atentie nici lui Craw... Adica pe bune... Vocea i-a revenit poate vorbi dar nu mai vorbeste. Ochi lui din albastrul ala ca cerul a devenit foarte inchis nu il mai vezi zambind el fiind mereu cel mai vesel dintre noi. Ma doare cand il vad asa si se vede ca si pe Ash il doare adica el ii este cel mai bun prieten... Mam saturat cobor in sufrageie unde Andy statea pe canapea ma urc pe masuta de cafea apoi il prind pe Andy de gulerul de la camasa de blugi si il ridic.
Eu:Ce se intampla cu tine?
Andy: Nimic....
Eu:Am zis sa imi spui ce se intampla cu tine!!!
Andy: Nu am nimic!
Eu:De cand nu ai mai zambit?
Andy: Nu stiu...
Eu:Ti-a revenit vocea de ce moralul a disparut?? De ce nu iti revi in fire? De ce nu mai esti TU? Ce s-a intamplat cu tine Andy? De ce nu mai zambesti , de ce nu mai razi , de ce nu mai vorbesti? DE CE?
Andy:Dar nu am nimic!
Eu:Andy ochi tai nu mai au albastrul ala ca cerul..... Ii ai negri... Nu e ceva inregula cu tine! Te rog revinoti! Ma doare ca te vad asa! De ce te uiti asa de neputincios la mine? De ce nu zici nimic? De ce nu esti dinnou TU?
Andy:Jessy , nu pot... Am dezamagit fanii. Nu mai am pe nimeni. Juliet a plecat si nu mai se intoarce. Nu mai pot sa cant. Mi s-a sticat toata viata. Am distrus-o!!
Eu:*ii dau doua palme peste fata* De ce esti negativist ,omule? Noi te iubim mai ceva ca pe un prieten....ca pe un frate. Si Juliet nu te iubea ca daca te iubea nu pleca de langa tine. Vocea ta incepe sa iti revina. Hmmmmm ce sa fac eu sa iti revi.... Aaaaa gata stiu. Azi e sambata?
Andy:Da de ce?
Eu:Azi ne petrecem ziua ca pe vremuri? Ce zici?
Andy:Nu stiu ce sa zic...
Eu:Da!! Hai du-te si imbracate! In 10min. Sa fi aici jos!*si ii mai dau doua palme*
Andy:Asta pentru ce a fost?
Eu:Ca ai vrut sa zambesti si nu ai facut-o!!Ash, vi si tu?
Ash:Da normal oricum nu am ce face acasa..
Eu:Ok in 10 min. Sa fi la mine in camera....
Ash:De ce nu pot sa vin chiar acum? Ca sa te ajut sa te schimbi...
Eu:Nu vreau!
Urc la mine in camera si imi caut in sifonier o pereche de blugi negri stramti oarecum... Un tricou alb cu mesajul "Fuck 1D" un hanorac pe deasupra negru cu "semnul paci" bocanci negri imi iau un ghiozdan unde imi pun niste spreiuri pentru graffiti , marcare , niste masti de protectie , o lanterna , un briceag ce este? Cine stie ce ne iese in cale... Si chibrituri si o pereche de ochelari de soare si manusile mele de piele... Si sunt gata imi asez parul care nu era indreptat si il astept pe Ash.......

I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum