Jessy pov
Bat la usa camerei lui Ash si aud un intra asa ca intru nu este normal?
O fi normal pentru oameni normali dar tu nu esti normala!!
Constiinta handicapata. A da ea e constinta mea ce "mult" iubita Mary si pana acum nu a aparut (ma refer si la vechea carte) deoarece a avut concediu medical.
E mai bine imi dau demisia!
Intru in camera lui Ash si il vad iesind din baie cu un prosop in jurul talie sale.
Eu:De ce nu ai zis ca esti la baie?*spun intorcandu-ma cu spatele*
Ash:Credeam ca e ceva inportant.
Eu:E ceva important Coma mi-a stricat placa de par
Ash:Dar iti place ce vezi?
Eu:Nu stiu poate....*zic neutra ca sa nu isi dea seama ca in sineamea salivez un pic* Deci vi cu mine la mall?
Ash:Ok... Dar stai sa ma imbrac sau vrei sa merg asa...
Ma uit prin camera care era foarte ordonata si vad ca la marginea patului era agatat sutienul meu...
Eu:Pe bune? Nu ai unde sa pui sutienul numai agatat de pat?
Ash:Nu ca eu stau cel mai mult in pat si pot sa il vad tot timpul.
Eu:Obsedatule!
Ash:Ma lasi sa ma schimb sau vrei sa te uiti?
Eu:Hai pa! Sa bati la usa inainte sa intri la mine in camera.
Ash:Putem trece pe la Ronnie?
Eu:Te las acolo si vin eu sa te iau, gay-ule...
Ash:Daca as fi gay as face asta?*si se apropie de mine iar eu ajung saa sprijin de perete ,iar el isi preseaza buzele sale de ale mele il imping si el cade jos*
Eu:Ce te-a apucat?
Ash:Daca ma faci gay ce vrei sa fac sa accept?
Ies din camera nervoasa....
Ash pov.
Nu mai pot sa imi tin sentimentele fata de ea in frau. Trebuie sa ii zic ca o iubesc. Dar cum? Ma imbrac cu niste blugi albastri tricoul de la ea si geaca de piele neagra imi iau niste tenesi negri de la AllStar imi aranjez parul si gata. Nu mai merg la Ronnie merg cu Jessy unde vrea. Ies din camera si in acelasi timp iese si ea avea blugi negri taiati in genunchi tricoul pe care l-a avut la concert geaca de piele neagra si tenesi negri tot de la AllStar ma uit la ea si vad ca pe cap avea o palarie neagra. Si era machiata cand ma vede vine spre mine ma lipeste de perete si ma saruta...... Stai ma sarutat?? Dupa ce imi revin din soc ii raspund dar nu puteam suporta ideea de a sta eu la perete asa ca am intos-o pe ea la perete. Cand rupem sarutul din lipsa de aer ii spun:
Eu:Jessy mam indragostit pana peste cap de tine acum mult timp dar acum am prins curajul mecesar sa iti spun :TE IUBESC JESSICA!! Poate tu nu simti acelasi lucru dar eu stiu ca TE IUBESC! De aceea mam purtat asa de pervers cu tine in ultima perioada. Imi pare rau ! Nu imi puteam tine in frau sentimentele fata de tine!
Jessy: Si eu TE IUBESC ASHLEY Mam indragostit de tine chiar de cand m-ai adus acasa cu forta...
Eu:Deci suntem ....
Jessy:Mi-ar placea..
Si atunci din instinct o aarut iar ea imi raspunde. Ma bucur asa de tare ca are aceleasi sentimente pentru mine care le am si eu pentru ea. Ne luam de manaspre norocul nostru suntem singuri acasa.... ca altfel nu mai puteam iesi din casa mergem la mall Jessy isi ia o noua placa si mergem la un salon deoarece Jessy vrea sa se tunda si sa isi vopseasca varfurile negre. Eu astept la intrarea in salon .
Dupa o ora...
Jessy iese din salonul unde s-a tuns si cand o vad incep sa salivez. Era in sutien deoarece nu vroia sa isi pateze tricoul si efectiv era asa frumosa s-a tuns asemanator cu mine dar nici chiar asa este rasa intr-o parte in partea stanga si tot parul ii venea pe partea drapta si varfurile erau negre si ii veneau superb ca restul parului era tuns in scari.
Eu:Arati minunat!
Jessy: O mersi!Hai sa mergem!
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanfictionVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...