Capitolul 7

110 11 0
                                    

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

PS cel de la media e Row. Frumos nu? Ei bine....am cautat poza asta doua ore.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Jessy pov.
Ma trezesc din cauza ca Ash mai tresare din cand in cand. Ii dau doua palme si se trezeste.
Ash:De ce dracu m-ai trezit?
Eu:Tresareai. Tu Ashley Purdy cea mai perversa persoana de pe Pamant si ce mai curajoasa tresare de la un film horror?
Ash:Da vreo peoblema? Stai ce se aude?
Face un pic de liniste si se aud gemete din camera alaturata. Andy si-o tragea cu Juliet...
Eu:Nesimtiti. Frate nu pot si eu sa am o noapte linistita ca si-o trage vecinu. De ce acum si-o trag aici ci nu  si-o trag acasa la Juliet? Sti ceva? Hai sa le facem o farsa vrei?
Ash:Cum ar fii?
Eu:Ne imbracam in alb ,pielea las-o ca deja avem pielea alba de zici ca suntem morti, coboram jos si.........(ce credeati ca va spun planul? Niciatat! Cititi si aflati)
Ash:Ok.
Coboram jos(sus dar na nu avem scari care te ajuta sa cobori in sus) mergem in bucatarie si luam toate oalele si incepem sa dam cu lingura in ele si sa strigam ca disperati ,iar Row urla ca un lup... Si apoi tip eu si imi intint sos de rosi pe bluza si ma trantesc pe jos iar Ash punand sfoara ca la spanzurat de lustra da faza era ca nu se spanzurase statea pe un tamburel negru care nu prea se vedea.... Toti coboara...
Toti:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Andy:Jess si Ash au fost omorati!
Si atunci aia incep sa boceasca... Stam asa ceva timp si apoi deschid ochii si incep sa ma tarasc pe gresie cum as fi pe cale sa mor apoi "mor" dinnou...
Toti:AAAAAAAAAAAAAA!
Ash:Hopa ba ca treziti vecini! Si eu primesc amenda nu voi!
Eu: Ce prosti!
Toti:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Eu:Ash tine minte sa nu ne mai uitam la filme horror cu astia! Copii de gradinita!
Jinxx:Voi sa nu va mai uitati ca cine stie ce ne faceti!
Ash:Intr-un fel ai dreptate!
Eu:Ce fete ati facut!
Andy:Si acum ce facem?
Jake:Jucam 7Minute in paradis?
Toti(inafara de mine si Ash):Da!
Jake:Voi doi nu jucati?
Eu&Ash:Nu.
Ma uit cat e ceasu si obsev ca e 3:20a.m. . As vrea sa merg pana acasa in NewYork.
Eu:Cine vrea sa facem o mini-vacanta in NewYork!
Toti:Noi!!
Eu:Mai intai si mai intai trebuie sa stiti ca la mine pot dormi cel mult patru persoane. Noi suntem 12. 4 la mine...raman 8 ...
Eva:4 la mine
Lilly:4 la mine.
Eu:Acum si acum cum ne organizam....cu masinile.... Eu si Ash in a mea...
Andy:Eu si Juliet in a mea...
CC:Eu si Eva in a mea...
Jinxx:Eu si Sammy in a mea.
Jake:Eu si Ella in a mea..
Ronnie:Eu si Lilly in a mea...
Eu:Ok cine poate sa il ia pe Row la el in masina?
Jinxx:Noi... Ca oricum avem o masina mare si intra Row....
Eu:Si acasa cine ramane?
Ronnie:Il pot suna eu pe Max sa treaca pe aici sa mai dea de mancare pisocilor si cainilor.
Juliet:De ce nu iti lasi javra acasa?
Eu:Javra esti tu!
Juliet:Javra e ma-ta!
Ash pov.
Juliet:Javra e ma-ta!
Atunci Jessy nu mai zice nimic doar se intoarce cu spatele si se pune stil turcesc pe parchet si incepe sa planga.... Saraca! Ma pun in genunchi si o iau in brate pana si eu incep sa plang... Plange fara oprire... Mi se rupe sufletul... Ii ridc barbia cu soua degete si cand ajunge la inalaltime mea si o sarut dulce...ea raspunzandu-mi la sarut. Dupa ce se rupe sarutul ma ia in brate si ma tine strans inca avand lavrimi in ochii.
Eu:Gata nu mai plange iepuras!
Jessy: Dar a facut-o pe mama javra nici nu a cunoscut-o cat nici eu dar stiu ca nu e javra. *se ridica in picioare isi sterge lacriimile* Juliet , sti ceva? Chiar daca nu am cunoscut-o pe mama stiu ca nu este javra pentru ca si-a dat viata ca eu sa pot trai! Intelegi? Nici Row nu e javra deoarece el mi-a salvat viata de doua ori. Sa fi javra pentru mine inseamna sa nu poti sa iubesti cu adevarat. Eu una mi-as da viata pentru voi toti inafara de tine Juliet. Din momentul asta eu te urasc! Acum hai sa ne pregatim! Un singur lucru de mentionat : fara "prosti" in apartamentul meu!!!!

I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum