Craciun fericit tuturor....
Acest capitol ar trebui sa apara pe 25 Decembrie..... Editie de craciun ~(°•°)~ (>•<) (@-@) Sper sa va placa!!!Jessy pov.
E ajunul Craciunului. Primul Craciun care nu il sarbatorez acasa cu tata... Dar o sa il sarbatorez cu nebumi astia 11 (Andy , Ash , Coma, Jinxx , Jake , Eva ,Lilly , Sammy , Ella ,Ronnie si Juliet) Mda.... Super nu? O casa de nebuni.... Si spre mirarea mea le-am luat cadouri dar nu mam putut abtine si am facut si o mica glumita... Acum e dimineata stau si ma uit pe tavan e foarte intresant tavanul..... Si dintr-o data usa se izbeste de perete si intra Ash imbracat cu o fusta rosie care este cu o palma sub fundul Evei care ea este destul de micuta are 1,70 deci..... si avea un sutien negru din dantela neagra si bretelele erau albe si avea un corset care cred ca este al Lillei si avea la gat o beteala neagra.
Ash:I'm sexy and nowed.
Eu:Sa nu imi zici ca ala e sutienul meu...
Ash:Ok atunci nu iti zic.
Eu:Ash futu-ti chitara ta aia alba!!
Si atunci sar din pat drept peste el punandu-l la pamant si incepand sa il gadil si sa ii dau palme in joaca.
Eu:De unde ai facut tu rost de sutienul meu?
Ash:Era in cosul de rufe in baie... Aia comuna...
Eu:Daca te mai atingi de sutienele sau alceva ce nu trebuie sa umbli tu o sa iti sparg toate chitarele care au scrise cuvantul "PORN" sau "Sex" sau "Suck" sau sa aiba poze indecente...
Ash:O da asa joci tu? Si daca scriu pe aletale pornografi?
Eu:Te bat de te caci pe tine..
Ash:Sa vezi ce iti fac eu acum....
Atunci ma ia pe sus si ma arunca in pat apoi el se pune peste mine si se uita perves la mine....
Eu:Ce vrei sa faci?
Ash:Treaba mea...
Atunci incepe sa ma sarute pe gat si sa muste acolo unde saruta Yack mai lasa si bale pe dea supra.
Eu:Daca nu ma lasi strig "viol"
Ash:O da ? Ce nu iti place? Nu vrei sa continui?
Eu:Nu vreau....
Ash:Sti ca violul nu se refuza?
Eu:Perversu' dracului ce vrei ca sa ma lasi in pace?
Ash:Sa imi lasi sutienul....
Eu:Nici daca ma bati!
Ash:Sau daca te violez?
Eu:Nu daca o sa imi placa...
Ash:Atunci incercam?
Eu:Nu. Iesi!*spun deja nervoasa
Ash:Nu.
Eu:De ce?
Ash:Nu plec pana nu imi lasi sutienul.
Eu:Ia-l dar eu ma gandeam sa iti dau altul ... Acum iesi din camera mea!
Ash:Ok. Dar sa sti ca nu se termina aici... E casa mea fac ce vreau in ea....
Eu:Asta e cadoul tau de Craciun.
Ash:Daca ma lasai sa merg mai departe cu violul ma multumeam. Dar o sa am si alte ocazi...
Eu:Sa o crezi tu!!
Ash pov.
Aaaah era la mana mea si am scapat-o. Oricum nu puteam face asta fara sa fie ea de acord totusi as fi fost un retardat daca nu ii ceream voie sa fac asta in plus nu am mai fi prieteni... Si nu vreau asta.... Cobor in sufragerie si sunt toti inafara de Jessy.
Eu:Neatza!
Toti:Neatza!
Andy:Unde e Jessy? Am auzit ceva cu viol si ca o sa ii placa ....
Eu:S-a pus cu mine... E oricum ea ma speriat mai tare decat am spetiat-o eu...
Christian[Coma(CC)]:Oho ao chef sa i-o tragi? Si ea vrea?
Jessy: Cine a zis ca vreau sa mi-o traga?
Toti:Coma
Jessy:Sa iti iei adio de la iubita ta si de la tobe ca nu mai prinzi Craciunl !
Eva:Stai stai ca trebuie sa va spinem ceva!
Chris:Cine?
Eva:Noi doi prostutule!
Jessy: Nu e prostut ci prostovan! Cum sa vreau ca Ash sa mi-o traga?
Eu:Pur si simplu...
Eva:Revenim. Eu sunt.....insarcinata!
Jessy: Ce? Cu cine? Cand? Cum?
Eva:Da sunt insarcinata. Cu Chris . De ziua ta s-a intamplat l. Si cred ca sti cum...
Eu:Jessy, daca nu sti iti arat eu cum.
Jessy: Taci din gura tu! Ce ai azi ai tras pe nas miros de brad?
Eu:Sunt foarte curios sa vad ce primesc de Craciun de aceea sunt asa.... Si din alte motive....
Cum ar fi?
Nu stiu...
Cum ar fi ca esti indragostit de Jessy? Sau cum ai vrea sa o saruti chiar in momentul asta?
Nuuuuu.....
Ba da! Sunt constiinta ta si stiu ce vrei sa faci!
Ok lasa-ma in pace....
Jessy: In cate luni esti insarcinata?
Eva:Aproape o luna.
Jessy: Ce dragut.... O sa am un nepotel....
Coma pov.
Sunt asade incantat ca o sa am uj fiu sau o fiica .... Toti ne-au felicitat dar cea mai fericita este Jessy ca o sa aiba un nepotel asa la figurat ca ea si Eva se cunosc de cativa ani si nu sunt rude...
Ash:Si ce facem in seara asta?
Eu:Vreau sa petrec ceva timp cu Eva....
Andy:Eu merg la Juliet avem treaba...*cu o fata perversa
Jinxx&Jake:Si noi cu Samm/Ella.
Ronnie:Eu si Lilly mergem la parinti ei sa ramanem peste noapte....
Jessy:Eu dorm in camera mea.
Ash:Deci numai eu si Jessy ramanem acasa?
Toti:Da.
Jessy: Fuck!
Ash:Ce Jess nu iti convine?
Jessy: Sti ceva? Daca mai faci pe perversul cu mine iti intorc favoarea so iti spun sigur ca nu vrei sa iti fac eu asa ceva....
Eva:Ai grija Ash! Nu sti ce ii poate pielea...
Pe 25Decembrie....adica Dupa o zi...
Jessy pov.
Ii ueasc pe ceilalti au plecat toti si am ramas cu Ash singuri doar noi doi.... Mam trezit cu el la mine in pat si de azi de dimineata bate apropouri sa ne "distram" sub patura. Dar mam gandit sa ii fac jocul sa vada cum este...
Ash:Jessy daca nu te simti in stare sa o facem la tine o facem la mine in camera sau in baie....
Eu:Eu zic sa ramanem aici ca imi place.....*spun apropiindu-ma de el cu o fata perversa....el ajunge la perete iar eu ma lipesc de el si incep sa il sarut pe gat si sa il musc el efectiv a ramas stana-de-piatra* Ce Ash iti este frica?
Ash:Nu.....*spune nesigur
Ii dau tricoul jos si il sarut pe abdomen Doamne ce socat eate dar mai bine ca el nu riposteaza imi dau camasa jos pe care o aveam si incep sa il sarut dinnou pe gat si cu mainile jucandu-ma ba cu parul sau ori sa ma fac ca deschid cureaua ori ii mangaiam abdomenul. Il deslipesc de peret si il imping pe pat imi dau si tricoul jos si raman in sutien cand ma vede face ochi cat cepele.
Eu:Ce prostavan!*spun imbracandu-ma cu tricoul si camasa* Ce credeai ca voi continua?
Ash:Cam da....
Eu:Ce fata aveai zici ca ai vazut-o pe Nicki Minaj goala.... Vroiai sa continui?
Ash:Da. Sunt un mare prostovan puteam sa te fortez. Fuck my life! Erai in mana mea! Puteam sa ne "jucam" daca nu eram asa socat!
Eu:O mica intrebare.... De ce erai asa socat?
Ash:Fiindca nu te credeam inatare sa ma exciti asa rau...
Andy:Am venit! Porumbeilor!
Noi:Porumbei e ma-ta si Tac-tu...
Am deschis cadourile eu am primit decat un ceas de la Ash si cica la restu ca nu au putut sa imi aduca darul meu. Eu am dat la fiecare un ceas sau un parfum. Dar Evei i-am dat o rochie neagra pana in pamant cu multa dantela si urmeaza sa ii dau lui Andy un album cu poze pe care decat eu le am cu noi doi....
CITEȘTI
I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)
FanficVolumul 1:My life with BVB (BlackVeilBrides) pe contul @Dana04Habeanu07 Volumul 2:I'm Rockstar pe contul acesta DanielaDana77 Este vorba de o tanara de 23 de ani(la inceputu carti) pe nume Jessica Mary Phillip fica rockstar-ului Stefan Phillip (in...