Capitolul 22

57 7 0
                                    

Jessy pov.
Am ajuns la supermarket am intrat repede am cumapart vopsea de par incat sa ne ajunga amundurora am platit am iesit din supermarket si acum ne indreptam spre casa....

Ajungem acasa....
Intram in casa normal eu prima si vedem ca e cineva nou......
Ash :Iar v-ati imultit ma?
Jinxx:Nuuuu. Ea e Anna sora mea mai mica.....
Si arat spre o fata cu ochii negri....buzele albastre cu parul negru cu suvite multi colore era imbracata intr-un hanorac gri si blugi albastri inchis. Cred ca are 1,75-1,80 ....
Jinxx:Are 35 de ani...si a venit in vizita...
Ash:De care vizita?
Jinxx:Stai linistita are apartamebtul meu ca sa stea...
Ash:Eu doar vroiam sa intreb daca va sta cu noi sau nu ...usor frate...
Andy:Gata ai luat vopsea sa te vopsesti?
Eu:Sa ne vopsim! Buna Anna eu sunt Jessica ... incantata de cunostinta!
Anna:De asemenea!
Sammy:Hai sa va vopsiti!
Ash:Ne ne ne! O vopsesc eu si ea pe mine....
Eu:Eu?
Ash:Da iepuras! *si ma saruta dulce pe nas*
Eu:Pfffui! Ok! Te iubesc unicornul meu!(lol am si eu un unicorn de plus pe care il cheama Ash)
Mergem in baie si incepem sa ne vopsim....

Dupa 2 ore....
Eu:Gata! Voilà!
Ash:Ne sta bine!

Eu:Chiar sa sti! Hai sa le aratam si celorlalţi! Ma ia de mana si mergem in sufragerie unde se pare ca toti umblau pe telefoane

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:Chiar sa sti! Hai sa le aratam si celorlalţi!
Ma ia de mana si mergem in sufragerie unde se pare ca toti umblau pe telefoane....
Ash:Sunt gravid!*atrage atentia tuturor* Mikey vei fi tata!*toti cu gura cascata* Glumesc.... suntem gata....
Toti:Wooooooo *gura cascata.(⊙o⊙)*
Andy:Va sta excelent!
Eu&Ash:Oh mersi!
Eu:Si acum ce facem?
Loren:Pai cat e ceasul?
Andy:E 00:42....
Loren:Un film?
Toti:Daa....
Eu:Ok eu si Ash va lasam sa va uitati la film... noi mergem sa dormim....
Restu:Ok Noapte bună!
Eu&Ash:Noapte buna!
Urcam scarile pana in fata camerei noastre nu inante de a verifica daca copii dorm... intram in camera noastra ne pregatim pentru culcare... ne punem in pat, iar Ash ma ia in brate si ma saruta pe frunte.
Ash:Somn usor iubito!
EuSomn usor iubitule!
Si ma ia somnul in bratele sale puternice...
Loren pov.
Andy:Eu mam plictisit.... Lore vi sa ne plimbam?
Eu:Da...
Atunci Andy se ridica de pe canapea imi da mana ma ridic si eu si inaintam spre usa....
Anna:Plimbare placuta!
Andy:Multumim!
Si imi deschide usa si eu ies apoi el... inchide usa si ma ia de mana...
Andy:Unde vrei sa mergem?
Eu:In parc?
Andy:Ok.
Si mergem agale spre parc care nu stiu ...... Si vorbim despre tot felul de minunati....pana cand ajungem la....
Andy:Sti ce e ciudat ca Jessy nu putea sa ramana gravida ,dar a nascut doi gemeni ...
Eu:Stiu e ceva foarte surprinzator mama ei a născut-o decat pe ea si a murit dar Jessy a nascut doi si nu are nici pe dracu...
Andy:Si daca se intampla la noi l a fel?
Eu:Nu cred...∪ˍ∪
Andy:Nu trebuie sa fi suparata iubito! Asta e.... nu trebuie sa incercam...
Max pov...
Suntem in masina o ducem pe Anna acasa....
Mikey:Debia astept vacanta!
Anna:Dar nu e vacanta de vara deja?
Mikey:Ba da dar noi o sa mergem in Londra pentru doua luni.
Eu:Daca vrei si ai cum Anna poti veni si tu....
Anna:Mi-ar placea ..... dar nu vreau sa va deranjez....
Eu:Nicidecum...
Anna:Cand plecati?
Eu:Aaaaaaaa paaaaai.... peste 3zile...
Anna:O ce tare peste doua zile intru in concediu... sarputea sa vin.... Sa ma opriti si pe mine aici....
Eu:A da uitasem....*opresc masina* Ammmm te conduc?
Anna:Daca vrei....
Eu:Bine.... Mikey stai in masina
Mikey:Da ce sunt eu caine?
Eu:Cam da....
Mikey:Hahaha ce gluma buna.... pa Anna....
Anna:Pa!
Ies din masina si o iau agale indrumat de Anna spre apartamentul ei.....
Eu:Anna?
Anna:Da?
Eu:Ai iubit?
Anna:Nu..... tocmai acum o saptamana mam despartut de el....
Eu:De ce?
Anna:Pai el zicea ca are intalniri de afaceri si el se ducea la fosta lui....*spune plictisita*
Eu:Ce bou! Eu era sa imi violez propia sora....
Anna:Jessy?
Eu:Da ca pe atunci nu stiam ca suntem frati....
Anna:Am ajuns ....Mmm pa....
Eu:Pa. Somn usor....
Anna:Da mersi. Si tie dar cand ajungi acasa nu la volan.
Eu:*surad* Mersi.... Ne vedem maine....
Anna:Da...

Dupa o luna si doua zile.... ora 12:59am...... in drum spre casa de vacanta....
Jessy pov....
Conduc pe soseaua negra pentru a ajunge sa ies din intunericul si groazinicul intuneric al nopti,  pentru a iesi de pe strada care trecea printr-o padure si pentru a ajunge acasa... cat de frumos este cerul instelat sin seara asta... muzica linistitoare pe fundal... din ultimul meu album.... In my heart .... singura in masina... Merg spre casa unde ar trebui sa fie doar Ash... restu s-au dus in parcul de distracti... este o seara perfecta... frumos cald cerul senin...  ajung in fata conacului.... ma dau jos din masina... imi iau geanta mea si telefonul incui masina si ma indrept ganditoare spre usa casei ca sa o deschid si sa intru in ea. ..... acum urc scarile incet pasesc pe gresoa rece a scarilor... CE AR PUTEA SA STRICE SEARA ASTA ASA MINUNATA? ma indrept spre dormitorul meu...si al lui Ash. Deschid usa....  imi cade geanta...  telefonul si el cade si la contactul cu gresia se sparge. CHEILE cad si sparg gresia facand un zgomot asurzitor in casa unde credeam ca e doar Ash. Ochi incep sa elibereze lacrimi mari si fierbinţi care se scurg pe obraji mei. Nu imi vine sa cred!  Am vedeni? Visez? Nu imi vine să a cred ce imi vad ochii...  Anna era aproape goala peste Ash si ip saruta iar el nu se împotrivea....
EU: Spune-mi ca visez !
Ash:Jessy! Iubito! Nu stiu ce s-a intamplat!
Eu:Cum nu sti daca ai fost aici? Ce te-a paralizat?
Ash:Jessica! Asculta-ma!
Eu:Ce sa ascult? Minciuni? Cum ai putut sa faci asta? Sti ce zi e azi?
Ash:Mda...
Eu:Ce zi? A da era aniversarea noastra...  faceam 7 ani de casnicie... Si de acum in colo se va numi de despartire! Sa nu te mai vad!
Ash:Si copii?
Eu:Acum te gandesti la copii? De ce nu te-ai gandit inainte? Copii....  unu va veni la mine unu la tine daca iti convine daca nu amundoi la mine si gata! Pa! Ne vedem la judecatorie cand ajungem in California!
Ash:Iubito.....
Eu:Nicio "iubito"! Nu mai sunt iubita ta nici iepurasul tau nici sotia ta! De acum sa imi vorbesti ori cu Jessica ori cu Marry ori cu domnisoara Phillip! ... sa nu ma mai cauti! A da.... trebuie sa imi cumeri telefon. Ca mi-l-am spart....
Ash:Bine domnisoara Phillip ...  o sa ti pun in cont. 
Eu:Asa te vreau! Pa!
Imi iau geanta telefonul si cheile. Si ma indrept spre masina dar il vad pe Max si pe Mikey cum se dau jos din masina....
Max:Jessi! Ce ai patit?
Eu:Ash...... ma inselat ....cu Anna....
Max:Oh surioara! Imi pare extrem de rau! Unde ai de gand sa pleci?
Eu:la un hotel ceva
Max:Nu! Vei sta cu noi in casa! Si acum si cand vom ajunge in California!
Eu:Mersi! *incepand sa plang mai tare*
Mikey:Gata Jessy! Nu mai plange te rog!*si ma ia in brate* Nu merita !
Eu:Mesi!

Dupa 3 luni de la despartire.... ora 1pm.
JESSY pov.
.... Acum stau in casa VNB alaturi de Sara,  Max ,Makey si restul trupei... Am iesit din trupa BVB si acum subt meneger de imagine la VNB. Mikey ma ajuta cu starea mea si starea Sarei ...frumos din partea lui.... Stamd asa pe ganduri imi aud numele ....
Mikey:Jessy!
Eu:Hă?  Ce s-a intamplat?
Mikey:Ma uit l a tine de 20 de min si de atunci te tot uiti in gol... Te simti bine? *se aseaza langa mine*
Eu:Da.....*mint*
Mikey:Hai.....Jessy sti ca nu ma poti minti pe mine!
Eu:Ai dreptate.... nu sunt bine...
Mikey:Vrei sa iesi in oras cu mine?
Eu:Nu stiu ce sa zic....
Mikey: Hai Jessy, ca nu ai mai iesit in oras de mult timp... mai ales ca Sara este la scoala... hai Jessy...
Eu:Bine. Vin!
Mikey:Hai du-te si schimbate! In 30de minute sa fi gata!
Eu:ok...
Mikey:..........

I'm Rockstar Volumu 2 (f.f BVB/f.f ASHLEY PURDY)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum