#2

4.4K 98 1
                                    

POV Olivia

Ik schrik wakker ik had zo'n erge nachtmerrie over hem. Ik lig nog een kwartier te draaien in mijn bed maar ik kan niet meer inslaap vallen. Dan sta ik maar op en loop naar de badkamer, ik spring snel onder de douche en trek dan mijn kleding aan (zie media). 'Iedereen naar beneden vandaag is adoptiedag en de adopteerders zijn er met 5 minuten' schreeuwt Rita als ik net klaar ben. Ik loop de trap af en zie dat iedereen al klaar staat, ik ga rustig staan en dan gaat de bel. Rita doet open en dan hoor ik alle meisjes naast mij gillen en ik krijg er bijna een gehoorbeschadiging van. 'Iedereen stilte' schreeuw ik hard, ze luisteren niet dus dan nog een keer 'Iedereen koppen dicht', iedereen draait zich om naar mij ik zucht en zeg 'dat zijn ook maar mensen'. Een jongen met krulletjes loopt naar me toe en de andere jongens lopen naar de andere meisjes toe. De jongen met krulletjes voor me vraagt 'hoe heet je en hoe oud ben je?' 'Ik ben Olivia en ik ben 17 jaar' 'Oke en wat zijn je hobby's?' 'Mijn hobby's zijn tekenen, gitaar spelen, piano spelen en zingen' De jongen met krulletjes knikt en loopt weg.

POV Harry

Ik knik en loop naar de jongens en zeg de informatie over Olivia, de andere jongens vinden haar wel goed klinken en dan lopen we naar Rita. 'Hallo Rita we hebben gekozen' 'Wie hebben jullie gekozen dan?' 'We willen graag Olivia adopteren' 'Oke dat kan volgen jullie mij maar even' We lopen achter haar aan het kantoortje in en we tekenen de papieren. 'Oke dat is dan geregeld zeg maar tegen haar dat e haar spullen mag pakken' We lopen naar Olivia toe en Louis zegt 'We hebben je geadopteerd pak je spullen maar' Ik zie dat Olivia tranen in haar ogen krijgt en dan de trap oprent. De jongens en ik kijken haar verbaast na.






One Direction adopted me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu