#6

3.6K 84 2
                                    

POV Olivia

Droom

Hallo Olivia ben je me al vergeten, ik draaide me om en daar stond HIJ de man die me hele leven heeft verwoest, 'ik zou maar oppassen voor die vriendjes van je ze zullen hetzelfde als mij doen' Ik zag de jongens verderop staan en ik liep naar ze toe, ze hadden een gemene grijns op hun gezichten ik werd er bang van maar liep toch naar ze toe. Ze haalden hun armen achter hun rug weg ze hadden allemaal wat anders in hun handen de ene een honkbal knuppen de ander een riem enz, Ze liepen op me af en begonnen me te slaan ik schreeuwde het uit van de pijn de tranen liepen over mijn wangen 'Iemand help me, AUWWW'

Ik werd wakker en zag alle jongens met een bezorgte blik om me heen staan, Zayn liep naar me toe en trok me in een knuffel, ik barstte in huilen uit. 'Wil je je droom vertellen?' Ik knikte en vertelde me hele droom de jongens keken een beetje verbaast en vroegen toen 'wie is hij?' Ik snikte en zei 'toen ik 13 was ben ik ooit een keer eerder geadopteerd' Ik barstte in huilen uit en verstopte mijn hoofd in Zayn zijn shirt, toen ik uitgehuild was zag ik dat het 03.00 uur s'nachts was, alle jongens liepen naar hun kamer, Zayn wou net opstaan maar ik trekte hem terug 'Wil je vanavond bij mij blijven' Hij knikte en ging bij me liggen, hij legde beschermend een arm om me heen en ik viel toen in een droomloze slaap.

Toen werd ik om 12.00 uur wakker en zag dat Zayn niet meer naast me lag, ik sprong onder de douche en trok mijn kleding aan (zie media). Ik liep naar beneden en zag dat iedereen aan het ontbijten was, ik liep naar de keuken en pakte een glas melk de jongens keken me aan en toen vroeg Niall 'hoef je niet meer te eten?' 'nee, ik eet s'ochtends nooit zoveel' toen vroeg Zayn 'Olivia mogen we je wegen' Ik werd bang en knikte toen hun klaar waren met eten hielp ik met afruimen en stopte snel 2 jampotten in mijn zakken, ik moest op de weegschaal en er stond dat ik 55 kilo was ik zuchte van opluchting en toen vroeg Louis 'wat heb je in je zakken?' 'Niks' zei ik snel en liep de kamer uit en snelde naar mijn kamer en deed de deur op slot. Ik hoorde geklop op de deur en iemand die vroeg 'doe die deur open anders pak ik gewoon de reservesleutel' Ik liep naar de deur en deed hem open en sprong snel op mijn bed onder de dekens. 'Ik hoorde Zayn vragen als ik nog een keer mee wou komen om te wegen, ik schudde mijn hoofd maar toen werd ik opgetild door 4 jongens aan mijn armen en benen. Ik zuchtte en zag dat we weer in de badkamer waren ze zette me op de weegschaal en daar stond de keiharde waarheid 45 kilo, de jongens schrokken en ik kreeg tranen in mijn ogen en rende snel naar mij bed.





One Direction adopted me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu