POV Olivia
Ik was net terug in het hotel na te denken wat ik het beste kan doen met Niall, ik loop even de woonkamer in en vraag of Zayn mee wil komen. Als we weer in mijn kamer zijn begin ik met praten 'Zayn wat moet ik doen, ik hou echt van Niall' 'volg je hart vertel het hem' 'maar wat als hij me niet meer wil zien' 'dan is het een idioot want je bent het beste meisje ooit' zegt hij en ik lach. 'Zayn' 'ja' 'je weet toch die ene keer dat ik en Niall naar het managment moesten' hij knikt 'wil je weten wat ze zeiden' hij knikt en ik neem een hap lucht 'hij wil dat we het uitmaken, en dat hij met een beroemder iemand moet daten' zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Na een tijdje begint Zayn te praten 'je moet het hem vertellen' ik knik en we lopen samen naar de woonkamer 'Niall kun je even meekomen' hij knikt en samen lopen we naar onze kamer. Ik begin meteen nerveus te worden Niall legt een hand op mijn knie 'wat is er je kan me alles vertellen' ik knik en begin met praten 'ik ben zwanger' Niall kijkt voor zich uit en zegt niets 'Niall, Niall zeg alsjeblieft iets' 'het is toch wel van mij' 'ik denk het n' hij kapt me af maar ik wou zeggen ik denk het Niall 'hoe kun je vreemdgaan, slet' 'Niall' maar hij kapt me weer af 'pak je spullen en ga weg het is over' 'Niall laat het me uitleggen' 'nee ga weg' hij laat me niet eens uitpraten 'best, als je me niet eens laat uitpraten' ik pak me spullen snel en kijk snel naar de vluchten die er gaan 'Florida' daar ga ik heen, ik boek snel en loop daarna de trap af en zie iedereen daar staan 'Zayn kan ik je nog heel even spreken' 'ja' 'Zayn ik heb het hem vertelt, maar hij liet me niet eens uitpraten' zeg ik met tranen. 'Zayn neemt me in een knuffel ik fluister nog in zijn oor 'ik ben in Florida' hij knikt, ik trek terug en geef hem een brief 'geef deze aan Niall en zeg dat ik weg ben, je moet me niet zoeken' ik zie dat hij ook tranen in zijn ogen heeft 'kom me niet zoeken' en met dat pak ik me koffers en stap in mijn auto op weg naar het vliegveld.
POV Zayn
'NIALL' roep ik door het hele huis, hij komt de trap afgelopen 'deze moest ik je geven van Olivia, en als je het hebt gelezen zoek haar niet' zeg ik met tranen in mijn ogen hij kijkt verward, hij pakt de brief en loopt naar boven ik loop ook naar boven en begin te huilen, mijn zusje is weg en ik mag haar niet zoeken maar ik weet dat ze in Florida is.
POV Niall
Zayn gaf me net de brief en ik maak hem nou open ik kan niet geloven wat er staat:
Lieve Niall
Het spijt me dat je me niet geloofde maar de baby is van jou, het is niet jouw schuld dat je niet wou luisteren maar ik ben er toch vandoor gegaan. Ik ga niet meer mee touren en ben nu denk ik in het vliegtuig. Ik ga ergens anders heen wonen want ik wil hier niet zijn met alle herinneringen die wij hier hebben gehad. Zoek me niet ik zal je vanzelf wel zien of bellen.
Ik zal altijd van je houden,
-xox- Olivia
Ik huil nu me ogen uit, en denk het enige wat ben ik een lul.
POV Olivia
Ik zit nu in het vliegtuig naar Florida en zoek naar mooie huizen, ik heb een mooie grote gezien met alles erop en eraan en niet eens zo duur. Als ik hem heb gekocht kan ik er direct in als ik ben geland. Naast me zie ik een meisje zitten net zou oud als mij en ze huilt 'hey wat is er' 'mijn vriendje heeft me net gedumpt en ik kan nergens heen' 'je kan wel bij mij wonen ik heb hetzelfde maar ik ben ook nog eens zwanger' zeg ik met een lachje, 'als het mag heel graag' 'hoe heet je en hou oud ben je?' ik ben Scarlet en ik ben 16 jaar maar je mag me Scar noemen' zegt ze ik lach 'ik ben Olivia Malik maar dat mag niemand weten daarom ga ik als we er zijn eerst me haar verven en kleurenlezen kopen, en ik ben 17' 'waarom mag niemand het weten' 'omdat mijn broer me anders gaat zoeken' ze knikt en samen kijken we naar het huis op de laptop. Als we er zijn zie ik mijn mooie auto al staan, we pakken onze bagage en lopen naar mijn auto. We gaan eerst naar de stad en lopen naar de kapper, ik heb nu blond haar en groene ogen. Als we klaar zien gaan we langs de Mac en daar nemen we eten. Als we bij mijn nieuwe huis aan komen kijkt Scar haar ogen uit en ik hoor haar een wauw zeggen. Ik lach en we lopen naar de garage hier Scar deze auto is voor jou' ze kijkt me met grote ogen aan. Na een tijdje in schok te kijken begint ze op en neer te springen en me te knuffelen 'dankje, dankje, dankje' 'mag ik wat vragen?' vraag ik als we binnen in het huis op de bank zitten 'vraag maar raak' 'waar zijn je ouders' ze kijkt ineens heel verdrietig 'ze zijn overleden ik leefde bij mijn vriendje en anders moet ik naar het weeshuis' 'ik heb een goed idee' ik kijk haar even aan 'ik ben 18, dus mag ik je adopteren' ze glundert en begint me te knuffelen. Als we allebei een kamer in het huis hebben gekozen bellen we naar het stadhuis om haar achternaam naar Malik te veranderen en te zeggen dat ik haar geaopteerd heb. Als dat is gedaan doen we allebei een onesie aan en gaan we op de bank liggen een film kijken, halverwege de film val ik in een diepe slaap.
POV Scar
Ik hou nou al van Liv ze is als een moeder voor me we gaan morgen shoppen, het is echt kut voor haar dat haar vriend haar verlaten heeft en ze is nog wel zwanger ook. Als ik hem ooit te pakken krijg he dan ga ik hem verrot slaan en ik krijg een grijns op mijn gezicht. Na een tijdje vallen mijn ogen ook dicht en val ik in een diepe droomloze slaap.
JE LEEST
One Direction adopted me!
FanfictionOlivia Jane Knight is nu 17 jaar en woont al sinds haar 6de in het weeshuis, ze is ooit een keer geadopteerd maar daar praat ze nooit over. Ze wordt ook nog gepest omdat de andere kinderen vinden dat ze dik bent. Ergens op de wereld loopt haar broer...