POV Liv
'Scar doe rustig' zei ik, maar dat deed ze niet en ze liep op Niall af en begon de shit uit hem te slaan. Ik liep naar Zayn toe en begon me even op hem uit te leven, ik begon hem een paar keer heel hard te slaan en de andere jongens die deden niks. Die bleven maar geschokt kijken.
Na een paar keer meer slaan was ik klaar en keek ik wat ik heb aangericht, blauw oog, waarschijnlijk gebroken neus en die bloed ook nog en nog een paar verwondingen. En toen keek ik naar Harry, Louis en Liam en zei heel droog 'hallo' 'wtf doe jij' riep Liam hard en toen werd ik echt boos. Ik denk dat mijn ogen zelfs zwart werden want ja ik ben nog steeds een zeemeermin en die veranderen van oog kleur. Hij keek me bang aan en deed een paar stappen naar achter samen met de andere jongens en nou stond Scar ook op en ik zag dat hij er nog erger dan Zayn aan toe was.
'WIL JE WETEN WAT ER IS?' vroeg ik met mij ogen op onweer.
POV Liam
'WIL JE WETEN WAT ER IS' riep ze heel hard en ik zag dat haar ogen nog steeds zwart waren, maar hoe kan dat maar ja dat komt later wel. 'Ja' zei ik heel droog en ze keek me aan 'IK HEB HIER DRIE JAAR ALLEEN GELEEFT MET JACK EN SCAR, NIALL HEEFT ME ACHTERGELATEN DOOR MET IEMAND VREEMD TE GAAN TWEE KEER, HIJ IS NIET EENS NAAR DE EERSTE VERJAARDAG VAN JACK ZIJN ZOON GEWEEST, ZAYN DIE ME EEN FREAK HEEFT GENOEMD OVER IETS WAAR IK NIETS AAN KAN DOEN, IK DIE ME ZELF SNIJDT EN IK DIE NOG STEEDS ANOREXIA HEB OMDAT IK BIJNA NIKS MEER HEB OM VOOR TE LEVEN, ALLEEN JACK EN SCAR' schreeuwde ze heel hard en daarna zag ik haar ogen naar blauw veranderen, en stormde ze de woonkamer in. Nu voel ik me schuldig en in de andere ogen van de andere jongens zag ik dat ook en daarna stormde Scarlet ook de woonkamer in.
POV Luuk
Ik hoorde hard geschreeuw, daarna hoorde ik Liv allemaal dingen schreeuwen dat ik niet kon geloven. Dat ik dat nooit in haar heb gezien, ze stormde de woonkamer in met Scar achter haar aan en toen pakte liep ze naar de keuken en pakte wat maar ik kon niet zien wat. Daarna liep ze naar boven ik denk haar slaapkamer van Olivia waar niemand in mag komen.
Een paar minuten later zaten we allemaal behalve Olivia hier omdat Olivia nog in het huis was. Opeen begon Scar te praten 'ik kan er niet meer tegen ik ga erheen' en ze liep de trap op naar Olivia.
POV Scar
Ik de slaapkamer in en zag dat alles op z'n kop lag, ik liep door en ik hoorde gesnik dus daar liep ik heen. Daar zag ik iets wat ik liever niet had gezien. Olivia met een scheermesje over haar arm te snijden. Ze keek me aan en ik zag dat heel hard moest huilen, ik kreeg zelf ook tranen en rende snel terug naar de woonkamer om te roep naar Luke. 'Luke kom snel, alsjeblieft' snikte ik en hij de slaapkamer in met mij erachteraan.
Opgegeven moment bleef Luke stokstijf staan en ik zag dat hij in de opening van de badkamer was. En toen liep hij snel naar de keuken waar een EHBO - kist lag en begin Olivia haar arm te verwikkelen met verband.
POV Olivia
Ik was zo zwak ik kon er even niet meer tegen, ik had al een jaar niet meer gesneden maar het moest wel. 'Sinds wanneer?' vroeg Luke 'ik had het al een jaar niet meer gedaan' zeg ik en keek naar mijn handen. 'Waarom?' vroeg hij weer en ik keek op en zag dat Scar en Luke allebei tranen over hun wangen hebben lopen en ik begon ook weer te huilen. 'Ik kon er gewoon niet meer tegen, Scar en Jack waren de enige die me nog sterk wisten te houden' zei ik zacht maar net zo hard dat ze het konden horen.
Na een tijdje deed ik mijn make - up opnieuw en wat water in mijn gezicht dat het niet meer lijkt dat ik heb gehuild. We liepen met z'n allen naar beneden en daar zag ik Jack naar me toe rennen 'mama' riep hij blij en ik glimlachte naar hem, we liepen naar de keuken en daar gaf ik hem wat te eten maar ik pakte een cracker en wat water. Toen we het ophadden ging ik in de woonkamer zitten en opgegeven moment begon Zayn te praten.
'Liv ik weet dat ik je pijn heb gedaan' en ik keek naar beneden 'het spijt me echt van wat ik heb gezegd je hebt er ook niks aankunnen doen' ik blijf stil en dan vraagt Liam 'is het echt waar wat je net allemaal zei?' en ik keek op en de jongens zagen dat ik aan het huilen was en ik zag zelfs de jongens aan het huilen en ik knikte. Daarna begin Niall te praten 'Olivia ik wilde er echt zijn maar het mocht niet van het management, ik moest van hun op date' 'waarom was je dan niet gewoon weggegaan' vroeg ik en hij bleef stil 'dat is wat ik dacht, en dan niet even denken, het wat zou Olivia hiervan vinden' en ik zuchtte en ging verder 'en geen eens een gefeliciteerd met Jack, nee gewoon niks die keer, je hebt geen eens kunnen horen mama en dada' en ik zag dat Niall nou moest huilen.
Paul kwam binnen 'jongens jullie moet..' maar toen zag hij ons en zag dat iedereen hier zat te huilen. 'wow wat is hier gebeurt' 'niks..' zeg ik snel en hij knikt en maakt zijn zin af 'jongens we moeten gaan' 'ik liep nog snel naar Louis, Harry, Liam en Zayn en zei 'ik vergeef het jullie' en ze klinkte opgelucht totdat ze begonnen te vragen 'ben je er echt een?' 'en waarom veranderde je oogkleur?' 'Ja ik ben er een en me oogkleur veranderde doordat mijn stemming wisselde' en ze knikte en ik gaf ze nog een knuffel en toen kwam ik bij Niall en fluisterde in zijn oor 'ik vergeef je' en gaf een kus op zijn wang. Daarna zei ik nog doei tegen Scar en 5sos en toen werd ik achtergelaten met Jack.
Na een tijdje tv kijken heb ik Jack bij mij in bed gelegd en vielen we samen in slaap, ik met een arm om jack heen.
JE LEEST
One Direction adopted me!
FanficOlivia Jane Knight is nu 17 jaar en woont al sinds haar 6de in het weeshuis, ze is ooit een keer geadopteerd maar daar praat ze nooit over. Ze wordt ook nog gepest omdat de andere kinderen vinden dat ze dik bent. Ergens op de wereld loopt haar broer...