#30

1.5K 39 7
                                    

Hierboven is hoe Scarlet eruit ziet!

POV Liv

Het is nu alweer 6 maanden later dat de jongens weg zijn en Jack is nu 7 maanden en 1 week. Vandaag ga ik naar de jongens toe om ze op te zoeken. Scar gaat ook mee en volgens mij heeft ze er niet zoveel zin in.

POV Scar

Ik heb er totaal geen zin in om naar de man te gaan die me moeder heeft laten vallen, ja ik noem haar gewoon mijn moeder problemen mee? Ik vindt het raar want als mijn moeder wel met hem gaat trouwen dan is hij mijn vader *kots geluid* "Scar kom je we moeten gaan' ik zucht en we gaan gelukkig maar een weekje en ze zijn nu in Spanje en het is daar nu super warm. Ik stap in de auto en we rijden naar het vliegveld, als we de gate en alles hebben gevonden kunnen we al boarden en we vliegen natuurlijk eerste klas. Als we opstijgen doe ik mij oortjes in en luister naar Angel with a Shotgun van de Cab.

*na de vlucht*

We zijn aangekomen in Spanje en daar is het nu 14.00 dus bijna geen tijdverschil, we pakken onze bagage en stappen in onze auto die we hebben over laten vliegen. We stappen in Liv's rode Lamborghini en we rijden naar het hotel van de jongens die vast nog lopen te pitten omdat ze gister avond een concert hadden en vast nog hebben gefeest. We lopen het gebouw binnen en zeggen tegen de vrouw achter de balie dat ze Olivia het zusje van Zayn is en ze moet het bewijzen dus ze laat haar ID zien. Als ze het gelooft krijgen we de sleutel en de verdieping te horen waar we moeten zijn. Olivia loopt voorop bij de jongens naar binnen.

POV Olivia

Ik loop voorop en zie dat alle jongens al voor de tv zitten behalve Niall. Als ze mij zien beginnen ze op me af te rennen en Louis pakt Jack en daarna springen ze op me om me te knuffelen. 'Waar is Niall?' vraag ik en alle jongens kijken elkaar aan en daarna kijken ze me met medelijden aan raar? Ik loop richting de kamer met het bordje Niall Horan maar ik hoor de jongens nog schreeuwen 'nee niet doen' , maar ik luister niet en klop op de deur en ik doe open. En daar krijg ik de schrik van mijn leven.


LIEDJE GAAT OVER NIALL!

POV Niall

Ik en de jongens waren gisteren zo dronken dat ik niet een meer weet wat er is gebeurt, ik wordt wakker en zie dat er een naakt meisje naast me ligt, wanneer is dat gebeurt? Wat is er gisteren gebeurt? Ik hoor een klop op de deur en er komt iemand binnen die een beetje wazig is, ik wrijf in mijn ogen en zie dat Olivia daar staat met tranen in haar ogen. Ik zie Jack ook komen kijken en daarna pakt Olivia hem op en loopt weg, ik trek snel een onderbroek aan en een joggingbroek en loop de woonkamer ding en zie daar alle jongens om Liv heen zitten en Liv die loopt voor haar uit te staren terwijl tranen over haar wangen heen lopen. Ik loop naar Liv toe en ga op haar ooghoogte zitten 'Liv kijk alsjeblieft' maar ze beweegt niet ik raak haar arm aan maar ze trekt hem snel weg 'raak me niet aan' en ik voel de tranen nu in mijn ogen. Ik heb haar zoveel pijn gedaan, ik denk even na totdat ik haar hoor zeggen 'ik blijf hier een week en jij blijft bij me uit de buurt en ook uit de buurt van Jack' en dat doet pijn. 'Ga maar terug naar je slet en niet bij mij' en dat deed pijn. 'Liv het spijt me ik hou zoveel van je, ik wil je niet kwijt ik weet het ik was dronken en dat was stom en dat is ok eigenlijk geen excuus, maar alsjeblieft ik hou van je Liv' 'ik denk er over na maar blijf de rest van de week uit mijn buurt' zegt ze en ik haal opgelucht adem en had nu pas door dat ik me adem inhield. Ik sta op en zie Zayn naar me toe lopen hij wil me net slaan maar dan zegt Liv 'doe het niet Zayn, hij is het niet waard' en Zayn vloekt nog wat onder zijn adem en loopt weg.

POV Scar

 Zayn loopt bij hem weg en ik zie Olivia niet naar mij kijken dus ik loop op Niall af en begin hem te slaan opgegeven moment duw ik hem op de grond en ik ga op hem zitten en begin hem verder te slaan. 'Scar stop' hoorde ik hem zeggen ik leunde naar voren en fluisterde in zijn oor 'nog een keer zo'n stunt en je bent er niet meer' en ik voelde hem schrikken. Ik klom van hem af en ging naast Liv zitten die me een knuffel gaf. Opgegeven moment kwamen de jongens weer binnen met Jack, huh wanneer zijn die weggegaan.

*1 week later*

Liv en ik gaan vandaag weer naar huis en Liv gaat nu tegen Niall zeggen of het nog aan is of niet. 'Niall ik hou echt van je maar dat je vreemd ging is heel laag' en hij keek omlaag lekker voor hem 'maar ik geef je nog een kans, vooral voor Jack maar ook een beetje voor mij' zei ze en blusde. Ze zoende elkaar nog en daarna gingen we met z'n allen het  vliegtuig in.

*na de vlucht, thuis*

We waren weer thuis en we waren allemaal moe omdat het al 11 uur in de avond was, in het vliegtuig hadden we al gegeten dus we gingen allemaal direct naar bed. Ik kleedde me om en deed me ogen dicht, opgegeven moment voelde ik iemand in mijn bed komen en een arm om me heen leggen. Ik rook even en wist dat het Liv was 'welterusten, ik hou van je' 'ik ook van jou' zei ik nog en toen vielen we samen in slaap.

One Direction adopted me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu