#26

1.6K 48 7
                                    

POV Liv

Weer een maandje later en vandaag komen Zayn en Louis. Ze gaan ook mee om te kijken naar de echo van de baby, en dan weten we het geslacht ook. Ik wordt wakker en zie dat het 10.00 uur is. Ik maak Scar wakker en bedenk me dan dat ze binnenkort ook weer naar school moet. 'Scar sta op we moeten zo Zayn en Louis ophalen' ze knikt en ik loop vanuit haar kamer naar de keuken en maak een lekker ontbijtje. Als ze het op heeft kleden we allebei aan. (ik links, Scar rechts) 'Scarboo ben je klaar' 'ja livboo ik ben klaar' ik lach en we stappen in onze witte lamborgini deze keer opweg naar het vliegveld. Als we er zijn zie ik Zayn en Louis al lopen. Ik loop naar ze toe en leg mijn handen op Zayn zijn ogen, hij draait om en ziet me en dan heeft hij tranen in zijn ogen en dan begin ik ook te huilen damn hormonen. Als we naar de auto lopen kijken de jongens met open mond 'mondjes dicht' zegt Scar en ze begint te lachen. Als we alles in de auto hebben rijden we naar het ziekenhuis.

POV Zayn

Ik zie haar weer eindelijk, haar buik is al wel gegroeit maar nog niet erg ze is pas 4 maanden. Als we bij het ziekenhuis zijn moeten we wachten in de wachtkamer 'mrs Malik' zegt een dokter, we geven allemaal een hand en daarna lopen we naar een kamer. Liv moet liggen op een stoel en de dokter doet een soort spul op haar buik. Daarna gaat hij er over heen met een soort camera ding en dan kijken we op de monitor waar we iets zien zitten. De dokter kijkt even en zegt dan het wordt een jongen. Olivia begint te huilen en mompelt iets van een damn hormonen en daardoor schiet ik in de lach 'ik weet een naam' zegt Liv ineens 'Jack Daniel Malik' en ik begin te lachen. Als we een kopie hebben van de echo gaan we naar haar huis. Als we bij het huis komen kijk ik me ogen uit en mijn mond hangt open en die van Lou ook 'mondjes dicht' zegt deze keer Olivia tegen ons. Als we binnen komen zie ik dat het heel mooi is ingericht ook met allemaal foto's van Liv met de jongens maar ook rara van Scar en Liv.

Als ik en Lou allebei een kamer hebben lopen we naar beneden naar de keuken waar ik Liv en Scar iets zie maken en laat ik zeggen het ruikt verukkelijk 'wat maken jullie' 'pizza' schreewen Liv en Scar allebei 'Scarboo praat me niet na' 'maar Livboo jij praat mij na' zeuren ze en ik lach om de bijnamen. Na een tijdje hebben we allemaal een pizza en eten we die op en zou ik zeggen ze zijn nog lekkerder dan die van Harry. 'Liv je mag altijd wel voor me koken' zeggen ik en Louis tegelijk en de meiden kijken ons aan van creepy. 'Maar wie is dat meisje naast je dan' vraag ik en Louis knikt ook nieuwsgierig 'Ik kwam haar tegen in het vliegtuig en daar kwam ik erachter dat ze een wees is dus heb ik haar geadopteerd'. we kniken allebei en na een tijdje gaan we allemaal naar boven maar ik loop achter liv aan naar haar kamer en ga achter haar liggen, ik geef haar een kus op haar kruin en dan vallen we samen in slaap.

1 week later en we moeten weer naar huis, we nemen al afscheid bij haar huis en Liv zegt dat we allebei een auto van haar mogen hebben ik koos de rode lamborgini en Louis koos de zwarte ferarri. Als we weer op het vliegveld zijn moeten we de auto in het vliegtuig rijden en daarna zoeken we onze plekken en gaan we weer naar huis toe. Jammer dat Liv niet mee is maar de vliegrit was toch maar iets van 5 uur. Na het landen reden we het terein van het gezamenlijk huis op en de jongens kwamen allemaal naar buiten gerent met de vraag 'van wie zijn die auto's' ons zeggen we en dan hoor ik een toeter en zie daar nog drie auto's staan. Olivia is veel te goed Liam heeft een witte ferarri, Niall heeft een blauw lamborgini en Harry heeft een zwarte lamborgini. 'Maar van wie hebben we deze' vraagt Harry en alle jongens kijken naar mij en Louis. Van Liv zeggen we allebei tegelijk en de jongens beginnen heen en weer te springen en ik begin met filmen en ze schreeuwen allemaal dankje Liv. Ik stuur het filmpje naar Olivia.

POV Liv

Zayn heeft me net een filmpje gestuurt en ik kijk het en lach me kapot samen met Scar. ik stuur nog een graag gedaan en daarna klim ik me bed weer in omdat ik heel moe ben. Scar klimt bij me in bed en we vallen samen weer in slaap.

One Direction adopted me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu