#3

4.3K 99 7
                                    

POV Olivia

Dan komen de jongens uit de kamer en een met bruin haar zegt 'Pak je spullen we hebben je geadopteerd' Ik krijg tranen in mijn ogen en ren snel naar boven. Ik wil niet worden geadopteerd al helemaal niet door 5 jongens misschien gaan ze wel hetzelfde doen als hem. Dan pak ik mijn koffer onder mijn bed en prop daar alles in boven op leg ik mijn tekenblok en mijn enige foto die ik nog heb met mijn familie. Dan loop ik rustig naar beneden en zie dat de jongens al klaar staan. 'kom je mee we gaan naar huis toe' zegt de jongen met blond haar. Ik knik en we lopen naar de auto, als iedereen erin zit vraag ik aan ze 'hoe heten jullie eigenlijk en waarom werden al die meisjes zo gek toen ze jullie zagen?' De jongens kijken me aan alsof ze een spook hebben gezien en die met het zwarte haar vraagt dan 'je kent ons echt niet he?' dan stelt iedereen zich voor de jongen met het blonde haar is Niall, die met de krulletjes is Harry, die met het bruine haar is Louis, en die andere met het bruine haar is Liam en die laatste met het zwarte haar heet Zayn, die naam komt me erg bekent voor.

Dan komen we aan bij een groot huis en rijden ze de oprit op. Ik staar er met open mond haar en dan zegt Harry 'je vangt vliegjes babe' Ik word rood van schaamte en loop snel door terwijl ik Harry nog hoor grinniken, we lopen naar binnen en dan vraag ik direct als ik naar mijn kamer mag. Ze knikken en lopen dan voorop naar mijn kamer, wauw is het eerst wat ik eruit krijg. De jongens lopen dan naar beneden en gaan eten maken na een kwartier is het eten klaar en roepen ze me naar beneden. Ik loop naar beneden en pak niet zoveel eten, de jongens kijken me raar aan maar zeggen er niks van als ik klaar ben met eten vraag ik als ik naar de wc mag en ze knikken. Ik loop naar de wc en kots snel alles uit ik spray snel met de luchtverfrisser en loop dan weer terug.



One Direction adopted me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu