POV Liv
Ik en Scar wonen hier nu al een maand. Ik heb nog geen contact gezocht met de jongens maar vandaag ga ik skypen met Zayn. Ik en Scar hebben nu allebei een overvolle inloopkast hahahhaa, ook met allemaal van die zwangerschaps kleren en die zijn lelijk! Ik ben nu ook al 3 maanden zwanger en we zijn gisteren ook naar het ziekenhuis gegaan en alles goed gaat goed en we moeten volgende maand weer komen voor een echo en dan weten we het geslacht, ik hoop een jongentje. Niall heeft nog wel een paar keer gebelt maar ik heb gewoon een nieuw nummer genoemen ik ben nu niet meer verdrietig maar meer boos dat hij me niet eens liet uitpraten. Het leuke is dat Scar me nu ook al mam noemt. (Ooh ja ik heb van Scar gemaakt dat ze 16 is als je dat niet wist)
Ik zit nu op Skype met Scar naast me, we hebben de grootste lol samen, laatst zijn we naar een waterpark gegaan en we zijn naar het strand gegaan. Niemand weet wie ik ben en ik heb hier ook al een baan. Ik ben nog steeds een zangeres maar ik neem het niet meer op. Ik heb Simon laatst nog gesproken en hij heeft het contract gescheurt wegens alle omstandigheden. Ik zie net dat Zayn online is en ik roep snel Scar erbij en zet haar ervoor. Ze drukt op bellen en ik zie dat hij opneemt.
'Wie ben jij' zegt Zayn
'Ik ben Scarlet, wie ben jij?' vraagt ze
'Ik ben Zayn'
'Ooh ja jij zit in de band samen met die fucker die mijn moeder haar hart heeft gebroken'
Ik kom binnen en lach me kapot om wat ze zei en zie Zayn met een geschrokken gezicht zitten, ik lach me kapot. 'Wie ben jij' vraagt hij en ik doe mijn kleurenlenzen uit 'ik ben Malik, Olivia Malik' zeg ik als ik in een james bond positie ga staan en dit is Malik, Scarlet Malik zeg ik trots. Hij kijkt een beetje raar 'hoe bedoel je Scarlet Malik' 'ik heb gaar geadopteerd' 'oke, wat is er met je haar gebeurt en waarom die lenzen' 'niemand moet me toch herkennen' zeg ik met een duh-toon. 'Zayn?' hij knikt 'wil je misschien volgende maand komen' 'alleen of?' 'het liefst alleen maar je mag ook wel een van de jongens meenemen behalve Niall' zeg ik 'hoe gaat het eigenlijk met hem?' 'slecht, maar ja had hij maar naar je verhaal moeten luisteren' 'ja, ik heb ook gezien dat hij met iemand anders aan het daten is' hij knikt 'wanneer kan ik komen dan?' 'maakt niet uit misschien dat je kan kijken naar een vliegticket voor morgen ofso' 'wacht even zegt hij. Ik kijk naar Scar en zie dat ze eigenlijk best op me lijkt ze heeft zwart haar en groene ogen, ik denk dat we binnenkort ons haar ook weer gaan verven. 'Scar zullen we vanmiddag ons haar gaan verven' zeg ik met een grijns en zij grijnst terug 'YESS' schreeuwt ze.
Opgegeven moment komt Zayn weer in beeld 'ik kan volgende maand om 14.00 uur zijn' 'yes' schreeuwen ik en Scar 'dan kan je ook mee naar de dokter want dan komen we het geslacht te weten' en we beginnen random te zingen en te dansen. 'Wie neem je mee' vraag ik en hij grijnst 'ik neem Louis mee' 'echt' vraag ik en hij knikt. We praten nog even door en dan sluiten we af. Ik maak een afspraak bij de kapper en dan roep ik Scar en we stappen in de rode lamborgini.
Als we klaar zijn heb ik zwart/roze dip-dye (midden onder) en Scar heeft een licht/donker roze dip-dye (links boven). Als we klaar zijn gaan we nog even de stad in en hebben we allebei weer een paar outfits en nieuwe schoenen.
Als we weer thuis zijn voel ik een schopje in mijn buik, awh hij trapt. Ik roep snel Scar en laat haar voelen 'awhhh' zegt ze en we lachen. We praten nog even en daarna gaan we film kijken en we kijken........... De twilight saga part 2, de anderen hebben we al gezien. Toen de film was afgelopen ruimde we snel nog even de troep op en daarna gingen we naar bed.
POV Scar
Ik lig in bed maar kan niet slapen, opgegeven moment loop ik op en klop ik op de deur van mijn moeder 'mam mag ik bij je slapen' elke keer als ik mam zeg beginnen haar ogen te glunderen 'ja natuurlijk lieverd. Ik kruip naast haar en als ik lig dan legt ze een arm om mijn middel. Opgegeven moment vallen we beiden in een diepe slaap.
JE LEEST
One Direction adopted me!
FanfictionOlivia Jane Knight is nu 17 jaar en woont al sinds haar 6de in het weeshuis, ze is ooit een keer geadopteerd maar daar praat ze nooit over. Ze wordt ook nog gepest omdat de andere kinderen vinden dat ze dik bent. Ergens op de wereld loopt haar broer...