POV Olivia
Het is weer 1 week verder en ik krijg steeds dreigberichtjes van Luke. Hij sms't de hele tijd dat hij me gaat pakken maar dat is nog niet gebeurt, de jongens zijn heel bezorgt om mij en hebben me zelf 2 bodyguards gedaan. Ze moeten overal mee naartoe en ze mogen me niet uit het zicht verliezen. Zayn en Niall checken elk half uur of ik er nog ben en dat wordt echt irritant. We zijn nu in Antwerpen en de jongens hebben hier 3 concerten en dan gaan we voor 2 weken terug naar London.
'Jongens wat gaan we doen vandaag?' 'we kunnen naar de binnenstad gaan' we knikken allemaal en kleden ons aan daarna gaan we naar de binnenstad. We lopen naar de van en stappen in, we zingen vet hard en heel vals mee met de radio maar dat maakt ons niet uit. We lopen de hele stad door en als we klaar zijn heb ik 3 nieuwe outfits gekocht (zie media). We lopen naar de Starbucks en daar lopen we naar binnen en gaan we in de rij staan, ik neem een caramel cream en de jongens nemen allemaal een andere.
Als we het op hebben lopen we de straat af ik kijk voor me en dan zie ik Luke. Ik grijp de jongens naast me vast en trek ze dicht tegen me aan. Ik voel ze naar me kijken en zie uit mijn ooghoeken dat het Niall en Harry zijn, maar ik blijf maar naar voor staren. Ze volgen mijn blik en zien dan ook Luke staan met een vieze grijns op zijn gezicht. Hij loopt naar ons toe en ik blijf bevroren staan 'ik wil jou hebben, Livvie' zegt hij ik zet een stap naar achter 'waarom wil je haar hebben en wie ben jij?' 'ik zal me wel netjes voorstellen, ik ben Luke' de jongens kijken hem allemaal heel kwaad aan maar ik sta bang en bevroren op mijn plaats. 'Geef Oivia NU aan mij' 'nee, nooit' 'oke dan maar zo' en hij pakt een pistool erbij, 'geef haar nu aan mij' ik loop rustig naar hem toe en de jongens kijken me bang ik draai me naar hun en geef een knipoog. Ik loop door en ik sta nu voor hem hij pakt mijn hand en ik pak zijne, hij geeft me een kus en ik kus mee, ik pak zijn pistool uit zij zak en richt op hem. Hij kijkt nu bang maar herstelt zich snel 'wat denk jij dat je doet' vraagt hij 'euhm, dat zie je toch' ik hoor de sirenes al en zie de politie aankomen, ik geef ze het pistool van Luke en vertel het hele verhaal. Hij staat nou achter de tralies voor 20 jaar. De jongens en ik zijn allemaal blij en nu gaan we naar het concert.
Na het concert hebben we nog een afterparty, we zijn allemaal dronken behalve Liam. We zitten allemaal in de bus en Liam probeert goed op te letten. Als we terug zijn in het hotel gaan ik en Niall naar mijn kamer. Hij begint me hevig te zoenen en daarna te tongzoenen. Ik trek zijn shirt aan en hij mijne en vanaf daar verder (jullie weten denk ik wel wat ik bedoel).
En dat daar was een van de beste nachten van me leven!
JE LEEST
One Direction adopted me!
FanfictionOlivia Jane Knight is nu 17 jaar en woont al sinds haar 6de in het weeshuis, ze is ooit een keer geadopteerd maar daar praat ze nooit over. Ze wordt ook nog gepest omdat de andere kinderen vinden dat ze dik bent. Ergens op de wereld loopt haar broer...