POV Olivia
Ik word wakker in de ochtend en heb ontzettende buikpijn. Ik pak makkelijke kleren en een setje lingerie en ga onder de douche, als ik klaar ben stap ik onder de douche uit en trek mijn jogging broek en een off - shoulder top. Als ik naar beneden loop kijken alle jongens eerst naar elkaar en daarna naar mij. 'Olivia we moeten je wat vertellen' de tranen springen in mijn ogen Liam die het heeft gezien 'je hoeft niet terug naar het weeshuis hoor' ik zucht van opluchting 'wat dan wel?' 'je moet naar school toe' ik knik 'wanneer dan?' 'we gaan zo naar de school toe dus als jij naar boven gaat je omkleden dan kleden wij ons ook aan' ik knik en we lopen allemaal naar boven om ons om te kleden. Als iedereen is aangekleed gaan we in de auto zitten op weg naar mijn nieuwe school.
Aangekomen op school*
We lopen het plein op en alle meisjes kijken me arrogant aan, we lopen naar binnen en gaan naar het kantoortje van de directeur daar moeten ze wat papieren invullen en dan krijg ik mijn rooster en mijn boeken. De boeken die ik nodig heb de ik in mijn tas en de andere boeken nemen de jongens mee naar huis ik moet nog maar een jaartje en ik doe havo 5. Ik zwaai de jongens uit en ik loop naar het goede lokaal. 'aah de nieuwe leerling stel je maar even voor' 'ik ben Olivia ik ben 17 jaar bijna 18, mijn hobby's zijn voetballen, tekenen, zingen en instrumenten bespelen' 'oke ga maar op het lege plekje achter in de klas zitten' Ik loop naar het nieuwe plekje en ik hoor direct allemaal geroezemoes van 'wat is zij dik' en 'ze is de jongens echt niet waard' ik doe alsof ik niks gehoort heb en loop gewoon naar mijn plekje in de pauze gooi ik mijn lunch weg en na school ga ik naar huis.
Ik loop direct naar boven om mijn huiswerk te maken als ik klaar ben en beneden kom zie ik dat de jongens al klaar zijn met het eten we eten spaghetti weet je wel niet hoeveel vet erin zit, je moet dat echt niet eten hoor, spuug het zo maar weer uit zegt het stemmetje in mijn hoofd, als ik het op heb vraag ik als ik van tafel mag ze knikken en ik loop naar boven dan kijk in de spiegel en trek mijn shirtje omhoog ik walg van wat ik zie, ik spring snel op de weegschaal en zie dat ik 51 kilo weeg veel te veel denk ik en ik wil door tot ik 40 kilo ben. Ik kots mijn eten uit en toen ik klaar was kwam er net een van de jongens binnen het was .........
JE LEEST
One Direction adopted me!
Fiksi PenggemarOlivia Jane Knight is nu 17 jaar en woont al sinds haar 6de in het weeshuis, ze is ooit een keer geadopteerd maar daar praat ze nooit over. Ze wordt ook nog gepest omdat de andere kinderen vinden dat ze dik bent. Ergens op de wereld loopt haar broer...