POV Zayn
Olivia kwam beneden met die foto in haar handen, ze gaf hem aan mij. Ik kreeg tranen in mijn ogen en rende snel naar boven, daar zocht ik in mijn nachtkastje en zeg dezelfde foto liggen. Ik krijg tranen in mijn ogen en toen ging de deur open, Olivia kwam binnen met de foto in haar handen. Ze liep naar me toe en keek naar welke foto ik mijn handen had en toen gaf ik die aan haar. Ze kreeg grote ogen en toen stroomde de tranen ook over haar wangen. Toen rende ze naar haar eigen kamer en deed de deur op slot.
POV Olivia
Ik rende snel naar mijn eigen kamer, dit is niet te geloven is Zayn mijn broer. Waarom is hij bij me weggenomen? Waar is hij al die jaren geweest? Waarom heeft hij me nooit gezocht? Ik zat zover in gedachte totdat ik schrok van armen om me heen, ik keek door mijn wimpers en zag een zwarte kuif Zayn. Ik sloeg mijn armen ook om hem heen en we huilde bij elkaar uit. Na een kwartier keek Zayn op en zei 'zullen we het tegen de anderen vertellen' Ik knikte en we liepen de trap af naar beneden.
POV NiallWe hoorde na een half uur de deur opengaan, daar stonden Olivia en Zayn met rode ogen en allebei een foto in hun handen. Ze legden de foto op tafel en ik zag dat het twee dezelfde waren, ik keek de andere jongens aan en die dachten even na totdat Zayn zei 'Ik heb mijn zusje weer gevonden' 'We wisten helemaal niet dat je een zusje had' 'Na het ongeluk werd ik meegenomen naar een ander weeshuis dan Olivia daar ben ik toen geadopteerd, ik mocht van hun nooit meer contact met haar zoeken' 'Nu heb ik mijn grote broer weer gevonden' zei Olivia met een grote glimlach. 'Zullen we nog een film kijken' vroeg ik, iedereen knikte instemmend en we gingen Insidious kijken. Halverwege de film zag ik dat Oliva haar gen dicht vielen en ze tegen mijn schouder aanhing, ik keek even naar haar en dacht wat is ze toch schattig. Toen tilde Zayn Olivia op en ging naar boven na een paar minuten was hij weer beneden en zei 'jongens we moeten echt op Olivia letten volgensmij weegt ze nog geen eens 50 kilo' Ik schrok een beetje en de andere jongens ook 'We kunnen haar morgen wegen' Stelde ik voor, de jongens knikte en toen keken wij de film af en gingen wij ook naar boven ik kroop in mijn bed en ging slapen!
JE LEEST
One Direction adopted me!
FanficOlivia Jane Knight is nu 17 jaar en woont al sinds haar 6de in het weeshuis, ze is ooit een keer geadopteerd maar daar praat ze nooit over. Ze wordt ook nog gepest omdat de andere kinderen vinden dat ze dik bent. Ergens op de wereld loopt haar broer...