Čo vám budem hovoriť sobota a nedeľa utiekli ako vždy- rýchlo.
Zobudila som sa a pozrela na hodiny.Bolo 6:30 ráno a preistotu som pozrela deň...Bol..bol..pondelok!! Predsa pred chvíľou bola sobota! Ach jaj prečo ten víkend ujde tak rýchlo?! A najhoršie na tom bolo, že musím ísť do školy. Vidieť furt tie isté tváre ktoré sa na teba pozerajú so znechutením a opovrhujúco ti pľujú pod nohy...
A viete čo to znamená? Ďaľšie šikanovanie!!!Ach prečo ja...len ja..prečo?
Prečo nemôžem chodiť na školu,kde môj brat?
Je to taký problém??!!Došuchtala som sa do kúpeľne. Pozrela som sa do zrkadla...preboha!
Civelo na mňa monštrum s krvavými očami a veľkými modrými kruhmi pod nimi ako dôkaz toho mála spánku,čo mám.
Zhodila som zo seba veci a osprchovala.
Obliekla som sa a išla upraviť.Začala som jemným make-upom,potom špirála,ďalej náušnice,jemná linka a slabý rúž.. Uff...konečne vyzerám aspoň trocha ako človek... XD
!!!!!!BUCHBUCHBUCH!!!
Pri nanášaní rúžu ma vyľakalo hlasné búchanie do dverí:
,,Boha Tami pohni si lebo sa
poseriem!!!"Ja som sa nad jeho vetou pousmiala a neotvárala.
,,Tam ja to myslím vážne!" húkal s hlasom plným zúfalstva.
,,No dobre,dobre už idem."odvetila som
Ešte chvíľu sme sa hádali.,,Heeéj čo to tu je za bordel?"kričí mama.
,,Ja som ti hovoril,že potrebujeme dve kúpeľne!
Vidíš, za to všetko môžeš ty,mama, keby si našetrila na kúpu druhej kúpeľne už dávno by som pokojne sral na wecku a všetci by boli šťastní " odvetil presvedčivo brat
Mama sa tomu len zasmiala...Otvorila som dvere a on sa do nich vrútil ako splašený..
Zišla som dole obula sa a obliekla a dala čiapku..
Z kuchyne som si zobrala desiatu a odišla do školy.
Po ceste som v ruke zvierala môj samsung.
Idem pomaly a vidím desiatu...
Bola nedostatočná pre mňa a tak som si išla kúpiť do obchodu malý koláč..
Dnes som v škole 7 hodín to by mi nestačilo..
Vstúpila som už na územie školy a popritom popíjala soj džús.
No v tom mi niekto vytrhol fľašku z úst..
No čo myslíte ako to dopadne?
Inak koment a vote diik....
Páči sa vám to??NiKa7890
YOU ARE READING
Ja vs. celý svet
RomanceUž ste niekedy mali pocit, že sa vám všetko vymyká spod kontroly? To také kruté uvedomenie si toho, že neviete komu vôbec veriť? Kto klame? A kto hovorí aspoň z časti pravdu? Príliš veľa otázok, všakže? A žiadne odpovede... Takto presne sa cíti aj 1...