Išli sme s Masonom za triednym učiteľom... Aj poobúchaná a roztrasená Mia sa k nám po dlhom presviedčaní pridala...
POHĽAD TAMARI
Keď som videla ten jeho naparený ksicht tak mi prišlo zle.
Podišla som k nemu.,,Pán učiteľ musím vám niečo pov..."
,,Tamara nevidíš, že som zaneprázdnený?" skočil mi doreči
,,A ak chceš znova žalovať a krivdiť na Sedrika s jeho partiou tak sa otoč na mieste a vyjdi láskovo z triedy lebo ja takéto žvásty počúvať nemienim!
Už sme to uzavreli a riešiť sa to nebude, dobre?"
Rozprával sa so mnou ako s dieťaťom a to som nenávidela.
Najradšej by som mu rozkopala ten jeho arogantný ksicht.
,,No pán učiteľ''začala som.
Takto som mu povedala celú pravdu o tom,ako to v našej ,,dokonalej' triede chodí, ukázala som mu aj modriny (na ktore samozrejme nereagoval) ale aj tak som z tohto nášho rozhovoru vyšla ako mamičkin miláčik, ktorý si to všetko vymýšľa lebo (a to citujem) ,,prechovávam viditeľnú averziu voči Sedrikovi a Watsonovi".Pohár mojej trpezlivosti pretiekol:
,,Do riti aj s touto školou!!" vykríkla som bezohľadu na to či ma niekto počuje.
Jedine čo ma upokojilo bol Mason.
Ten ma potom odviedol za dvere a nechal mamu nech si to s učiteľom vybaví...
Moja mama tam už bola dosť dlho,aspoň myslím.
Asi 10 minút som sama seba presvedčovala, že všetko bude dobré....pritomto som sa zasmiala lebo dobre viem, že dobré to nebude...
Z môjho zamýšľania ma vytrhlo pípanie mobilu...MÁTE 4 NEPREČÍTANÉ SPRÁVY
Kto mi písal? Samozrejme, že Erik;
E: hej ahoj počul som čo sa ti stalo si v pohode?
E: keď mi neodpíšeš v pohode a chápem prečo to robíš.
E: ale aspon si v poriadku aspon toto mi napis.
E:prepac mi to.No super ak mu neodpíšem tak sa urazí.
J: ano som v pohode!
E: prečo ten ton??
J: a nemam dovod?ked si mi neprisiel pomoct ani si sa mi neozval??ja sa nemam hnevat?
E: nie pravdaze sa hnevat mozes a pravom ale mrzi ma ze sa to takto zvrtlo...
J: a co sa ti take stalo?
E: to ti nemôžem povedať...
J: preco?
E: lebo to nejde!!!!V tom momente ukončil náš rozhovor a viac sa neozval.
Prečo sa mi už viac neozval?
Aj keď som mu písala niekoľko správ a aj tak neodpovedal?
A vlastne prečo ma to zaujíma?
Vlastne ja s ním nič nemám,tak mi je to aj celkom jedno....
No to som si protirečila,pretože som vedela,že tu niečo nehrá.
,,Mia,Mia!"vytrhla ma z mýšľania Lucy.
,,Hmm,č...čo je?"spýtala som sa nechápavo.
Skadiaľ sa tu ona vzala?!,,Mia,nedus to v sebe!!"povedala.
,,Ja nič v sebe nedusím."povedala som.
,,Ále buď kludná veď idú Vianoce a Erik ten sa ozve,len počkaj."uistila ma Lucy.
,,Ako to môžeš vedieť?"spýtala som sa jej nechápavo.
,,A ktože ti poradil minule hm?"s nadvihnutým obočím sa spýtala.
Viac sme sa už nerozprávali.
Potom som išla domov sama pretože mamin šéf ju neodkladne volal naspäť do práce.Keďže som už nemala čo robiť v škole, šla som domov.
Po ceste som natrafila na zhrbeného chalana ťahajúceho za sebou chromú nohu.
Zrýchlila som a keď som bola tesne pri ňom opýtala sa:
,,Nie je ti nič?"
,,Nie!!"zrúkol nervózne
,,Ale veď vidím,že si zranený a tá noha...! Poď pôjdeme do nemocnice..."
,,Nie, tam nie!" prerušil ma neznámy.
Podišla som k nemu no on sa
zahnal rukou...
Odokril tvár....
V tom momente sa nám stretli oči....
Hneď som vedela kto to je..
On to tiež pochopil až keď som sa ocitla na zemi.....
,,Áuu...sss."zasyčala som
,,Prep..prepáč Mia ja som nechc.."nedokončil.
,,Ty že si nechcel,čo ti dlho vypisujem a neozveš sa!
Ty čo..čo. ma každú chvíľu klameš!"kričala som so slzami v očiach...
,,Mia čakaj!"chytil ma za ruku.
,, Nie!Nie!Nie!Ty už viacej nie!"vytrhla som si ruku a utekala preč,preč od neho.
Pohľad Erika
Preboha ty magor čo ťa to napadlo!!!
Udrieť dievča je dosť zúfalé ale keď to dievča je ešte aj Tamara!!! Magor, magor, magor!!!
Bol som rozhodnutý nesmiem ju stratiť!
A preto sa budem snažiť!
Musím jej povedať pravdu ako sa mi páči a všetko ostatné,pretože ju ľúbim.Pohľad Mii:
Áno Erik sa mi páči a nechcela by som ho stratiť,pretože jediný si ma zastal ale teraz mi vrazil...prečo?...
Pípol mi mobil:
E: Ahoj nechcem ta rusit ale ten dneskajsok ma velmi mrzi a chel by som ti to zajtra povedat osobne dufam ze mozem.
No preboha,čo mám spraviť?
No čo by mala Mia podľa vás spraviť?
Poradte jej do komentarov a ak nie tak aspoň mi napíšte či sa vám to páči a či pokračovať??!?!
Takže koment a votes....
Venované mišulke!! ,,Valclavikova12"na wattpade ok?NiKa7890
KAMU SEDANG MEMBACA
Ja vs. celý svet
RomansaUž ste niekedy mali pocit, že sa vám všetko vymyká spod kontroly? To také kruté uvedomenie si toho, že neviete komu vôbec veriť? Kto klame? A kto hovorí aspoň z časti pravdu? Príliš veľa otázok, všakže? A žiadne odpovede... Takto presne sa cíti aj 1...