Pragnę złożyć wszystkim którzy to czytają najlepsze życzenia. Chciałam wam życzyć ciepłych i rodzinnych świąt. Aby ten czas był pełen spokoju i wytchnienia od codzienności. Abyście ten czas spędzili w ciepłej i rodzinnej atmosferze. Niech magia tych świąt wypełni wasze serca oraz życie radością i miłością. Życzę wam także spełnienia marzeń, aby ci którzy jeszcze nie znaleźli miłość swojego życia która zapełni w nim luki. Oraz uśmiechu któremu wielu brakuję na codzień. Życzę także dużego karpia i dużo pysznego jedzenia. Na przyszły rok życzę wam jeszcze więcej uśmiechu, radości i miłości. Aby ten 2016 rok był jeszcze lepszy. Niech wasze marzenia spełniają się jedno za drugim i aby nigdy wam ich nie zabrakło.
Życzy Ola z Angelą, Jecem, resztą bohaterów i całą rodziną która towarzyszy mi w te święta.
\KFSzymczak i kar0lax Wesołych Świąt kochani i szczęśliwego Nowego Roku, nigdy was nie zapomnę :*
Jeszcze jedno wczoraj z przyjaciółką z klasy która też pisze na Wattpadzie założyłam grupę na fb do której was zapraszam! Nosi ona nazwę: Angela Dead/Black & Kar0lax.
Zapraszam! :* Będę tam pisać różne rzeczy związane z książkami i w razie potrzeby poradzę się was.
https://www.facebook.com/groups/717249128376854/