Ik doe me ogen open, waar ben ik? Even kijk ik rond en dan realiseer ik dat ik bij Draco ben, ik ga rechtop zitten en kijk naar de Sneeuwblonde jongen die nog vredig zit te slapen. Ook hij doet zijn ogen nu open en kijkt me met een glimlach aan, ik ga op zijn borst liggen en hij streelt mijn haar. De ketting hangt op mijn nek.
Draco Pov.
Ze heeft de ketting om en ze vind het echt leuk, ik grinnik ze kijkt me aan Waarom lach je vraagt ze. Omdat je heel schattig bent zeg ik als antwoord. Ineens schiet ze overeind. Mag ik deze vakantie bij jou slapen? vraagt ze. Ik doe alsof ik heel lang na moet denken en ze trekt een pruillip. Ja het mag, en ja hoor daar ligt ze weer in mij armen. Ze tekent rondjes op mijn buik met haar vingers. Ik geef kusjes op haar hoofd en zo te zien vind ze het fijn. Wat gaan we vandaag doen vraagt ze. Nou ik heb vandaag weer les bij Snape voor Occlumentie, Owh zegt ze teleurgesteld maar wel snel terug komen hoor! Ja ik beloof het zeg ik, en ze gaat verder met rondjes op mijn buik tekenen.
Stacy Pov.
Ik zwerf wat door de gangen alles is zo saai zonder Draco, deze avond was echt geweldig! Ik mis zijn Sixpack nu al, niemand zou het van hem verwachten maar hij heeft er 1. Ik ga naar de Zwarte Meer en ga daar liggen in het gras ik doe me ogen dicht en val in slaap. Als ik wakker wordt schemert het een beetje ik trek me overeind en kijk naar het meer. ik voel 2 sterke armen om me heen die me in een omhelzing drukken. Hallo schoonheid zegt Draco je bent mooi als je slaapt. Heb je de hele tijd gekeken? Vraag ik. Ja antwoord hij met opgetrokken wenkbrauwen.
Draco Malfoy ga jij mij zitten te begluren wanneer ik lig te slapen? Ja zegt hij zogenaamd schuldig.Ik geef hem een duw en hij valt zogenaamd in het gras, Mevrouw niet zo hard alsjeblieft zegt hij op een serieuze toon.
De enige echt Draco Malfoy valt om van een verliefde meisje! Je hebt gelijk ik ben inderdaad voor je gevallen zegt hij sarcastisch. Ik ga naast hem liggen en we moeten allebei lachen, Hoe ging Occlumentie? Vraag ik. Ging wel gromt hij. Ik weet dat hij liegt want hij voelt zich trots wat ik dus uiteraard voel. Ik ben trots op je en ik knuffel hem dankje fluistert hij. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en geef hem een kus op zijn wang. Was dat alles? Hij kijkt me met puppy ogen aan. Oo nou sorry hoor ik wist niet dat Meneer Malfoy naar meer verlangde en dit keer kus ik hem op zijn lippen.(Volgende dag)
Ik leg een croissant op mijn bord en begin te eten ik heb me altijd al afgevraagd hoe ze het eten hier zo tevoorschijn toveren. Je kunt veel met magie maar eten tevoorschijn toveren is haast onmogelijk.
Na het ontbijt loop ik de Grote Zaal uit, Goede ochtend Mevrouw Wright, Goede morgen Bloederige Baron. Hij zweeft langs me heen wacht! Roep ik hem nog na, hij draait zich om wat is er? Hoe wordt het eten hier altijd tevoorschijn getoverd aangezien daar geen spreuk voor is? Aha dat vragen veel kinderen zich af. Het eten wordt hier beneden klaar gemaakt door huiselfen en dan verschijnselt het eten. Dank u wel toen was de Bloederige Baron weg. Ik vind de Bloederige Baron erg aardig maar zijn kleding met overal bloedvlekken is walgelijk. Ik loop naar het Zwerkbal veld en daar is Draco ook, De dame is gekomen glimlacht hij, ik neem je achterop mij bezem! Ik klim bij hem achterop en hou hem stevig vast. Meteen stijgt hij op hij gaat wel heel hoog de lucht in zodat we in de wolken vliegen dan gaan we in 1 rechte lijn naar beneden ik grijp hem steviger vast en gil dit wordt mijn einde we storten zo neer ik doe mijn ogen dicht....
Hey ik ga vandaag naar Londen! Ik weet niet of ik daar wifi heb. Als ik dat niet heb kom ik zondag terug en anders komt er elke dag 1 hoofdstuk op! Xoxo.
ps. Ik ga naar The Making Of Harry Potter in Londen!
JE LEEST
Can't Trust You
FanfictionStacy gaat voor haar 5e jaar naar Hogwarts. In dat jaar gaat alles voor haar veranderen. Alles wat ze ooit niet had is er nu wel. Liefde, verdriet, angst, woede, wraak, spijt? Wie kan ze vertrouwen en wie niet? En wie kan HAAR vertrouwen? _________...