Bloedhonden...
Ik zucht diep en kijk ze verveeld aan.
Hallo schoonheid zegt er een, duidelijk de leider.
Hey! Zeg ik zo nep vrolijk. Zijn blik veranderd en hij kijkt woest. Pak haar sist hij naar de andere bloedhonden.
Ze komen dreigend op me af en pakken me vast ik protesteer luid maar ze trekken zich er niks van aan en we verschijnselen naar het huis van Malfoy.
Logisch ze zijn slaaf van Bellatrix en denken dat ik een vijand ben ofzo.
Nou ik zal ze eens vertellen wie ik ben!Laat me los vieze hond! Roep ik boos tegen de leider, ik voel een klap in me gezicht die langzaam rood wordt. Ik kijk hem moordend aan, hier ga je zo spijt van krijgen zeg ik zachtjes. Hij blijkt het niet te horen en bind me vast. Daarna gaat hij met de rest van de bloedhonden in een kring staan en ze overleggen wat. Ik kijk er vol met afschuw na, en probeer mezelf los te wurmen.
Wacht! Roep ik in mezelf, en trek het touw kapot toch ergens goed voor, die krachten.
Hè hond! Je touw is niet zo goed. Roep ik naar de leider verbaast draaien ze zich om en kijken me met open mond aan.
Dan ontwaken ze uit trance en komen ze naar me toe gelopen. Voordat iemand ook nog iets kan doen roep ik Avada Kedavra! 1 van de bloedhonden valt dood neer op de grond en de rest loopt snel naar achter. Nog meer kandidaten? Vraag ik zoetjes en kijk de bloedhonden grijnzend aan. Iedereen schud zijn hoofd van nee.
Ga weg dan! Schreeuw ik tegen ze. Geschrokken rennen ze weg, van die ben ik af. Stilletjes loop ik naar het lichaam en bekijk het.Stacy? Hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en kijk in het geschrokken gezicht van Bellatrix. Bella! Roep ik blij en loop naar me vriendin voor een knuffel.
Is ie dood? Vraagt ze me en ze wijst op het lichaam. Ik knik. Waarom? Hij wou me iets aandoen zeg ik rustig
ze knikt en tovert een lach op haar gezicht.
Ik ben trots dat je al hebt geleerd om te moorden! Roept ze blij naar me.
Ik lach naar haar.Ineens komt iemand de kamer binnen.
Bellatrix buigt en ik blijf staan. Wat doen jullie? Vraagt Voldemort ons.
Ik wijs naar het lichaam en hij loopt er langzaam naar toe. Met zijn voeten draait hij het en bekijkt het gezicht. Zielig hoopje is het niet? Zegt hij tegen me. Ik knik en grijns naar hem.__________________________
OHHGOD ik laat jullie wachten en geef jullie dan een kut hoofdstukje. Ik ben kapot vaag.
Hopelijk haten jullie me nu niet, Kusjes Anna♥Ooh en ik even mededelen dat als iemand rietje1412 volgt en haar boek leest dat ze tijdelijk er niks op kan zetten. Haar tablet is namelijk kapot.
Ik laat jullie weten wanneer ze er weer zal zijn!
Kuskes ♡
JE LEEST
Can't Trust You
FanfictionStacy gaat voor haar 5e jaar naar Hogwarts. In dat jaar gaat alles voor haar veranderen. Alles wat ze ooit niet had is er nu wel. Liefde, verdriet, angst, woede, wraak, spijt? Wie kan ze vertrouwen en wie niet? En wie kan HAAR vertrouwen? _________...