027| Klassenoudste

249 12 1
                                    

Ik doe me ogen open ik lig in de ziekenzaal Madam Pleister komt naar me toe gelopen met verband. Ze gaat me been en arm verbinden kind wat is er eigenlijk gebeurd? Vraagt ze me. Uhm... ik kon Draco niet verraden dan zouden ze hem van school sturen en dat kan ik niet doen.
Ik bedenk dus maar een smoes. Ik was verdwaalt in het kasteel en struikelde heel hard en was van de pijn verlamd totdat Neville me vond lieg ik. Ze blijkt het te geloven want ze knikt en gaat verder met me arm verbinden. Gelukkig mag ik de volgende dag al weg. Ron en Harry helpen me naar de Grote Zaal en ik ga bij de tafel van Gryffindor zitten. Snel kijk ik naar de tafel van Slytherin, Pansy zit nog steeds met haar ontplofte haar ze heeft het geprobeerd te kammen maar het is er niet beter op geworden. Ik grinnik Ginny kijkt me verbaast aan Pansy fluister ik Ginny kijkt naar Pansy en schiet ook in de lach. Draco zit niet aan de tafel, Anderling begint te praten vandaag worden de klassenoudste aangekondigd en ik heb me ook opgegeven!

Er zijn 8 klassenoudste gekozen! Begint Anderling te vertellen. Iedereen kijkt elkaar verrast aan. Bij elk afdeling wordt er een jongen en een meisje gekozen die tot het eind van het jaar een kamer gaan delen. Van elke afdeling zijn er 2 klassenoudste ik ga nu de namen voor lezen.

Als ze bij Slytherin is luister ik geïnteresseerd. Stacy Wright Yes ik ben gekozen! Wie zal mijn kamer genoot zijn? En Draco Malfoy.

Nee hè! Nu moet ik een kamer delen met die Malfoy! Dit moet een vergissing zijn al mijn vrienden kijken verbaast naar me en ik haal me schouders op en werp een blik op mijn tafel.
Draco zit er nu wel aan en zijn haar zit door de war wat hem behoorlijk sexy maakt en hij heeft wallen onder zijn ogen. Hij staart maar een beetje voor zich uit.

Ik loop terug naar mijn kamer. Ik moet mijn spullen inpakken en dan ga ik naar de toren van Klassenoudste ik heb er dus echt geen zin in om met Malfoy op 1 kamer te slapen! Ik leg mijn tas over mijn schouder en loop naar de toren waarschijnlijk ben ik de eerste want ik zie niemand. Ik doe de kamer open van Slytherin. Kan het nog erger? Het enige wat er staat is een 2 persoonsbed nu moet ik het bed ook nog met Malfoy delen!
Ik ren naar de kamer van Luna die is ook tot Klassenoudste verkozen bij haar staan er wel 2 bedden uit elkaar.
Luna hoe kan het dat jij een apart bed hebt terwijl ik het aan elkaar heb? Ooh dat is bij iedereen zo je moet gewoon de bedden uit elkaar schuiven en klaar. Bedankt ik geef mijn vriendin een knuffel en loop terug naar mijn kamer. Draco is er ook al en hij kijkt met opgetrokken wenkbrauwen naar het bed. Menen ze dit serieus? Vraagt hij meer tegen zichzelf dan tegen mij. We kunnen de bedden uit elkaar schuiven. Hij knikt kort. Ik pak mijn spullen uit en schuif het bed in 2.

S' avonds loop ik naar de badkamer ik doe de deur open en daar staat Draco zonder shirt. Sorry! Ik wil de deur weer dicht doen maar hij roept maakt niet uit je hebt me vaker zo gezien. Ik grinnik en doe de deur weer open. Trouwens hier is je toverstokje die liet je de vorige keer vallen. Dankje zegt hij. Waarom heb je mijn toverstokje terug gegeven? Omdat ik beleefd en geen dief ben. Stilletjes poetsen we onze tanden en gaan dan slapen.

Ik loop door een veldje overal liggen er bloemen ineens wordt het donker en verschijnt Voldemort hij heeft mijn vrienden vast. 1 voor 1 vermoordt hij ze. Ik gil maar niks blijkt te helpen dan staat Draco voor me hij richt zijn toverstokje op mij Draco wat doe je? Avada Kedavra en ik val dood neer.

Gillend wordt ik wakker. Draco zit op me bed en kijkt me bezorgd aan. Nachtmerrie? Ik knik. Het leek echter niet op een nachtmerrie het was net echt. Ik barst in huilen uit Draco wilt me troosten maar ik spring op ik ben bang voor hem. Huilend en in paniek ren ik weg. Het is donker en ik zie bijna niks ik bots tegen een muur en val. Ineens zie ik een vrouw voor me ongeveer een jaar of 20 schat ik.
Haar kleren zitten onder het bloed in haar haar zitten bloedresten en ze heeft een eng gezicht. Stacy laat ons moorden laat ons moorden! Ze komt steeds dichterbij ik kan de vieze geur van rottend vlees ruiken. Stacy laat ons moorden en we zullen je met rust laten fluistert ze tegen mij. NEE! Gil ik en val bewusteloos neer.

Can't Trust YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu