22•

4.4K 471 138
                                    

"İyi günlerrr~"

Aşina olduğu kuaför dükkanına girdiğinde neşeyle söyledi Kyungsoo. Gözleri dükkanı taradığında aradığını bulamamıştı. Geçen gün Chanyeol yüzünden yaptığı kabalık için özür dilemeye gelmişti ama Kai ortalıkta yoktu anlaşılan.

"Buyrun?"

Daha önceden hiç konuşmadığı beyaz tenli uzun çocuğun sesini duyduğunda kelimeleri kafasında toparlamaya çalıştı.

"Kai yok mu?"

'Kai' kulağa fazla gayriresmi geliyordu fakat esmer çocuk hakkında bildiği tek isim buydu. Kai-shi falan da diyemezdi çünkü Kai isminin resmi olmadığı zaten her halinden belliydi.

"Bir iki saatlik işi varmış, gitti."

"Uh... Öyle mi?"

Bir iki saniye sessizlik oldu.

"İsterseniz bekleyebilirsiniz. Çıkalı çok oldu zaten gelir birazdan."

Tekrar sessiz kalıp bir iki saniyede kafasında tarttı. Onu beklemesi biraz abes kaçabilirdi ama giderse de özrünü dileyememiş olması kafasına takılırdı. Sonra tekrar gelmesiyse oturup beklemesinden daha anlamsız olurdu.

"Beş dakika kadar bekleyebilirim sanırım."

Gülümsediğinde karşısındaki çocuk da hiç beklemediği kadar sıcak bir gülümseme sundu ona. Yakışıklı yüzüyle bir sürü müşteri çektiğine emindi. Gerçi dükkanın tamamı dergilerden fırlamış oğlanlarla doluydu ya neyse. Nail Shop Paris'in setinde gibi hissetti kendisini.

"Buyrun, şuraya oturabilirsiniz."

Gösterdiği yere baktığında evdeki kanepesinden daha rahat olduğuna emin olduğu pofuduk kanepeleri gördü. Oturmayıp ayakta beklemesi biraz rahatsız edici olur diye düşünüp kafasıyla onayladı. Şaşırtıcı olansa o oturduğunda beyaz tenli çocuğun da diğer kanepeye oturmasıydı.

"Ben Sehun, Kai'nin arkadaşıyım."

Jongin'in bahsettiği, Kai'nin Baekhyun'dan sonraki ikinci arkadaşı olduğunu anladı.

"Ben de Kyungsoo, Kai'nin müşterisiyim."

Sehun'un onu bariz bi şekilde süzmesinden rahatsız olup bacaklarını kendine biraz daha çekti.

"Seni tanıyorum."

"Ne?"

"Do Kyungsoo değil mi? Blogger olan..."

Derin bir nefes verip rahatladı.

"Evet, dinliyor musun?"

"Takip ediyorum. Arkadaşım büyük hayranın."

Sehun'un gözündeki alaycı parıldamaya pek anlam veremedi. Acaba o da mı homofobik birisiydi?

"Şey, gitsem iyi olur sanırım."

Aradan geçen uzun sessizlikten sonra konuştuğunda Sehun bi anda kaşlarını çatmıştı.

"Beş on dakikaya kadar gelir, biraz daha bekle ben de kahve yapıp geleyim."

Bir şey demesine fırsat kalmadan mutfağa doğru uzun bacaklarıyla saniyeler kalmadan ulaşmış, arkasında ağzı açık bir Kyungsoo bırakmıştı. Tek başına beklemek Sehun'la beraber beklemekten daha iyiydi, o yüzden bakışlarını dükkanın içine yöneltip incelemeye başladı. Gözleri çalışanların resminin olduğu duvarla buluşunca ayağa kalkıp oraya yöneldi. Tek tek herkesin altın bir makasla garip garip pozları çekilmişti. Gözleri Baekhyun'un fotoğrafıyla buluştuğunda Chanyeol'ün onu kesinlikle görmesi gerektiğini düşündü. Dudaklarını uzatarak makasa öpücük atıyordu ve Sehun arkadan "umutsuz vaka" der gibi bakıyordu.

Sonunda gözleri fotoğraflardan farklı bir şeyle buluştuğunda bunun sertifika olduğunu anladı.

Kai'nin gerçek adını öğrenecekti sonunda.

Sonra okudu...

Ve onun Kim Jongin olduğunu öğrendiğinde dükkandan yüzündeki şok olmuş ifadeyle beraber hızla çıkıp gitti.

****
Aslında tam sertifikayı gördüğü noktada Jongin'in gelip ona engelleyecekti ama Kakao Dark'ta 21.bölüm'de buluşturduğumu fark ettim ajdkdkdkd siz de anlasın artık falan diyince böyle oldu.

Ha bu arada, kapağı beğendiniz mi *-* çok sade ama farklı şeyler eklediğimde çok kafa karıştırıcı oldu o yüzden böyle bıraktım akdkdkdk

Kakao Blank •KaiSoo• √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin