42•

5.1K 431 131
                                    

"Herkese merhaba! Son görüşmemizin üzerinden oldukça zaman geçti sanki, hım? Bu seferki vlogumuzda yanlız değiliz. Jongin niye ekrana moron gibi bakıyorsun?"

Jongin bi anda kendini Kyungsoo'nun kurduğu sistemin önünde yatağa otururken bulmuştu. O kamera, o kulaklık, o mikrofon, o adını bilmediği şeyler bi anda nerden çıkıp bu hale gelmişti kendisi de bilmiyordu.

Eve geldiğinde yapmayı beklediği şey Kyungsoo'yla dudakları şişene kadar öpüşmekti. Bir vlog'un içinde olmak, kesinlikle değil.

"Ha? Ne söylemem gerekiyor?"

Bir ekrana bir Kyungsoo'ya baktıktan sonra şaşkın bi ifadeyle sorduğunda Kyungsoo' içten bir kahkaha attı. Sonra kolunu omzuna sarıp kendine çektikten sonra ekrana baktı.

"Bu Jongin, belki içinizde onu Kai olarak tanıyanlar vardır. Ulsan'daki Gyeongju Parkı yakınlarındaki büyük alış veriş merkezi var ya, onun hemen yanındaki binanın içinde alt katta-"

"Ne yapıyorsun?"

Jongin lafını böldüğünde bakışlarını kameradan çekip ona yöneltti.

"Kuaför dükkanını önerecektim."

"Yah! Senden reklamımı yapmanı istedim mi?"

"Yah! Reklam yapmıyorum, kuaför olduğunu söylediğim zaman zaten soracaklardı şimdiden söylüyorum. Ne var?!"

Jongin dudaklarını büzüp verecek bir cevap bulmaya çalıştığında Kyungsoo büzdüğü dudakları parmakları arasına sıkıştırıp hafifçe çekiştirdi.

"Neyse, bu hafta konuşacak belli bir konu bulamadım. Hahh şimdi buldum! Mekan değişikliğini fark ettiniz değil mi? Eveğğtt~ Taşındım!"

Bunu söylerken kollarını genişçe açıp odayı vurgularken Jongin de yatağın aşağısına uzanan bacaklarını kendine çekip badaş kurmaya çalışıyordu.

"Aslında Jongin işte olduğunda sıkılıyorum ama o işten geldikten sonra beraber eğlenceli zamanlar geçiriyoruz. Tek başına yaşamaktan iyidir, değil mi?"

Beraber eğlenceli zamanlar geçiriyoruz bölümünde Jongin'in gözlerini kocaman açması gözlerinden kaçmadı. Kahkaha atmamak için kendini zor tutup işaret parmağıyla Jongin'i gösterdi.

"Yüzündeki ifadeyi görüyorsunuz değil mi? Seni sapık! Elbette öyle bir şey ima etmedim, onu takmayın. Yaramazlık yapmıyoruz."

Jongin'e baktığında yine kızarmaya başlayacağının sinyallerini vermeye başladığını gördü. Kameranın önünde ona sapık demeseydi keşke. Her neyse, bunu montajda silerdi belki. Ya da Jongin'e özür hediyesi sunup olayı kapatırdı. Şimdi değil.

"Kızlar?" bloğunu takip edenlerin çoğu erkeklerden oluşsa da onlara seslenirken böyle hitap etmeyi seviyordu "Onu yakışıklı bulduğunuzu biliyorum. Elbette, hangi salak ona çirkin diyebilir ki?" tam bu noktada Jongin arkadaki yastıklardan birini çekerek yüzüne bastırdığında Kyungsoo gülümsemesini genişletti. "Fakat onun bir sahibi var. Biri sizden önce davrandı, bu konuda üzgünüm." hafif bir kahkaha atıp Jongin'in yüzündeki yastığı çekerek kameraya gösterdi. Bu kendi fanartının basılı olduğu yastıktı. "Üzgün olmadığım konuysa, onu kapan kişi benim."

Son noktayı söyledikten sonra Jongin'i kendine çekip yanağını sesli bir şekilde öptü. Jongin yüzünü elleriyle kapatmaya çalışırken Kyungsoo'nun kahkahası daha sesli bir hal aldı.

"Böyle utangaç olduğuna bakmayın. Kamerayı kapattığım an canıma okuyacak."

"Aynen... Aynen öyle."

Kakao Blank •KaiSoo• √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin