Part 6-BND

2K 167 4
                                    

"Mana Yoo Kyung?'tanya Chorong yg meyuapkan bibimbap ke mulutnya.Semua menggeleng.Bomi mengambil iphonenya yg berada di atas meja makan dan membuat panggilan."sorry,the number u have dialled is unavaible..please try again later'Bomi cuba mesej Yoo Kyung tapi x balas."ai budak ni...org panggil x jawab,mesej x balas ..entah-entah dia dh pergi dulu"kt Bomi.Selepas mkn,mereka menaiki kereta Bomi sebab kunci kereta Yoo Kyung x dijumpaipun.."dia jalan kaki ke?'tanya Namjoo."entah.."kt Naeun.

Beberapa minit kemudian,APINK sampai di CUBE ENTERTAINMENT.Mereka masuk bilik tarian.Kelihatan Yoo Kyung sdg duduk mengelamun."woi!!"Naeun menyergah Yoo Kyung menyebabkan dia melatah"oi J-hope aq punya hah aq punya!!ish korang ni terkejut aq.."marah Yoo Kyung."Yaa!!siap melatah nama j-hope..ada apa-apa ke?'tanya Chorong dan menaikkan keningnya."Leader!!""yerlah....gurau jer'kt Chorong dan memasang lagu agar dpt berlatih untuk Mcountdown minggu itu.

Selepas training,barulah Naeun tergerak hati untuk tanya"ei Yoo Kyung,asal pagi tadi keluar awal?"Yoo Kyung yg sdg minum air memandang Naeun."errr...sy bgn awal...kan semalm sy tido awal.jadi sy dtg awallah..bosanlah "kt Yoo Kyung sambil tersenyum.Naeun angguk sahaja walaupun x puas hati dgn jawapn yg diberi..

Ptg itu,BTS bercadang untuk singgah di Cool Station yg baru dibuka.Lagipun ianya beberapa meter sahaja dari rumah mereka.Mereka memberi pesanan.Selepas itu,semua memandang J-hope."asal semua pandang aq ni?aq hensem sgt ke harini?"kt J-hope.Pukk!Belakang bdn J-hope dipukul Jimin.."aduih!!sakitlah!!!""hah!pdn muka!kpl hotak engko handsome..apa jadi pagi tadi?"tanya Jimin."err..xde pape...sy x start apa apa lagi..dia dh blah."kt J-hope."hmm..xperlah..."kt V dan meletakkan tangannya pd bahu J-hope.(J-hope duduk di antara Jimin dgn V)

"Harap diorang x kenal kita kan?"kata Jungkook."mestilah diorang kenal .tapi sebagai btslah.hal tu dh lama.diorang mestilah x ingat muka kita.kitakan dh hensem sekarang"kt Suga dan angkat keningnya."haish mamat swag ni ..x abis abis"kt Namjoon."apa leader?"Suga tunjuk tgnnya yg digenggam."err ..xder paper.aq ckp ko sweet suga...haha"kt Namjoon."tahu tkt..ingat syni pekak ke"kt Suga dan duduk.Waiter membawa minuman yg dipesan.Selepas minum air,mereka nk balik rumah.Tiba-tiba di muka pintu Cool Station itu,Jungkook terlanggar seorang yeoja.Yeoja itu hampir jatuh tapi sempat ditangkap Jungkook.Mereka berdua ber'eye contact' beberapa minit.Yeoja itu ialah Eunji.Jimin berdehem.Jungkook melepaskan Eunji."hah Apink apa citer kt sini?"tanya Namjoon."lah..kitorang nk tgk kedai barunilah..ingat korang jer ke boleh tgk kedai ni?"kt Namjoo ."dia marah aq ke?tapi knp?"Rap Monster bermonolog dlm hati.Namjoo dan Yoo Kyung berlalu pergi."errr...mianhae..."Chorong biw dan masuk ke dlm Cool Station.

Bts juga masuk kereta.Tiba-tiba Rap monster duduk di belakang."eh leader xnak pandu ke?"tny V."malaslah..korang pandulah"kt Rap Monster."J-hopelah"kt Jimin."Xder moodlah.."jwb J-hope."aq jerlah"Jin duduk di kerusi pemandu dan startkan enjin.


BANGTAN NEXTDOOR ✔Where stories live. Discover now