Beberapa hari berlalu...APINK sibuk dengan penggambaran MV terbaru mereka sampai lupa mengenai jiran mereka, BTS.BTS juga mendapati APINK tiada di rumah beberapa hari.Namjoon sudah sihat.Dia menyambung kehidupannya seperti biasa."Morning hyung...awalnyer bangun"Jimin menarik kerusi dan duduk.Namjoon menghulurkan segelas air kepada Jimin sambil tersenyum."morning...biasalah..kan dh sihat..hyung dh bertenaga...eh Jimin,masa hyung sakit,APINK dtg x?"tanya Namjoon dgn penuh harapan.Jimin angguk.Tersenyum puas Namjoon."ada...ada org tukn dtg dua kali jenguk hyung..dia minta maaf kalau sebab dialah hyung demam.katanya dia x marah dgn hyung.."kta Jimin.Leader BTS tergamam mendengar apa yg dikatakn Jimin."D...Dia ckp dkt Jimin ke?""xlh..dia ckp dgn hyung dgn harapan hyung dgr.masatu semua tidur..Jimin tidur bawah katil hyung so Namjoo x perasan...."Selepas berkata begitu,barulh Jimin meneguk air.Namjoon menyambung kerjanya tanpa berkata apa-apa.Baguslh kalau dia x marah..
J-Hope?Dia hanya melihat rumah APINK dari celah tingkap.Salah faham yang amat kecil merenggangkan persahabatan mereka."Hoseok,asyik memandang rumah APInk jer..Yoo Kyung ke?"tanya Jin yg dh tahu hal ni."hmm..entahlh hyung..sy nk mintak maaf kat dia tapi...she is not at home...'kt J-Hop dgn nada sayu.'Happyvirus pun sedih,mcm mana nk gembirakan ahli BTS yg lain ni...xper..skrg..just relax ur mind..bila dia dh sampai nanti mintak maaflh..hyung akan rancang.."kt Jin."Kamsahamida hyung.."J-hope memeluk hyung kesayangannya...
"arggh!!penatnye....Yoo Kyung cepatlh..nk balik ni....."kt Bomi.."yer yer jp.."Yoo Kyung pantas memulakan enjin dan bergerak ke rumah..Dia pun penat jadi dia melajukan keretanya..Member lain semua tertidur dlm kereta.Fikiran Yoo Kyung melayang ke J-Hope..J-Hope....engkau Jung Hoseokku ke?argh!!!tidak..jgn fikir pasal dia..Yoo Kyung menumpukan fokusnya pada memandu.
"hyung!!HYung!!!"J-Hope berlari turun dari tangga.."knp ni J-Hope?"tanya Jin yg sdg menonton tv.J-hope menarik tgn Jin naik tangga.Jin menurut sahaja."tgk ni.."Jin membuka tingkap dan memandang rumah APINK.Ada kereta di depan rumah dan lampu bernyala di rumah itu setelah beberapa hari.Jin memandang J-Hope.."so?bila?"tanya Jin."erm..tgklh nanti..esok kita kena jumpa pdnim.."kata J-hope.
Pagi yg cerah..Oleh kerana haritu cuti,Eunji mengambil keputusan untuk menyiram pokok bunga.Dia memulakan tugasnya.Dipandang suasana haritu.Cuaca panas.Kelihatan seorang namja memakai topeng,t-shirt putih dan seluar track keluar dari rumah sebelah.Eunji menutup air kerana takut perkara yang sama berulang.
"tahupun takut"kata namja bertopeng itu dan berlalu pergi.Eunji membuka paip semula."aish...dibuli org yg diminati...susah betul"kata Eunji.
HI GUYS!!!BACK AGAIN AFTER LONG TIME..SORRY SESANGAT...AUTHOR MEMANG BUSY..SORRY SEBB X REPLY COMMENT OR X BALAS MESEJ ATAU X UCAP TERIMA KASIH SEBAB FOLLOW OR VOTE..ENJOY THE PART AND PLEASE VOTE..COMMENT KALAU NK..OH AND YES WATCH THE RAIN MV UP THERE..SEDAP LAGU TAEYEON..OK BYE SEE U AT NEXT PART..GONG XI FA CHAI!!!.
YOU ARE READING
BANGTAN NEXTDOOR ✔
FanfictionWATAK UTAMA BANGTAN BOYS #JIMIN #V #JUNGKOOK #SUGA #J-HOPE #RAP MONSTER #JIN APINK SONG EUNJI PARK CHORONG NAMJOO NAEUN HAYOUNG BOMI YOO KYUNG Nak tahu apa yg berlaku bacalah..author malas buat sinopsis..hehe..^^