"Peliklah Namjoon tu...tiba tiba demam..."kt Chorong."stress kot"kt Eunji.Mereka balik rumah dan buat keja masing-masing.Harini mereka cuti.BTS pun.Eunji xder keja nk buat...dia pun pergi ambik paip getah luar rumah untuk siram pokok bunga yg memang mcm dh nk nazak tu.(abaikan ayat)
Dibuka paip dan dipancut air ke arah bunga..Oops!!Tersiram org!!"sapani?dh aq nk siram bunga.tepilah..berdiri kt situ juga!"
Org itu menunjukkan muka comellnya dan buat peace.Eunji tunduk beberapa kali."argh!!Comellnyer!!eottokhhae!!Eunji stay cool"..Eunji pandang muka Jungkook yang basah tu..."err..mianhae..sa..saya x sengaja""hmm..haritu pun mcm ni jugak...awak kena balas ni semua"kt Jungkook."mianhae.apa perlu sy buat?"tanya Eunji sambil memutar kepala paip.
Lantas Jungkook menarik tangan Eunji."eh nk ke mana ni?"tanya Eunji yg blur."ikut jerla".Eunji menurut.Yerlah namja yang disukai nak bawak dia pergi maan entah ikit jerlah...Mereka tiba di sebuah taman permainan."Taman permainan?dia ni KKR ke?bawak aq dtg taman permainan?"soalan byk timbul di hati Eunji.
"Mehla..dudk sini"Jungkook yang dudk di atas buaian menepuk buaian sebelahnya.Eunji menurut.Berbunyi buaian tu bila Eunji duduk.Eunji blushinglah.Jungkook tersenyum."awak dh gemuk eh..."Jungkook berkata."ma..mana ada"kata Eunji tersekat-sekat."apa apapun awk comellah"kt Jungkook."Merah mcm tomato pipi Eunji masa tu...
"Denda awak sebab tolak sy haritu dan siram saya harini ialah awak kena ikut ckp sy sampai bila-bila.arasseo?""what?!!?selama-selamanya!?!?!no way!!"kt Eunji dan bangun dari buaian.Jungkook juga bangun dan mendekati Eunji."kalau x,aq...cium kau"bisik Jungkook di telinga Eunji."eh eleh..ugut eh..aq bagitahu leader aq dgn leader kau sekali"kt Eunji tanpa pandang muka Jungkook yg comel tu..
"Ckplah..x kesah...aq cium eh"Jungkook memuncungkan bibirnya dan mendekatkan mukanya ke pipi Eunji.Nasib baik Eunji sempat menepis."ish ko ni.!yerlah..".
Jungkook tersenyum..."skrg balik!!"Eunji pun baliklah..Apalah Jungkook ni...maknae BTS pun byuntae ke apa..eee..hensem,comel..mula mula baik...tapi lepas tu ugut pulak.haish...tapi aq tetap suka dia..comel giller dia tadi!!!
Eunji menekan widget gallery di phonenya.Beribu-ribu gambar Jungkook dlm phone tu..Dia selalu lock phone dia betul betul sebelum offkan..nanti members lain nampak ,mesti ckp bkn bkn plk..
Hi readers!!1 minggu bersekolah.penat...author update sikit jer..mian...besok author update lagi...kehilangan skrip dalam otak sebab homework bertimbun-timbun.sorrylah kalau tertypo atau ayat mcm keling..author tension..keep reading,vote and comment...^^
YOU ARE READING
BANGTAN NEXTDOOR ✔
FanfictionWATAK UTAMA BANGTAN BOYS #JIMIN #V #JUNGKOOK #SUGA #J-HOPE #RAP MONSTER #JIN APINK SONG EUNJI PARK CHORONG NAMJOO NAEUN HAYOUNG BOMI YOO KYUNG Nak tahu apa yg berlaku bacalah..author malas buat sinopsis..hehe..^^